UZUN ZAMAN SONRA DCEU'DA..

270 18 3
                                    

Uzun zaman sonra DCEU'da devam eden aşk, çizgiromanlardan aktarılma güzel bir Trinity görülmesine de sebep oldu..


Animasyonlarda ilk kez Justice League Unlimited, Çizgiromanlarda ilk kez Trinity ve DCEU'da ilk kez Dawn of Justice filminde görülen ship, Batman v Superman'de istenilen beklentiyi veremedi..


Batman v Superman'de ilişki genellikle flört aşamasında ve aralarındaki sevgiyi belli edemeyecek cinstendi..

17 Kasım 2017'de Justice League filminde daha fazla Wonderbat ilişkisi göreceğimiz onaylanmıştı.. ama Zack Snyder'ın özel sebeplerden dolayı film yönetmenliğinden ayrılması ve yönetmen koltuğuna Josh Whedon'un oturması akılda Wonderbat fanları tarafından şüphe bıraktı..

Whedon'un filmin temasını tamamen değiştirmesiyle hâlâ tam bir şey söyleyemeyiz ama yine Whedon'un eseri olan Avengers1 ve Avengers2 filmlerini düşünürsek Black Widow ve Hulk ilişkisi görmüştük böyle bir olaydan sonra Wonderbat geleceği
için kaygılanmamak elde değil..

Wondergal ve Batfleck iki oyuncunun rolüyle birleşmesinde fanların onlara koyduğu iki isim.. umalımda Whedon işleri karıştırmasın bizde bu ikili ve büyük aşk hakkında daha fazla birliktelik görelim..

22Temmuz'da yayınlanacsk fragmanda Wonderbat devam edecek mi ? Yoksa çoktan bitti mi ? Bu iki sorunun cevabı belli olur..

BELIEVE in WonderbatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin