Merhaba. Ben Güneş Yılmaz aslında soyadımın Yılmaz olduğuna bakmayın bu hayata çok yıkılışlarım oldu. Bazen hayatın bana attığı darbeleri bile kaldıramamış gibi hissettiysem her zamanki gibi düştüğüm yerden kalktım . Belki de kalkmak zorundaydım yada ben öyle hissetim 12 yaşındayken hayatımın kahramanı , kızların ilk aşkları , güvendikleri adamları olan babamı kaybettim. Daha sonra Ablam üniversitesini dışarda okumak istediği için İzmir'e gitti 3 sene sonra ise annem işinden emekli olup anneannemlerin yanına Antalya ya gitti . Ben ise burda dayımlarda kalıyordum. Dayımlar yönünden bi sıkıntım yoktu çünkü seviyodum onları . Bi Zaman kendimi toparlayamamış olsamda yinede hiç pes etmedim . Çünkü bu hayata daima teksin ailen yanında yada yok bu bişi fark ettirmez. Ben bu yolda hep ben olarak devam ettim çünkü olması gereken şeydi . Etrafım hep bi şerefsizlikle , yalan dolanla, hiç bir zaman umrunda olmayıp sadece Bi kişi hayattan gidince umurunda olan , değer bilmeyen , şımarık ve gösterişi seven insanlarla dolu . Eğer siz kim derseniz babaannem ve Dedem den bahsediyorum, hayatımızdan babam gidince umurlarında olduk . Her neyse ben şuan ise 16yaşındayım . Okuldan eve , evden okula gidiyodum ailem tek tek yanımdan gidince pek Bi odan çıkmazdım yengem ve abim yani kuzenim le bir olup ne kadar da her Allah'ın günü yemek yemek için ikna etselerde pek bi işe yaramazdı en fazla bi çorba içip kalkardım , bazen de arkadaşlarla takılırdım. Siz şimdi arkadaşlar? Diyeceksiniz hemen tanıtayım .
Alper gündoğdu :
16yaşında aynı okuldayız ve tabiki aynı sınıftayız. Hafif kaslı, boyu 1.70 , ela gözlü ve her ne kadarda kıskanç olsada Bi okadar da korumacıdır . Sevdiği insanları kaybetmekten korkar onların üzülsün istemezSemih yıldırım :
Oda bizimle yaşıt aynı sınıftayız . Alper gibi yapılıdır. Kendisi karete ile uğraşır. 1.71 boyunda, ela gözlü kardeşlerine yani bize düşkündür içlerimizden birine bişi olsa Can'ından can gider , çok kıskaçtır aşırı hemde .Ulaş Karakaş:
16yaşında 1.70 boyunda kahve renkli gözlere sahiptir. Basketbol okul takımında hemde takım Kaptanı, valla arkadaşımdır diye demiyorum acayip iyidir basketbol da . Oda her erkek gibi kıskançtır, korumacı, bizleri çok sever.
Ve son olarak,
Deniz Aras:
Gurubumuzun ne kadar en baştan sağmacası olarak gözüksede öyle değildir. Ne yaşarsa yaşasın hep içine atar üzüldüğünü veya kırıldığını kimseye belli etmemeye çalışır. 16 yaşında oda bizle aynı sınıfta . Hepsi kıskançlığın önde giderler, herkes birbirine değer verir . Ki özellikle de bana çünkü tek kız benim . Bunların hepsi benim ailem oldu , yeri geldi sırdaş , yeri geldi kardeş , yeri geldi kardeşten öte . Yanı kısacası bunlar benim yaşama sebebim. Benim yılmamışlıyım bu dörtlü
sayesinde . Ben hep düştüğümde onlar tutup kaldırdılar. O yüzden iyiki varlar.
Yeni bir gün, yine bir okul haftası. Ah bu okulu kim bulduysa neyin kafasını yaşarken buldu çok merak ediyordum. Kendi kendime konuşurken Bi anda telefon çaldı. Arayana baktım ve bakmamla yerimde doğruldum arayan annem di . Tamam bu normal ama beni annem sabahın 7:30 da aramazdı , zaten annem aradığında çok konuşmuyorduk en fazla 15 dakika falan . Neyse aramayı açtım.
– alo kızım güneş uyandın mı?– evet anne noldu ki? Sabah sabah aradın.
– ee arayamazmıyım
– ararsında . Sabah sabah biraz şaşırtıcı oldu neyse ne diycektin.
– akşam ilk uçağa binip geliyorum ona haber vericektim . Sende artık eve geçersin diyorum ha .
– tamam anne , neyse benim kapatmam lazım daha hazırlancam bay bay
– tamam kızım hadi dikkat et kendine akşam görüşürüz. Diyip kapattık ki kapatır kapatmaz telefon yine çalmıştı . Hay ben sizin gelmişinize- derken arayana baktığımda ekranda kardeşim yazdığını gördüm bu arayan Semihti
– efendim Semih
– sabahın köründe kimle konuştun
– sevgilimle Semih noldu ? Semih erkek arkadaş muhabbetlerinden hiç hoşlanmazdı.
– ne erkek arkadaşı Lan başlatma erkek arkadaşından bizimkilerden başka kimseyle yakın olamazsın duydun mu? Diye resmen kükremişti .
– biliyorum Semih'im . Sadece seni deli etmek hoşuma gidiyor o yüzden dedim . Annem le konuşuyordum , bugün dönüyormuş eve geç dedi .
– hımm anladım ee güzel akşam gelirsin yanımıza
– tamam olur sınıfta konuşuruz zaten hadi öpüyorum seni hazırlanmam gerek benim .
– tamam bay bay . Diyerek hazırlanmaya başladım saat 7:40 ve benim sadece 20 dakikam vardı . 10 dakikada duş alıp altıma siyah etek üstüme beyaz gömlek giyip hafif bir makyaj yapıp siyah botlarımla , bordo şişme montumu giyerek çıktım evden . Okula doğru ilerlerken çocuğun teki güzelliğe bak beh diyen öküze sinirle çıkıştım.
– Ne diyorsun lan !
– Oo kızmız fazla asabi, güzel sert kızları severim.
– Ulan sıçarım lan senin ağzına bas git diyerek bağırdım ve bu bağırışımı Semih duymuş olmalıki gelen sesi le yerimden sıçradım.
– Hayırdır güneş noluyır demesi ike çenesi kasılmıştı. Sinirlendiğini görüyordum.
– Hadi bilader çekil şöyle kenara hatunu göremiyorum demisiyle Semih ;
– Ulan sen kimsin de kardeşime asılıyosun lan diyip yumruk indirmişti.
– Semih dur dememle denizler geldi. Semih le yavşak olan çocuğu ayırıp okula girdik. Semih yanıma gelip iyisin demi dedi. Ben de iyiyim diyip. Konuya kapattık. Deniz ne olup bittiğini sorduğunda anlatım ve hepsi güzel bir şekilde küfretiler hatta o kadar çok kaptırdılar ki bi ara kulağımı tıkadığımı bile söyleyebilirim. Sınafa girip yerimize oturup semihe dönerek;
– Semih'im ben uyuycam tamam mı zilin çalınca dürt beni .
– tamam da , hayırdır iyimisin
– iyiyim de uykumu alamadım o kadar . Tamam Dedi
– güneş , güneşş , güneşş hadi kalk be kızım ne uyudun . Diyen Alpere baktım ne oldu ya dedim. Allahtan uykunu alamadın bide alsan ne olcak Dedi öğle arası hadi kalk Dedi . Çüşş ama ya dedim . Hiç mi dürtmediniz beni diyerek isyan ettim . Deniz ise sen Bi kendini uyandırmaya çalışta sonra konuş istersen güzelim , resmen seni dürtmekten elimiz yoruldu diyerek sırıttı. Ki bende öyle demesiyle sırıtım .
Semihle,ulaş nerede diye sordum . İçecek bişiler alıp gelcekler eğer açsan arayıp söyleyim dedi. Deniz yok sağol hayatımın anlamı diyerek telefonumu elime aldım. Çüşş ama 5 cevabız arama ve 1 mesaj . Derste olduğum için telefonu sessize almıştım. Cevapsız aramalarından 3 annem 2 si ise abimdi . Neye bakıyosun diyen sesle hemen önüme bakıp yok bişi ya annem 3 kere aramışta ben bi arayım diyip. Semih'in sorusunu cevapladım.
– alo kızım aradın duymadın , dersteydin galiba Dedi .
– evet dersteydim noldu dedim direk
– şeeeyyy ben ımm Nasıl desem bilemiyorum ki Dedi .
– ne oldu?
- ben bugün gelemiyorum yeniden çalışmaya başladığımı sana söylemeyi unutum Dedi. Annemin yüzünü enson 3 sene önce gördüm ve o yine gelmiyordu . Ne kadar sinirlensemde belli etmemeye çalıştım.
– tamam sıkıntı yok gelme . Ama ben eve dönücem haberin olsun artık yengemlerde durmak istemiyorum. Dedim . Maddi durumumuz iyidi şükürler olsun .
Annem ;
– bak özür dile- derken anne diyerek sözünü kestim . Dilleme artık dedim alıştım artık takma , bak ben takıyormuyum dedim . Peki diyerek kapattı. Çok sinirlenmiştim gözüm karardı bi an tam sıraya doğru ilerlerken düşecek gibi oldum . Tam düşüyordum ki , hemen toparlayıp kendime geldim .
– Semih;
ne oldu güzelin iyimisin dedi.
– İyiyim merak etme tatlım bi an gözüm karardı dedim. Deniz hemen ordan yemek yemememişsindir de ondandır dedi .
–Semih hemen sabah kahvaltı ettin mi Dedi . Ve bende yooo diyerek cevap vermemle gidip bana Bi poça alıp geldi hemen, al dedi .
Her ne kadar hayır desem de ağzıma zorla tutuşturdu. Bu duruma ne kadar sinirlensem de iyi geldiğini hissetim . Tamam ya valla yetti diyip yarısını bıraktım.
–Ye güneş Dedi .
–Ya valla bak şiştim ya dedim.
– Ulaşta ordan ne den acaba yemek yemeyerek miğdemiz küçülmüş olabilir mi diyince . Semih bana kızgın bakışlar attı . Ne ya ben bikere akşam yemeğini çok yiyorum Dedim . alperde ordan kesin çok yedim dediği 1 tabak makarnadır diyince. Ee evet öyle yani , ne Can'ım eskiden 2 kaşık alınca yetiyordu diyince . Semih le birlikte hepsi bana öldürücü bakışlar artınca Deniz hemen bak güzelim açlıktan bayılacaksın yine, yapma lütfen seni böyle görünce içimiz parçalanıyor diyince. Hemen boynuna sarılıp ha be Deniz'im merak etmeyin beni ben iyiyim diyince . Ulaş da ordan ne demek de iyiyim , Lan önceden yemek yemediğin için ne kadar çok bayıldığını hep serumla beslendiğini ne kadar çok çabuk unutun , hala sen yemek yemeyince yine bayılacaksın diye çok korkuyoruz deyince. Aynı şekilde onada sarılıp korkmayın ben sizi bırakmam dedim . O da bırkmayacaksın tabi hele Bi bırak bak n'oluyo diyince güldüm . İyki varsınız Lan dedim. Onlarda sende dedi . Can'ım alperim hadi bitir onu diyince azda olsa yemeğe çalıştım. Sonunda okul bitti eve gidiyorduk. Biz sabahçı olduğumuz için 5 ders görüyoduk.
Semih eee şimdi nabıyoz Dedi .
–Ben eve gidip eşyaları yerleştirmem gerek dedim .
–Semih'te aaa doğru birilerin annesi geliyor diyince
–Alper ordan hadi be yeliz abla mı geliyo Dedi.
–Yok be oğlum nerde dedim . Semih ne diyon sen ya bakışları atınca. Açıklama yaptım işe başlamış ve işe başladığını bana söylemeyi unutmuş dedim . Gözlerim dolmuştu annemi anlıyabiliyorum dum her ne kadar da anlasam da anneme kırılmıştım. Beni bırakıp gitmişti . Neyse aman boşverin eee nabiyoz diyip konuyu değiştirmeye çalıştım .
–Deniz bovling mi yapsak dedi.
– Can'ım sen benimi gömmeye çalışıyosun dedim
–yok be güzelim ben varken kaybetmen imkansız Dedi.
–Semih'te ordan Hahh hadi Lan ordan gördük geçen de seni diyince . Deniz'im de aman iyi be ne yapalım o zaman Dedi akşam dolaşmaya çıkalım o zaman hava değişikliği olur dedi ulaş işte benim canım kardeşim . Benim buna çok ihtiyacım olduğunu fark etmiş olmalı ki yüzüme bakarak söyledi ki gerçekten ihtiyacım vardı. Hemen ulaşa sarılıp bence güzel bi fikir dedim .
–Alperde olur diyip diğerlere ne dersiniz beyler bakışı atınca hepsi olur diyince . Hemen söze atılıp tamam dır o Zaman hadi evlere dağılalım akşam 7 de görüşürüz dedim onlarda tamam diyip evlere dağıldık . Dolabımı yerleştikten sonra markete gidip market gördükten sonra tozları aldıktan sonrada , akşama yemek yapmıştım . Sonuçta yemek yemek zorundayım malum 4 tane kardeşlerim için . O sırada kapının çalmasıyla kapıya yönelip delikten kimin geldiğini görmek için delikten baktıktan sonra Semih'in geldiğini fark ettim .
–Hoşgeldin tatlım dedim .
–Hoşbulduk nabıyon dedi.
–Yemek yapıyom yermisin
–yemek ha diyince
–malum sizin için yoksa çeneniz çekilmiyor diyip kıkırdadım. Oda kıkırdadı ve;
– aferin ee koy bakalım ne var yemekte diyince köfte pilav dedim. En sevdiğim yemek diyip muzipçe sırıttı yemekleri koyup servis yapmaya başladım.
–Güneş dedi ,
–efendim Semih'im dedim
–üzülme bak ben yani biz burdayız tamam mı Dedi.
–Yine gözlerim dolmaya başlamıştı. –Biliyorum Semih o yüzden böyle dimdik duruyorum ya dedim .
–Tabi durcaksın kızım sen güneş yılmazsın dedi.
–Bende sessizce ah bu güneş Yılmaz ne yıkılışlar yaşadı dedim .
–Biliyoruz sonuçta anasınıfından beri birlikteyiz , aynı sokak aynı semtin çocuğuyuz dedi , sen güçlüsün seni gerçekten çok seviyoruz bunu bil ve her zaman senin yanında olduğumuzu unutma dedi .
–Biliyorum Semih'im aynı şey sizin içinde geçerli neyse saat 6:30 olmuş ben şurayı kaldırıyım da hazırlanıyım dedim oda tamam Dedi hemen sofrayı kaldırıp hazırlanmak için odaya gittim . Altıma siyah yırtık pantolon üstüne beyaz kısa bir tişört siyah beyaz super starlarımı ve üstüme siyah deri ceket giydim. Hafif bir makyaj yapıp saçlarımı düzleştirdikten sonra çıktım Semih her zamanki gibi kızsada yırtık pantolon giydiğime hemen savunmaya geçtim senin yanındayım kimse asılamaz merak etme dedim. Hele asılsın bakalım ne yapıyorum diyince sırtımdan edemedim . Akşam hep beraber buluşup gezindik daha sonra içecek alıp Bi parkta oturduk daha geç olmamıştı saat 8:30 du
–Deniz hadi kalk dedi
–ne oldu Lan dedim
–ee Bi fotoğraf çekilmeyelim mi Dedi . –Çekilelim tabi tatlım benim dedim . Hemen instegrama attı . Birazdaha dılaştıktan sonra saat 10:00 olmuştu ulaş hadi artık eve dönelim gençlik diyince. Bende ya ne güzel iyidi böyle hem erken değilim ya dedim
–erkekler için değil ama kızlar için erken dedi Alper
–Yoo kızlar için de erken değil ben Antalya'da gece 1:00 lere kadar dışardayım dedim . Hepsi bana öldürücü bakışlar atınca . Hemen savunmaya geçecekken
–Deniz öne atılıp Allah bilir altında şort üstünde de kısakolu vardır Dedi . Bende yok Can'ım ya alt tarafı altım da şort üstümde ise ince askılı bi üst vardı deyince ulaş ve Deniz aynı anda seni bir daha tek başına tatile gönderirsem iki olsun Dedi . Alper ve Semih'te aynen diye tısladılar resmen .
–Aaaa biz eve gitmiyomuyduk ya deyince
–ulaş bencede gidelim dedi yoksa bu konu uzuycak dedi .
–Bencede dedim.
–Denizde ordan kolunu omzuma atarak güzelim sana bişi sorcam sen şimdi denize de gitmişsindir lütfen denize giderken bikini değilde mayo giydim de diyince.
–Şeyyy bikini giymiş olabilirim diyince . Hepsi bana baktı.
–Deniz'de hemen güzel demek ki neymiş birdaha ki tatilde yani bu yaz tatilinde hep birlikte gideceğiz yoksa katil olurum ona göre beyler deyince . Hepsi yine aynı şekilde aynen dedi. Aman ya zaten denize kafamı bikere sokup çıkartıyorum sonrada az kumsalda oturup eve dönüyordum dedim.
Semih;
–olsun yinede o suya girdin mi girdin dedi .
Ayy iyi be dedim. Evlere gelmiştik artık Alper sen evde tek kalabilirsin demi eğer kalamazsan gel bize dedi . –Yok be kuzum sağol dedim. Deniz ve ulaş ben sende kalmak istiyorum diyince tamam deyip bize gittik . Semih'te Alperde evlere dağıldı. Ev büyük olduğu için ulaş ve denize iki çekyat açtıktan sonra iyi geceler en Bi sevdiklerim dedim . İyi geceler güzelim dedi Deniz sonra odama gidip pijamalarımı giyip yattım . Sabah yine alrm sesiyle uyanınca kalktım saat 6:30 kurmuştum ben her ne kadar sabah yemek yemesemde ulaş ve Deniz yemeden çıkarmazdı beni. Saçımı yıkadıktan sonra dünkü gelen mesajıma bakmayınca hemen mesajlar bölümüne girip mesajın kimden geldiğine baktım. Mesaj Efe'den di . Efe anneannemlerin karşı blokta oturan Bi çocuktu bizleydi işte yani 17 yaşındaydı. Selam umarım rahatsız etmedim diyordu. Hemen cevap yazdım. Kusura bakma fark etmedim şimdi gördüm dedim . Ve tabiki rahatsız etmedin yazıp gönderdim . Sonra okul formalarını giyip odan çıkıp mutfağa ilerledim . Sabah kahvaltılarını hazırladıktan sonra çay da demledikten sonra benim ulaşla ve Deniz'imi uyandırmaya gittim . Tost yapmıştım tabi onlarınki benim kine göre daha büyüktü benimki küçük olmasına rağmen bana fazla gelmişti . Okula doğru yol alırken müdür her kesi toplamış duyuru yapıyodu. Hemen yaklaşıp müdürü dinledik . Çocuklar bugün okul yok , öğretmen toplantısı var dedi herkes Mutlu olmuştu çünkü hiçbir Allah'ın kulu okulu sevmiyodu . Müdür sözüne devam etti birde okul un formalarına mı ? Yoksa sivilim olsun karar veremedik . Ama yarın herkes bu konu için Bi kağıda getirsin ona göre Bi katar alınır diyince daha çok Mutlu oldum sonuçta istediğimizi giyecektik . Şimdi herkes evlerine dağılabilir diyince evlere dağıldık. Ben bizimkilere dönüp öğlen herkes her zamanki cafede olsun orda oturduktan sonra ise denize gidiyoruz dedim . Ulaştı ordan ve tabi ki benim fındığım mayo giyiyor diyince bende üzgünüm balım ama senin fındığın biki giyicek dedim off iyi be giy hiç değilse biz yanındayız Dedi . Bende ayn dedim saat 9:00 du bende kestirdikten sonra hazırlanıp Cafeye gittim tabiki de beni Semih almıştı. Semih karşı apartmanda oturuyordu. Cafede 1-2 saat oyalandıktan sonra denize gittik .orda da yaklaşık 3-4 saat oyalandıktan sonra eve gelip duş alıp uzandım ve kendimi uykuya bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece sen mutsuz değilsin bu hayatta
Teen Fictionailesinin umrunda olmayan, sadece 4 kişi sayesinde ayakta kalan bir kızın hikayesidir.