Lydia gick in i klassrummet o satte sig på katedern o log brett när Adrian kom in. Hon granskade honom o bet sig i läppen. Han var extremt snygg. Hans tydliga kindben, hans muskulösa armar. Hela Adrian var perfekt. Adrian gick fram till Lydia o la sina stora händer på hennes lår. Han smekte hennes lår och såg på Lydia. Hon tyckte hans nacke mot henne. Hon slog sedan benen omkring honom och tog ett stadigt grepp om honom. Adrian lutade sin panna mot hennes och såg ned på hennes läppar. Dem såg mjuka ut. Hon fuktade sina läppar och andades högt. Adrian la sina händer på hennes höfter och kysste hennes mjuka läppar passionerar. Lydia besvarade kyssen ivrigt och började klänga på honom. Adrian bar upp henne i famnen och höll henne med en arm. Han drog den andra armen över katedern och la henne sedan ned. Han kysste henne vilt och drog av plagg efter plagg. Desamma gjorde Lydia på Adrian. Men inte slipsen. Hon stönade lågt när han var inne i henne. Hon drog i slipsen agressivt och kysste honom lugnt. Hon hade haft bättre sex än detta. Hon drog sina händer vilt genom hans mjuka bruna hår. Hon hörde hur klockan rang och hon satte sig fort upp. "Det är lektion om fem minuter här", sa hon och såg på Adrian. Adrian log snett och drog på sina kläder, han började sedan lägga upp alla saker på bordet igen. Under tiden tog Lydia på sina kläder. Hon kysste honom en sista gång innan hon gick ut. Adrian väntade två minuter, sedan gick han också ut. Lydia gick mot skåpet och kollade mot klassrummet. Hon fick syn på Adrian och log smått. Detta året skulle bli bra.
Lydia tog sina böcker till nästa lektion. Deras sista lektion, sedan var det helg. Hon stängde skåpet och gick sedan in i klassrummet. Hon slog sig ned på en bänk och la händerna på bordet. Denna klassen var blandad med 1or, 2or o 3or. Hon kollade mot dörren och såg Nathaniel. Han gick i 3an och var en av dem styggaste killarna på hela skolan. Hon och Nathaniel hade en "historia". Dem hade ungefär varit som Adrian och Lydia, fast Lydia föll för honom. Sedan dess har hon hatat honom, likaså med Nathaniel, han hade Lydia. Lydia satte armbågarna på bordet och huvudet i händerna. Hon lyssnade sedan på Nathaniel's steg. Toppen, han satte sig bakom henne. Hon stönade lågt och lektionen började. Hon slog upp boken och korsade benet under bänken. Hon började sedan anteckna vad läraren gjorde på tavlan. SO, det var hennes favorit ämne. Hon var djupt fokuserad tills dörren slogs upp.
"Förlåt att jag är sen", sa Adrian och log fejkat mot läraren. Läraren sa inte mycket utan nickade bara kort mot honom. Adrian såg på Lydia och bet sig i underläppen. Han satte sig sedan bredvid henne och andades in hennes ljuva doft. Lydia såg kort på Adrian och blicken fastnade på hans hår. "Ditt hår", mumlade hon, hörbart. Adrian skrattade och drog handen kvickt genom håret. "Ditt fel", viskade han sedan och la sin hand på hennes lår. Han började smeka det långsamt längre o längre upp. Lydia andades häftigare och kunde knappt bärga sig längre. Hon släppte ned benet, som han ville. Så han kunde komma emellan. Adrian såg mot läraren och drog sedan sin hand mellan hennes ben. Hon blev direkt våt och bet sig i underläppen för att inte stöna. Men det gick inte. Ett kort stön kom fram och alla kollade på henne. Hon började sedan hosta, så det skulle "gå ihop". Alla kollade sedan bort, men Adrian höll kvar handen. Nathaniel såg ned på Adrian och Lydia. Han svalde och skrev klart meningen. Lektionen skulle sluta närsomhelst.
*RING RING*
Lydia for upp och rätade till sig. Hon såg på Adrian, som hade varit ett helvete hela lektionen. Hon var helt genomvåt. Adrian flinade och plockade ihop sina böcker. "Vi ses ikväll", sa han flirigt och log mot Lydia. "Ikväll?", sa hon tyst och rynkade pannan. Så vitt hon visste hade dem inte planer ikväll. "Ja, fest? Då kan vi avsluta vad vi påbörjade", sa han och kysste henne på kinden. Lydia såg på honom när han gick ut från klassrummet. Lydia stod kvar och plockade sedan ihop sina saker. "Så, du o Adrian?", sa Nathaniel och såg på Lydia. Lydia hoppade till och såg på Nathaniel. "Vad vet du?", sa hon argt och puttade in stolen. "Sweetie, jag såg vad ni höll på med, under hela lektionen", sa han och la en speciell betoning på hela. Lydia svalde hårt och kollade ned mot marken. Nathaniel gick närmre henne och la hennes lockiga hår på hennes högra axel. Han kysste sedan henne på vänstra axlen och upp mot örat. "Jag saknar dig", sa han och fortsatte ned till axlen. Lydia rös till. Han visste exakt hennes "sweet spot". Lydia bet sig hårt i underläpper när han började på ett sugmärke. Hon tog sedan ett hastigt steg ifrån honom. Hon vände sig mot honom och såg på honom. "Kom över det", sa hon och gick sedan ut från klassrummet. Hon la över håret på axlen och gick mot skåpet. Hon drog ut sin ryggsäck och började sedan gå hemåt. Hon längtade till kvällen.
YOU ARE READING
Love is overrated. (Svensk)
Teen FictionLydias liv består av sprit, fester, skola, plugg o kompisar. Hon är duktig i skolan o har höga betyg. Hennes dagar är likadana varje vecka, tills en ny kille börjar i hennes klass. Adrian. Båda tycker att kärlek är kräk. Dem söker bara efter kärlek...