>>>>Over Again<<<<

92 8 9
                                    

Ljubila sa ga po vratu i po njegovoj novoj tetovazi.''Nova?''upila sam ga.On me je odgurnuo od sebe i bacio se na krevet.''Da''kratko je rekao.''I?Sta cemo sada?Tu pise Molly,a ja.Gde sam tu ja?''upitala sam ga dok se on oblacio,a ja sam jos uvek bila na krevetu sa rukama u kosi.''Svaka tetovaza je posvecena tebi!Samo,ti to ne mozes da vidis i shatis!'' okrenuo se i streljao me je pogledaom.''Ja ne mogu da primetim?Daj Louis,sta ti krstovi i te cica glise,kao to sam ja,a?''ustala sam i drala sa na njega.''Skloni se!Idem.'' gurnuo me je sa  vrata na kojima sam stajala ne bi li pokusala da ga sprecim da ode,ali mi nije uspelo.''Sta hoces da imamo seks,a onda odes i gurnes me!Nosi se bre kretenu!''drala sam se dok je on bio na ulaznim vratima.''Sta hoces sada da imamo seks pre nego sto krenem?Okey,moze.Ali tebi ce posle biti zao''zatvorio je vrata i posao prema sobi.''Hajde sada!Hajde nastavi gde si stala pa da idem''dosao je i stao ispred mene.Sva sam se uspanicila.Gorela sam od zelje da spavam sa njim,ali necu!Ne smem.Ne zelim.Mislim ja to zelim ali ne i moje srce....
(...)
Louis's P.O.V 
''Hey Molly'' rekao sam plavokosoj devojci,dugih nogu.''Louis?''zacudjeno je pogledala u mene.Kao da me nije ocekivala ovde.''Sta treazis ovde?''upitala me je zbunjenim glasaom sa malo zamuckivanja.''Ovaj...Nista.Radis ovde?''hteo sam da joj kazem odmah da sam uradio tetovazu sa njenim imenom ali sam odustao.''Da.Ali kako si me nassao ovde?U ovoj rupi?'' ''Ovo je najpoznatiji  striptiz klub u celom gradu.Pa ti kazi da je rupa posle''nasmejao sam se.''Dolazis iz zadovoljstva ili?'' upitala me je.Sela je pored mene gledajuci me pravo u oci.''I jedno i drugo''rekao sam kratko.''Oh,i iz zadovoljstva!!''poskocila je od srece ''Ne da ti vise ona tvoja...'' zastala je,nije mogla da se seti imena ''Alex'' dodao sam ''E da Alex!Nije ti davala ovih dana pa si dosao kod mene jel tako?'' upitala me je dok se oblizivala oko usana.''Da,ali i imam jos nesto da ti kazem...'' prekinula me je ''Ako je problem za novac,ecu ti naplatiti,ti si moj drug'' namignula je.''Ne,nije problem u novcu vec...Uredio sam tetovazu da tvojim imenom''priznao sam joj.''Aaaaaa!!'' Vristala je! ''Ne mogu da verujem!Oh,ostajes celu noc kod mene!!I igracemo se bez pauza!'' predlozila mi je ''Hoces?''.Samo sam klimnuo glavom i otisli smo do neke sobe sa crvenom zavesom.''Sedi!'' naredila mi je.Samo sam se nasmejao i gledao u njeno lice.Pocela je sa poljupcima.Do nas je bio jos jedan ''par'' ,ako tako mogu da kazem, koji su vec bili ''pri kraju''
(...)
Alex's P.O.V 
''Uff!Nervira me previse!Kako on zamislja da ja izdrzim bez njega,njegovog dodiraa!!Kakoo?''
Stavila sam ruke preko lica i pocela da placem.Kako moze to da mi uradi.Da sam je njegova igracka .Radim za njega u firmi.Ko zna sta on sada radi!Ko zna sa kim je on!
Stigla mi je poruka na telefonu:''Nemoj da me cekas veceras.Idi na posao i kazi da ne dolazim narednih nedelju dana.Louis.xx''
''Divno!''Viknula sam.Bilo je 12:30.Vreme je da se spremam za  posao.
(...)
''Napokon kuca'' bacila sam kljuceve od stana na stocic koji je bio u dnevnoj sobi.Istusirala sam se,obukla pidzamu.Kada sam legla Louis-ove stvari su bile razbacane po sobi.Zagrila sam jastuk i uvukla u svoje nozdrva njegov zavodnicki miris.''Nedostajes mi.'' prosaputala sam.U tom zagrljaju sa jastukom sam,od svih obaveza i stresa koji sam danas dozivela,ubrzo zaspala.

/3.deoo.Sorry na pravopisnim greskama.Citajte i komentarisite.Love ya!/

Rain.Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon