Karanlık ormanın karanlık yolu

1 0 0
                                    

Artık kabile seçme vakti gelmişti. Junsu çok heyecanlıydı. Eftelya ile aynı kabileden olmayı çok istiyordu. Bir an onunla beraber aynı kabileden olduğunu hayal etti. Beraber insan korkuturlardı. Bu fikir Junsu'nun çok hoşuna gitti.
Kabilelerde yaşları gelen çocuklar ormana kabile seçimine çağrıldılar.Bütün kabile çocukları bir unicorn tarafından sürülen at arabasına bindiler. 10 adet çocuk vardı. Junsu Eftelya'yı görünce çok heyecanlandı. Beraber oturdular. At arabasını boş boğaz bir unicorn sürüyordu.
- Unicorn: Hoşgeldiniz sizi küçük afacanlar bu büyülü ve karanlık yolculuğa çıkmaya hazır mısınız
-Bütün çocuklar: Evet  ,diye bağırdılar.
Unicorn'un izlediği gökkuşağı bir yol vardı. O yolu takip etti. Yol boyunca yeni büyücülere saçma salak sorular sordu.
-Unicorn : Herkes olmak istediği kabilesine karar verdi mi ? Kararsız olan varsa bence artık kararını vermeli
-Joel : Ben seçtim bile
-Unicorn : Hangi kabile peki
-Joel : Unicorn kanı arayanlar kabilesi
Bütün çocukları bir gülüşme aldı
Boş boğaz unicorn bu tepkiyi beklemiyordu. Fakat bozuntuya da vermedi. Boş boğazlığına devam etti.
-Unicorn: Karanlık ormanın en karanlık yerine geldik. Sakın arabadan kafalarınızı ve ellerinizi çıkarmayın ve kulaklarınızı tıkayın duyduğunuz seslerden etkilenmemeye çalışın.
-Junsu : Peki neden
-Unicorn : Burası kara fokları bölgesi çünkü. Kara fokları çok güzel şarkı söylerler. Şarkıları sizi büyüler sonra da sizi diri diri yerlerrrrr ahhahahahahah
Unicorn bunu çok korkunç bir şekilde söylemişti. Çocuklar korkmaya başladılar.
-Unicorn : Daha önce burdan geçerken kara foklarına yakalanan çok büyücü oldu. Aman dikkatli olun. Size zarar gelsin istemem. Kulaklarınızı iyi tıkayın.
Herkes kulaklarını tıkadı. Junsu nini gibi sesler duymaya başladı. Ama bu şarkıyı her kim söylüyorsa çok güzel söylüyordu. Bu sese bayılmamanın imkanı yoktu . Kulaklarını sıkıca kapadı. Bütün çocuklar kulaklarını kapadılar. Unicorn ise hızla ilerlemeye çalışıyordu. Ralph kulağını açtı. Ses onu büyülemişti.
Ralph at arabasından atlamaya çalışıyordu. Çocuklar ise onun üstüne yattılar.
-Junsu : Bu bir büyü aptal ,hadi kendine gel .Ölmek mi istiyorsun.
Unicorn ise hızla ilerlemeye devam ediyordu.
Ralph'i tutmaya çalışırken Tote'nin de kulakları açıldı. Tote de büyülenmiş gibi davranmaya başladı. Fakat Tote dayanamadı arabadan atladı.
-Eftelya : Olamaz atladı.
Bütün çocuklar onu tutmaya çalıştılar fakat onu tutamadılar. Tote büyülenmişçesine çalıların arasına doğru ilerledi. Unicorn ise arabayı sürmeye devam etti. Bütün çocuklar dehşet içinde kaldılar. Büyücülüğe giden yolun bu kadar dehşet verici olduğunu bilmiyorlardı.

Unicorn kara foku bölgesinden çıkınca dehşetle bağırdı.
-Unicorn :Size söylemiştim. Kulaklarınızı iyi kapayacaktınız. Şimdi dokuz kişi kaldınız. Ben büyücü krala ne söyleyeceğim şimdi.
Unicorn endişelenmişti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 12, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Mistik Dünya Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin