*Uvod*
Alex Hoop,devojka koja radi i zivi i zaradjuje za sebe.Ali njen sef ce sve upropastiti.Njen zivot ce postati uzasan pored njega.
''Hahaha hvala na ovakvoj veceri Greg!'' ''Zadovoljstvo je bilo moje.Treba li prevoz?''Prevoz?Pa to me nije ni Louis pitao kada smo prvi put izasli.''Ne,hvala ti.Louis ce doci po mene''Lagala sam.''Laku noc''rece Greg i nestao je u onoj tami.Zasto ne bih pozvala Louisa da dodje po mene?Mada on je sigurno pijan kuci i ceka da dodjem da se igra sa mnom.Koracala sam niz uicu i zacuo se zvuk sirene na kolima.''Ulazi Alex,idemo kuci''Louis je otvorio prozor i viknuo.Potrcala sam ka auto,kisa je vec pocela da pada,poljubila sam ga kao znak pozdrava.''Lepa si,sa kim si bila'' upitao je gledajuci u moje gole noge, '' sa koleginicom'' kratko sam odgovorila i gledala kroz prozor,ubrzo sam zaspala.Sve cega se secam jeste da me jee Lou izneo iz kola i stavio u krevet i da sam ga molila da imamo seks.
Probudila sam se negde oko 3h posle ponoci.Glava me je ubijala.Kada sam ustala da popijem neki lek primetila sam da sam gola.Kako gola?Nisamo valjda sinoc?Navukla sam Louis-ovu majicu i gacice i otisla do kuhinje.Jake ruke su me obuhvatile oko struka ''Juto mala'' reko je muski hrapav glas, ''Hey mali..Kako je''upitala sam ga. ''Bolje nego sinoc'',sta bolje nego sinoc?Ocemu on to? '' Ovaj'' zamucnula sam '' sta sam tacno radila sinoc,osim sto sam te molila?'' ''Pa nista ispustala si zvuke kakve nikada do sada nisam cuo'' nasmejao se ona zlocesto.Prevrnula sam ocima ''Daj Louis!Nisam valjda?'' upitala sam ga ozbiljno.''Nisi,opusteno sam si malo hrkala''prasnuo je u smeh,ali meni nije bilo do smejanja!
''Idem''kratko je odgovorio i krenuo van kuhinje.''Kuda gospodine?'' upitala sam ga.I njegov osmeh je nestao.''Zasto svaki jebeni put kada idem negde moram da te obavestim!?''rekao je ozbiljno gledajuuci me pravo u oci.''Ja tebi kazem kada idem da se farbam!''ljutito sam odgovorila.''Pa ne moras,kucko''vikao je.Kada je rekao ''kucko'', te reci su mi se urezale,''Idi ne trebas mi!''
/Prvi deo je gotov,citajte,komentarisite./