Zvuk groznom alarma mi je probijao mozak.'Dobor jutro''rekla sam,a odgovora nije bilo.Kada sam dosla sebi shvatila sam da je Louis,on je...otisao.Otisla sam pod hladan tus da malo probistrim misli.''Ne razumes,ne razumes Louis,sta mi radis kada tako odes kod nje,a izgledali smo zajedno kao da nam je sudjeno.Ucinio si tako!Hteo si da odes od mene kod bolje.''izdahnula sam.''A bilo nam je dobor,bilo nam je dobro.'' osecam se kao da su me otac i majka ostavili u sirotistu.''Tako mi nedostajes.'' Izasla sam iz kupatila i ugledala iznenadjenje.''Paket?''-Od koga li je? Bila sam jako zbunjena kada sam ga ugledala.I na paketu je bilo i neko malo pismo.To je bio moj dobar drug,Harry.Decko dugih nogu,koji nije ''izlazio'' iz crnih pantalona.Kovrdzave kose,kada bi isli na more,devojke bi gubile dah kada on prodje pored njih.Zakleli smo se ako se ja ne udam,a on ne ozeni da cemo se nas dvoje uzeti.Oduvek je imao mracne misli.Pocela sam da citam i pala na pod.
''Cuo sam da te Louis vara.Znam da ste zajedno,ali
bio je u jedno striptiz baru.I spavao sa najpoznatijom
kurvom u gradu.Zao mi je.Ako te Louis ikada ostavi,
ja sam tu! I znaj da cu te uvek voleti.''
-Harry Styles
''Zasto Harry!Zasto si sada morao da posaljes paket?''
(...)
Louis's P.O.W
Dok Molly skace po meni,ja mislim na Alex.'Ohh'' to je jedino sto sada mogu da kazem.Kada bi Alex bila ovakva.Odjednom Molly mi je opalila samar,da me je trgla iz misli.''Oblaci se!''drala se na mene.''Samo sto smo poceli?!U cemu je problem?''upitao sam je,dok je uzimala brus i gace,a ja bokserice.''Louis,zabrljao si.Ovde si sa mnom,a zamisljas da si sa Alex!Kupi prnje i vracj se onoj tvojoj,maloj kurvi!''rekla je i bacila majicu na mene.''KURVA?''.Tada sam pukao,Alex mi je devojka!Niko nece tako govoriti o njoj,pa cak ni Molly.''Da,kurva!Sada se gubi iz ove sobe!''.Obukao sam se i izasao na hodnik.Seo sam na pod i razmisljao.Gde da idem sada?Alex me sigurno nece primiti u stan.Sta ako i ona mene vara.Stavio sam ruke u kosu i cupao je.
''Aaa''prodrao sam se,tako da je ceo hotel cuo.Kao zavisnik od droge kada je u krizi,samo sto je kod mene kriza ljubavi,ako se tako moze nazvati ili vise potreba za seksom.''Pitacu Alex da mi oprosti!''bio sam odlucan u ovome.
(...)
''Aaaa...''zamuckivao sam kada sam otvorio vrata stana.''Harry,ti si?'' cuo se vragolast glas iz kuhinje.''Ne,ovaj,Louis je''rekao sam tiho,dok sam zatvarao vrata.''Louis?''dotrcala je do mene.''Dosao si po stvari?''upitala me je.Bila je ponosna.Zbog cega?''Ne,zapravo,trazim...''pre nego sto sam hteo da zavrsi recenicu,ona me je prekinula.''Trazis Molly?Duso,pogresio si prodavnicu!''sela je na kauc i ja za njom.''Trazim oprostaj''prosaputao sam i stavio ruke na lice,priznajem pustio sam koju suzu.Pa sta?I mi muskarci imamo srce!''Nisi smeo to da mi uradis''sagnula je glavu.''Znam,ali,u tom trenutku sam...bilo mi je svega dosta''pogledi su nam se susreli...Ja sam grizao donju usnu,a ona se oblizivala ''Dobor,nije problem.Sve je reseno!''rekla je sva srecna.''Neces da places i da me udaras?''pogledao sam je kao da sam video duha.''Ne,zasto bih to radila?'' podigla je obrvu i zakolutala ocima.
Alex's P.O.W
''Idem ljubavi,vidimo se kasnije''viknula sam dok je on bio u kupatilu.''Ali mislio sam da na brzinu,znas,u znak pomirenja.'' pogledao me je kao da moli.Mada tako je i zvucalo.''Ne!Kada budem dosla onda.Vidimo se''poljubila sam ga.On me je uhvatio za dupe ''Ne!Louis!Ne sada!''odmakla sam se od njega.''Samo me poljubi jako pre nego sto odes.Samo zelim da znas da si najbolja!''sagnuo je glavu.''Hey!Nemoj tako.Zvucis kao da se nikada necu vratiti!''vrhovima prstiju sam mu podigla bradu.''Pogledaj me.Reci da me zelis sada!''naredjivala sam mu.''Reci mi Louis!'' ''Samo cuti,Alex'' rekao je i prosao prstima kroz moju majicu...Moje disanje se ubrzavalo.''Samo sto sam te pipnuo,a ti ces svrsiti?''ljubio me je nezno po vratu.''Louis...''zastenjala sam.Poneo me je do kreveta.Gde me je i bacio i skocio na mene.Stavio je svoje prste dole.Zgrabila sam Louisa za kosu i gurnula ga ''dole''.Protresao je glavu,a ja sam zastenjala.''Ne mozemo ovo Alex...'' prosaputao je.''Ucuti,zeli te i ti to znas!'' viknula sam kada je jace protrljao prstima.''Ko je sada ovo?'' Louis je upitao.''Neko kuca na vrata?''.''Ocekujes nekoga?'' upitao me je.''Ne,mislim ovaj...''
(4.deo.Ne znam ja bas sa perverzijama.Mozda u sledecem delu ih bude vise.Love ya)