Büyücüler

10 0 0
                                    

"Ölüler alemi korkunç bir yerdir. Her zaman kötüler kazanır. Kötüysen ve güçlüysen kazanırsın. İnsanlardan uzak durmak gerekir. Onlar tehlikeli varlıklardır.

Ne olursa olsun onlardan uzak durmalısın. "

Büyücüler Alemi'den olan Junsu bu yazıları okuduğunda biraz şaşırmıştı. İnsanlardan uzak durmalıydı. Çünkü  kendisi büyük büyücü ailesinden olan biriydi. Büyücüler alemi ikiye ayrılıyordu. Saf kan olanlar ve yabancılar. Saf kan olan aileler asillerdi. Asillikleri sebebiyle dünya üzerindeki varlıkları da çoktu. Yabancılar ise insanlar ile evlilik yapanlardı. İnsanlarla evlilik yapan büyücüler çok azdı. Genelde büyücü aleminden dışlanır ve insanlarla yaşarlardı .

Junsu ise saf kan bir aileden geliyordu. Yani asildi. Annesi büyük kırmızı gözlü şeytanlar kabilesinden geliyordu. Babası ise mavi geyikler kabilesinden geliyordu.
Kırmızı gözlü şeytanlar kabilesi insanlardan altınları korurlardı . Gömü arayan definecileri büyü ile korkutup kaçırırlardı . Mavi geyikler kabilesinden olanlar ise dünyadaki hayvanları korurlardı. Hayvanlara zarar veren insanların rüyalarına girer onları korkuturlardı. Her kabilenin kendine göre büyüleri ve okulları vardı. Bir çok kabile mevcuttu.
Bu kabileler dünyayı zararlı varlıklardan koruyorlardı yani  insanlardan. Kabileler insanların zararlı varlıklar olduğunu düşünüyorlardı. Dünyaya gelen zararlı varlıklar...

Her yıl geleneksel olarak kabileler toplantısı yapılırdı. Her kabile bu toplantıya katılırdı. 15 yaşını geçen her kabile üyesi  Eylül ayının 15 inde kendi kabilelerini seçerlerdi. Kendi yollarını çizer ve kendi yollarına karar verirlerdi.
Junsu 15 yaşını henüz yeni doldurmuştu kabile toplantısının yapılacağı Eylül ayını bekliyordu. Ama kafası çok karışıktı. En yakın arkadaşı Eftelya Kırmızı gözlü şeytanlar kabilesini  seçmeye karar vermişti. Eftelyanın annesi ve babası kırmızı gözlü şeytanlar kabilesindendi. Junsularla komşulardı.

Junsu Eftelya'yı seviyordu . Ama ona açılamıyordu. Onunla konuşmaya korkuyordu. Eftelya onun en yakın arkadaşıydı. Bu arkadaşlığın kaybolmasından çekiniyordu. Junsu kendini bildi bileli hayatında Eftelya vardı. Beraber büyümüşlerdi. Fakat Eftelya bu sevginin farkında değildi ve Junsu,nun Annesi de onlara çok yakındı. Annesinin çocukluk arkadaşlarıydı. Eftelyanın ailesi Junsuların her zaman yanındaydı. Junsu'nun  babası ortalıktan  kaybolduğunda Eftelya'nın ailesi onların yanında olmuştu. Junsu babası kaybolduğunda çok küçüktü. Olanları hatırlamıyordu. Tek bildiği şey insanların buna neden olduğu gerçeğiydi. Junsu'nun annesi insanlardan nefret ediyordu. Onlara musallat olup acı çekmelerini sağlardı. Bundan büyük mutluluk duyuyordu.

(Beğenilirse devamını yazıcam )

Mistik Dünya Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin