Senden nefret ediyorum

59 8 0
                                    

Yeni birgün  yine bir okul sabahı. Gözümü açtığımda saat 7:30 du . Hemen kalkıp rutin işlerimi hallettikten sonra giyinip aşaya indim. Siyah botlarımı aldıktan sonra çıktım. Yolda giderken telefonumun titremesiyle , ben de bir irkildim. Mesaj gelmişti gönderen efeydi. Mesajda üzgünüm kusura bakma annemlerle uğraşıyordum , yeni gördüm dedi. Sorun yok napıyosun veya nasılsın  diyip gönderdim aradan 2 dakika sonra iyiyim bir şeyim yok . Oray'a yani İzmit'e geliyorum . Dedi . Bende direk e okul diyip gönderdim. Gönderir göndermez hemen mesaj geldi. Halledicem ya bi şekilde sen takma dedi. İyi o Zaman sonra tekrar görüşürüz. Diyip tam cebime koyacaktım ki telefonumun çalmasıyla elime tekrar aldım. Arayan Dedem di.
– alo güneş
– ne var
– Nasılsın kızım
– bence bu seni hiç ilgilendirmez. Ne istiyorsun.
– sadece senle konuşmak yani bize karşı niye böylesin .
– hak ettiniz bundan sonra böyle konuşacak bişi yok kapıtıyorum derken ,
– durr lütfen dedi
– iyi saat 3:00 de gelirim ama bundan sonra köpek gibi yalvarsan da gelmem anladın mı.
– anladım kızım görüşürüz
– görüşü- derken suratıma kapattı . Offff nefret ediyorum . Çok sinirliydim resmen kiriz geçiriyordum. bende sinir kirişi geçirme hastalığı var . Kirişi geçirirken illa bişileri kırıp , dökmek  gibi hissediyorum sakinleşmem çok uzun sürmesede , çocuklar beni sakinleştirmeye çalışıyorlardı. Ardın dan bayılıyorum zaten . Okula doğru ilerlerken hiç fark etmeden duvara yumruğumu geçirdim . Maşallah ne geçirdiysen artık elim zonkluyordu. Umursamadan okul bahçesine girerken  orta okulda Semih'e yavşayan onu her gördüğünde sarılırdı. Utanmaz
– Ooo bakın kimler gelmiş . Semihlerin biricik Arkadaşı gelmiş.
– kes labeliliği ne bok yemeye geldin söyle  gizem.
– Semih'i almaya geldim . Öyle yada böyle ben Semih'i alcam .
– Nah alırsın  sen istiyorsun ama Semih istemiyo seni .
– sananne geri zekalı öyle yada böyle ben Semih'i alıcam . Ve sen de aynı şuanki ki gibi mal gibi bize bakıcaksjn diye bağırdığında tüm okul bize bakıyordu. Alpler'leri camdan baktıktan sonra içeri girdiklerimi gördüm .
– ulan ben seni şimdi gebertmezmiyim Lan ha diyip elime yumruk yapıp yüzüne indirdim . Bunu beklemediği için sarsılıp tere düştü. Diğer kız da üstüne çullanmaya çalışırken karın boşluğuna tekme atıp fırlattım . Tam  tekrar yumruk atıcaktım ki Deniz kolumdan tutu .  Güzelim sakin ol diyen denize baktım. Zaten sinirliydim şimdi daha çok sinirliyim. Sakinleşmeye çalışsam da olmuyordu off diyip duvara tekrardan yumruk yapıştırdım . Galiba elim kırıldı bu kadar sert Arıcak'ıma inanmazdım . Alper ve ulaş  Semihle beraber beni sakinleştirmeye çalışıyordu . Çünkü eğer sakinleşmezsem bayılacaktım.  Bunu biliyorlardı ve bayılınca ne kadar da yorgun düşüşümü de . Deniz hemen öne atılıp  gizeme ;
Ne işin var Lan senin dedi.  Hatta bağırmıştı çok sinirli gözüküyordu . ee söz konusu biz olunca .
– gizem ise ; Semih'imi almaya geldim güneşte karşı çıktı dedi.
– ulan sen ben sana ne alıcağını gösteriyim dur diyip bi yumruk daha indirdim tabi ben gizeme bakarken diğeri de bana indirdi . Sonra ben saha çok hırslanıp onada indirdim. Dudağım patlamıştı çünkü kanadığını hissediyordum.  Ulaş hemen ; Lan düdüğün kanıyo diyince bişi olmaz dedim. Gizemde ordan lafa atlayıp .
– sen daha dur bak onun saha nerleri kanıyacak dedi.
–ulan gel Lan sıkıyosa kanat ama kanatmazsa Ada'm değilsin Lan dedim . Üstüne doğru yürüyecektim . Ama ulaşım sağolsun beni sım sıkı tutuyordu .  Gizem ise ; ben Ada'ma değil kadınım diyince bi intihar etmek istedim. Ben de hemen öne atılıp
İşte tıpkı senin gibi espirilerin de ucuz şimdi sen ve senin gibi olan ucuz espirilerini al ve bas git yoksa elimde kalıcaksın . Dediğimde yüzü düşmüştü hemen silkelenip bana cevap vermek için bi adım öne çıktı ve elini salayarak;
– şimdilik bu kadar ama daha sonra yine gelicem dedi.
– gel gel yine benden temiz bi dayak yiyip öyle gidersin  dedim. Bizimkiler iyimisin dedi . İyiyim dedim herkes bize bakıyordu. Dağılın Lan sınıflarınıza diye kükredim hala çok sinirliydim . Herkes sınıfa çıkarken bizde sınıfa doğru ilerledik. Güzelim gel inat etme hastaneye gidelim dedi. Deniz . Ben de gerek yok alt tarafı bi dudak patlamasıyla kızarmış el dedim.  Semih bana dönüp. Üzgünüm Güneş'im kusura bakma dedi. Yaa saçmalamayın abi ne diye özür diliyorsunuz ki siz değil o beni sinir etti  . Sorun da o ya diyip ulaş lafa atladı . Sinirlenince düşüp bayılıyorsun sonra yorgun düşüp hastanede yatıyorsun dedi. Alperde hadiCan'ımın içi gel gidelim işte dedi. Semih de hadi güzelim İnat yapma dedi. Hayır gerek yok dedim her ne kadar da inat etsem de bayılacaktım. Kaçıncı dersteyiz alperim dedim 3 Dedi ders ne dedim ulaşta din Dedi iyi bari diyip yerime oturdum. Din dersini severdim hoca beni çok severdi . O yüzden onun dersinde uyuyabilirdim. Semih'e bakıp ben yatıcam nefesim tatmam mı dedim. Malum Ada'm dövmek yoruyor insanı diyince sırıttı. Hah be nefesim bu işte Gül sana yani hepinize gülmek yakışıyor. Diyip yattım . Ulaş bana seslenip uyandırmaya çalışıyordu. Gözümü açtığımda çok kötüydüm. Revirdeydim. N'oluyor ya dedim .
– bayıldın dedi.  Deniz çok korkmuştu anlaşılan elimi sım sıkı tutup ama biz burdayız dedi. Ona öpücük gönderdim. Saat kaç dedim . 12:30 Dedi Çüşş 1:30 saat tir burdamıyım ya dedim Alperde ayn öyle Can'ımın içi Dedi. Seruma baktım oho bunun bitmesine daha çok var dedim . Yat dinlen işte kızım  öğle arası hem az bişi kaldı yarısı bitti zaten  küçük bir serum baksana diyen Semih'e baktım . Aman ya tamam of diyip yattım. İyi hadi siz gidin yemek yiyin dedim. Olmaz dedi ulaş niye seni bırakamayız dedi . Can'ım ulaşım zaten mal gibi yatıyorum , ee görevli bayan da var nereye gidebilirim ki kalkacak durum da değilim, hadi siz gidip yiyin zaten çok az kaldı bitince direk sınıfa gelirim en sevdiklerim dedim. Ulaş ta tamam diyip öpücük yolladı ben de ona yolladım. 10 dakika sonra zilin çalmasıyla serumum bitti. Serumu çıkarttıktan sonra direk sınıfa gittim çok yorgundum. Eve gidip direk yatmak istiyodum ama çıkışta bide dedemlere gidicektim. Of diyip kapıdan içeri gelenlere baktım bizim çocuklardı. Nasılsın güzelim iyisin dimi dedi Deniz.
Ben de iyiyim merak etme yaşama sebebim dedim. Semih'te hadi bakalım bu poça  bitcek dedi. Yok be Semih'im valla yiycek durumda değilim . Ne zaman yiycek durumda oldun ki dedi Alper . Ya valla bak serim yeni bitti bugün yemeyim dedim. Ulaşta hadi bak bizi seviyosan bikere ısır dedi. Tabiki de seviyorum sizi siz manyakmısınız tamam ama bi kere dedim . Tamam diyip kafa salladı ulaş. Bi kere ısırdıktan sonra diğer derse geçmiştik saat 2:00 bi saat sonra bitcek ti. Son haftalardı artık dersi dinlemem gerekti tabi bu kafayla nasıl  dinliyeceksem . Zil çalmıştı ve ders bitti . Yaşasın eve gidiyoruz diyen denize baktım . Güldüm bu çocuk böyle çocuk gibi hareket edince çok mutlu oluyordum. Eve doğru giderken ulaş eee napıyoz dedi. Deniz'de sizi bilmem ama ben eve gidip 1-2 saat uyucam . Semih te ona ayn dedi. Ben dedemlere gitçem diyince hepsi bana bakıyorlardı. Hepsinde biliyo ne yaşadıklarımı o yüzden bişi sormadan sadece Alper tek Kaş'ını kaldırıp neden dedi. Benle konuşacakmış dedim. Gelelim mi dedi yok Can'ım sağol hallederim ben dedim . Deniz'de bu şekilde mi güneş baksana haline diyince onun yanağından öptüm merak etme yaşama sebebim halederim dedikten sonra tek hepsinin yanağından öpünce. Hadi görüşürüz en sevdiklerim diyip el salladım. Semih'te akşam haber ver Dedi. Olmadı bana yemeğe gelirsiniz annem evde yok diyen Alpere baktım tamam diyip uzaklaştım. 10 dakikalık mesafe vardı. Kapıyı çaldım. Hemen açtılar.
– hoşgeldin kızım dedi babaannem
– ben senin kızın değilim dedim
– ah be yavrum , niye böyle yapıyosun biz seni özledik dedi Dedem .
– sahte duygularla işim olmaz benim.
– sana olan duygularımızı sahte mi buluyosun diye bağıran dedeme baktım. Bende onun gibi bağırarak
– evet sende senin duygularında sahte . Babam ölünce mi geldik biz senin aklına ozaman umrunda değilken babam ölünce mi umrunda olduk. Ha söylesene biz yokluk çekerken ne Zaman yardım ettin Lan babama . Yada babam senden 40Tl isteyince vermeyip yok olum git dediğin Zaman lar umrunda değilken şimdi umrunda olduk ha. Ama o parayı Amcam yada halam isteseydi değil 40 TL , 100 TL verirdin dimi çünkü sen babamı hiç sevmedin. Ama benim babam kıyamazdı sana , sana koşa koşa gelip yardım ederdi. Ama sen onun değerini bilmedin . Ve o öldü . Ben babamı gömerken sizi de gömdüm dedim bağırarak. Dedem de kes Lan sesini diyip tokat attı . Hiç beklemediğim bişeyi yaptı. Çok sinirlendim. Elim titriyordu . Çok güzel sakinleşmezsem bayılcam. Dedem karşıma geçip özür dillerim kızım Dedi. Kes dedim bağırarak kes bundan sonra ben yokum . Senin bundan  sonra güneş diye bi torunun yok. Sana bunu yapmana bi daha izin vermiycem duydun beni . Seni asla affetmiycem . Şu saatten sonra kızım sana ihtiyacım var ne olur gel desen  bile gelmiycem . Çünkü senden nefret edeyirorum anladın mı beni diye kükredim. Sesim kısılacaktı. Kızım bak bi din- derken sus senin sesini bile duymak istemiyorum. Diyip kapıyı çarpıp çıktım . Sinirliydim elim ayağım boşalmıştı, elim titriyordu hemde çok ilk defa bu kadar çok titrediğini fark ettim. Hafiften başım da dönmeye başladı. Eve gidip üstünü değiştirdim elimi yüzümü yıkadıktan sonra . Kapı çaldı. Güzelim hadi gelmiyormusun dedi hemen sağ elimi sakladım eğer görürse anlat diyecek ve ben anlatacak durumda değilim . Hemen yaşama sebebim diyerek telefonla anahtarımı aldım . Alpere doğru giderken hala dedemin bana öyle bişi yaptığına inanamıyorum düşündükçe sinirlemiyordum sol elimde pek bişi yoktu ama sağ elim çok titriyordu. Deniz ne oldu diye sorunca sarılıp ağlama başladım. Deniz yalvarırım beni bırakmayın ne olur ben sizsiz yapamam yalvarırım beni bırakmayın dedim . Hıçkırarak alıyodum . Deniz bana sım sıkı sarılarak şiittt ben burdayım güzelim sakinleş lütfen . Seni asla bırakmıycam bırakmayızda merak etme ama ne olur sakin ol güzelim bak bayılacaksın yine . sen böyle kötü olunca ben nefes alamıyorum sen benim yaşama sebebimsin bunu unutma . Dedi biliyorum sende benim için öylesin dedim . Göz yaşlarımi sildi tam kapıyı çalıcakken iyiki varsın yaşama sebebim dedim sende iyiki varsın güzelim Dedi ve kapıyı çaldı . Hoş geldiniz derken benim aladığımı fark edip ne oldu be fındık Dedi bişi olmadı ya dedim . Heee bu elin boşuna titriyo demi dedi ulaş . Denize sarıldığım gibi onada sarılıp daha fazla kendimi tutamayıp ağladım yine. Ulaş denize bakarken ne oldu Lan bakışı attığını hissetim . Fındık noldu da ağlıyorsun demesiyle Semihle Alper içeri girdi. Alper nolduda alıyosun Lan sen dedi. Sinirlenmişti . çünkü en son babam ölünce bu kadar çok ağlamıştım . Ve Alper o zaman benden bi söz istemişti . Bidaha ağlamak yok diye benden söz istemişti . söz demiştim ama bu sefer kendimi tutamıyordum . Değymiycek biri için göz yaşı döküyordum. Ve bana tokat attığı aklıma geldikçe sinrleniyodum. Çok güzel yine sinir krizim tutu elim çok titriyordu duvarlara vurmaya başladım ulaş tamam fındık sakin diyip elimi tutu beni sakinleştirmeye çalışıyodu. Semih'te can parçam söyle ne oldu. Neye bu kadar delendin dedi. Semih ben çok yoruldum . Ağrı'ma gitti Semih çok koydu dedim. Deniz de ne koydu ne Ağrı'na gitti güzelim dedi. Dedemin attığı tokat diyince elimle ayağımın boşaldığını fark ettim. Alperin gözleri Ateş saçıyordu hepsinin gözleri Ateş saçıyordu. Ama en çokta Deniz'in Deniz benim bi tel saçıma zarar gelince delleniyordu. Bunu duyunca daha çok sinirlendi . İlk defa karşı koyamadım Semih , zoruma gitti ona böyle bi şeye izin vermem Ağrı'ma gitti . Ulaşta en az herkes kadar sinirli olduğunu anlıyabiliyodum hala ona sarılık bir şekildeydim. Ulaşta tamam fındık sakinleş dedi . Alper de sen şimdi sakin ol ve bize anlatmaya başla Can'ımın içi dedi. Ben anlatmaya tam başlıyordum ki Alper benim başım dönüyo dedim . Alper tamam sakin ol , ulaş sıkı tut diyince . Alper ben diyip bayıldım. Yarı baygın bi şekildeydim. En son ulaşım beni kucağına alıp yatırdığını gördüm. Deniz  kolanya  diye bağrıyodu Semih'te hemen içeri gidip getirdiğini görünce gözlerimi tamamen kapattım. Güneş , güneşş uyan güzelim hadi . Diyen seslere gözümü açmaya çalıştım. Karşımda Alper ve Semih elimi tutan Deniz, ve kolanyayla burnuma koklatan ulaş vardı . İyimisin güzelim diyen denize baktım. İyiyim dedim doğrularak , kalkmasaydın keşke fındık diyen ulaşa baktım. Yok valla iyiyim dedim . Alpere gidip özür dillerim böyle bi günü maffetmek istemezdim üzgünüm dedim . Saçlarımı okşayıp saçmala sen iyi ol bana yeter Can'ımın içi bugün değilse başka Zaman yaparız ne var yani bunda Dedi. Boynuna atlayarak iyiki varsınız dedim. Sende can parçam diyerek Semih ve diğerleri gelip hep beraber sarıldık. Neyse ben gidiyim siz keyfinize bakın dedim. Yaaa  demi fındık sen gidince ama eğlenceli olur ya diyen ulaşa öpücük gönderdim . Olur olur diyerek kapıya yöneldim. Deniz ise ; istersen bizde gelelim dedi . Yok ya iyim eve gidince duş alıp yatarım direk sağol bitanem diyip çıktım. Eve gelir gelmez uyudum.

Sadece sen mutsuz değilsin bu hayattaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin