Louis's P.O.V
''Kucka!'' govorio sam i isao niz stepenice.Ispred me je Tom.''Heyy Louis'' drao se kroz smeh,bio je naslonjen na kolima.''Ulazi Tom,nije mi do zajebancije!'' rekao sam ljutito.''Ohoo bro' sta se desava?Alex je opet nesto zeznula?'' upitao me je dok je palio kola.''Ma ,kucka me ispituje.Mislio sam da uradim tetovazu na ruci ili vratu na kojoj bi pisamo You make me strong,babe'' rekao sam i uzeo telefon i poslao Liamu poruku da izadje isped stana da ga 'pokupimo' da idemo da radimo tetovaze.
''Vidmo se isped'' odgovorio mi je nako nekoliko sekundi.
''Ko je to?Alex?'' upitao me je Tom '' Ne,Liam je.Svrati do one ulice levo.Liam ce izadji ispred kuce'' rekao sam pokazavsi prstom na tu ulicu gde treba da skrene.''Bro' sto nisi iso svojim kolima,mislim nije da mi smeta ali zasto?'' upitao me je,na Tomova pitanja je jako tesko odgovoriti jel kada te nesto pita tada ti se srce slomi.''U kvau su'' kratko sam mu odgovorio.''De si Liaamme'' drao se tom u kolima.''Ej,sorry sto kasnim,imam razlog!''poceo se smejati.Ja sam samo razmisljao kako se Alex oseca ono kucka nisam smeo da joj kazem,ali sta cu :/ izletelo mi je nisam hteo.
Alex's P.O.V /kuci/
''Ja kucka?Sta si ti?Muska kurva?'' drala sam se iako sam znala da to nije mogao da cuje.Sela sam na kauc i razmisljala o svemu.Razmisljam o Louis-ovoj proslosti.Kada je rekao da me voli.Kada sam napustila mamu i tatu,da ostanu sami u Madridu.A sada?Sta sada dobijam?Decka koji me svako vece muci.Da li to radi iz ljubavi?Presla sam rukom preko lica.Raspremala sam odecu sa kauca,kako bih bacila u korpu za ves,i ugledala blagu svetlo na telefonu.Louis nije poneo telefon?Nije dobra ideja da gledam u njegov telefon.Osecala sam se jako cudno,ali morala sam.Nije to taj Louis koga poznajem.Sigurno nesto krije.“Zovi me kretenu.Molly.x“Kakva Molly?Sto bi je zvao?Pokusala sam da gledam i ostale poruke.Samo je bila jedna od ,Toma,da izadje. Verovtno je u zurbi zaboravio telefon.Nezelim da gledam slike,ko zna sta sve tamo ima.Iz mojih misli me je izvukao kucanje na vratima. ''Brzo si dosao!''drala sam se. ''Hey,ljubavi''. Bio je to dobro poznat glas.Taj nezan glas. ''Mama?''Ustala sam i potrcala.Bacila sam joj se u zagrljaj. ''Kako ide malena?Gde mi je zet?''smejala se. Ja sam imala lazan osmeh.Ovaj,zet haha otisao je do prodavnice.Sto se nisi najavila da dolaziš?Louis bi dosao po tebe.Barem mislim,prosaputala sam.Neka,neka.Nego kola su mu ispred.Rekla je zbunjeno.Dugo sam razmisljala sta da joj odgovorim.Očeš kafu,mama?Upitala sam je samo da bih skrenula sa teme.Ne,hvala ti.Samo casu vode.Otisla sam do kuhinje po vodu.Evo je,voda.nasmejala sam se.Hvala duso moja.Kako je u Madridu?Kako jn tata,Lana?Lana na fakultetu.Tata mene zeza.nasmejala se.Bilo mi je drago sto je dosla,trebala mi je podrska.Kucanje se culo na vratima.Ocekivala sam tatu ili Lanu.Pozuri kucko!Drao se muski glas.Sta je?upitala sam ga sa vrata.Makni se!vikao je.Kada je video moju mamu,okrenuo se prema meni i streljao me ledenim pogledom.Moja mama,Anna,mama L....Louis,moj decko prosaputala sam..Drago mi je.Rekao je tiho.I meni zete.nasmejala se.popivsi vodu ustala je i pozdravila se sa nama.Kucko,sto si je zvala?Drao se na mene.Sta se desava kog djavola?Sama je dosla.Drcno sam odgovorila i otisla do spavace sobe.Vidim nova tetovaža?upitala sam ga.Nije te briga.stajao je na vratima skidajuci pantalone.Nisi mene?upitala sam pipajuci ga po vratu trazeci tetovazu.Ne,vec moju bivsu.Rekao je i skinuo majicv i seo na krevet.Bivsu,a?Pa lepo.Sela sam do njega i ljubila ga po vratu.Prestani!Drao se na mene.Ali je poceo i on mene da ljubi.Prija ti?upitala sam ga...Samo je klimnuo glavom.
/2.deo.Citajkte i komentarisite.I malo je duzi.Hhahaaah <33/