Lydia stod och såg på sig själv i spegeln. Hon log snett. Hon var nöjd med sin kropp. Hennes kropp var inte äckligt smal, inte tjock. Utan hon hade en snygg mage, snygg midja, thigh gap och kurvor. Hon var den ända i hennes släkt som hade det. Dem andra var annars överviktiga eller för smala.
Hon drog på sina slitna jeansshorts och en svart croptop. Hon knöt sedan en rutig blå o röd shorta runt midjan. Hon log nöjt och drog på sina svarta boots. Lydia var inte direkt en frukost människa. Utan hon åt oftast ett äpple och drack ett glas apelsinjuice. Hon tog tag i sin ryggsäck och sin mobil. Hennes bruna lockiga hår hängde ned på hennes axlar fint. Hon började sedan gå mot skolan, som var bara ett kvarter ifrån hennes.
När hon kom dit gick hon direkt till sitt skåp. Lydia var typ skolans snyggaste och sexigaste tjej. Hon suckade djupt och slängde äpplet i korgen. Hon öppnade sedan sitt skåp och drog ut sina böcker till första lektionen. Enligt henne var hennes liv tradigt, men enligt dem andra var hennes liv perfekt. Hon pluggade och hade en extremt snygg kropp. Hon kunde få vilken kille som helst, så i princip var hon perfekt. Men det tyckte inte Lydia. Hon stängde skåpet och fick syn på Luke. Hon suckade och log fejkat mot honom. Han hade varit efter henne sedan mellanstadiet. "Hej", sa hon tyst och började sedan gå mot lektionen. "Tjena", sa han och sprang efter henne. Sadly, så gick han i samma klass som henne. Hon fuktade sina läppar och satte sig längst bak i klassrummet vid fönstret. Lektionen började och var extremt tradig, den första halvtimmen.
Den andra halvtimmen kom en ny kille in. Han såg extremt bra ut. Han hade brunt hår, tydliga kindben, fylliga läppar och bruna ögon. Han hade på sig svarta långa byxor, en shorta och slips. Ovanpå det hade han en skinnjacka. Exakt Lydias typ. Han började sedan presentera sig. "Hej. Jag heter Adrian och ska börja i er klass", log han och såg på Lydia. Hon bet sig i underläppen och granskade honom. "Du kan sätta sig bredvid Lydia", sa läraren och log mot Adrian. Adrian nickade och skrattade svagt. Han gick sedan bak och satte sig bredvid Lydia. "Hej", sa han och la händerna på bordet. Lydia bestämde sig för att spela svår. Hon nickade kort till svar. Hon svalde sedan och började anteckna vad läraren sa. Adrian såg på Lydia och log snett. Hon var extremt snygg o hon var svår. Exakt vad Adrian var ute efter.
*RING RING*
Lydia for upp från stolen och packade ihop sina saker. Hon svalde hårt och såg på Adrian. "Vi har lunch nu. Så, om du vill kan du äta med mig", sa hon och log flörtigt mot honom. Adrian skrattade åt henne och nickade. "Jaja, whatever", sa han och gick sedan ut från klassrummet. Lydia blev direkt irriterad på hans humör. Hon gick sedan ut från klassrummet och la in sina grejer i skåpet. Lunchen var som vanligt sjukt äcklig. Hon gick in i matsalen och suckade. Hon tog mat snabbt och satte sig ned vid hennes bord. Eller det var det bordet där ingen åt typ. Hon drack lite vatten och tog sedan en köttbit. Hon kollade hela tiden ned i maten. Adrian slog ned brickan i bordet och log mot Lydia. "Tja", sa han och satte sig ned. Lydia log mot honom. Hon bet sig i underläppen och såg på honom. "Så, berätta lite om dig?", sa han och tog en bit sallad. Lydia kliade sig på kinden och skrattade svagt. "Okej. Jag heter Lydia. Jag gillar att plugga, festa och ha sex", sa hon och ryckte på axlarna. Adrian nickade. "Så i guess att du har en pojkvän om du älskar att ha sex?", sa Adrian och drack lite. "Pojkvän? Nä, sådant är inget för mig. Mer engångsligg", sa hon och nickade. Han bet sig i underläppen och andades in. "Well, det är ju exakt något för mig", mumlade han tyst. Lydia såg på honom och log snett. "Gillar också engångsligg osv. Kärlek är bara äckligt", sa han och ryckte på axlarna. Lydia drack och nickade. "Bra att vi har något gemensamt", sa hon och log flirtigt mot honom. "Så tar du betalt?", frågade han och granskade hennes överkropp. Lydia såg häpet på honom. "Jag är ingen hora om du tror det?", sa hon ganska högt. Hon insåg det själv och gled ned i stolen. Adrian skrattade svagt. "Nejnej, menade bara att om jag ska betala eller inte", sa han och log sexigt mot henne. Lydia fuktade läpparna och reste sig upp. "Kom till klassrum C201 om 10 minuter", sa hon och drog sin hans över hans nacke. Hon slängde sedan maten och började gå till klassrummet.
YOU ARE READING
Love is overrated. (Svensk)
Teen FictionLydias liv består av sprit, fester, skola, plugg o kompisar. Hon är duktig i skolan o har höga betyg. Hennes dagar är likadana varje vecka, tills en ny kille börjar i hennes klass. Adrian. Båda tycker att kärlek är kräk. Dem söker bara efter kärlek...