Ömer
Daha düne Kadar Evlenmeyi Düşünmüyordum. Ta ki Onu Görene Kadar.. Alaçatı'da Tatildeydim. Onuda Orada Gördüm İşte. Görünüşe Bakılırsa Aradığım Kızı Bulmuştum. Tatile Ailem ile gittik. Kardeşim Ayşe , (İçgüveysi) KayınBiraderim Nihat,Küçük Yeğenim Asya Ve Annem. Hep Beraberdik. Ayşe Benim Evlenmemi Çok İsterdi. İstediği Olacaktı Sanırım. Tatilde Onu Görmek İçin Heryeri Gezdim. Cafelere Restorantlara vs. Ama Tam Ümidimi Kaybetmiş Sahilde Yürürken Gördüm Onu Simsiyah Dalgalı Saçları Küçük Burnu Ve Kocaman Gözleri İle Yürüyordu Öyle Sessizce. Hemen Yanına Gittim Ve Konuşmaya Başladık.
Ömer:Merhaba
Zehra:Merhaba
Ömer:İsminiz Nedir Acaba?
Zehra:İsmim Zehra Sizin İsminiz Nedir?
Ömer:Bende Ömer Tanıştığıma Çok Memnun Oldum.
Zehra:Bende
Zehra'nın Telefonu Çalar Arayan Arkadaşıdır. Onunla Bir şey ler Konuşup. Ömer'e
Zehra:Gitmeliyim Sonra Görüşürüz.
Ömer:Görüşürüz (Arkasından Öylece Baka kalmıştım.)
Nerde Yaşadığını Sormayı Unutmuştım Bir Daha Onu Görüp Göremeyeceğimde Meçhuldü. Ne Olacaktı Şimdi. İnşallah İstanbulda Yaşıyordur. Hiç Aklımdan Çıkmıyordu Zehra.
Zehra
İzmir'e Tatile Gelmiştim. Hiç Beklemediğim Bir Anda Öylece Sessizce Yürüken Benle Tanıştı. Çok Yakışıklıydı Hiç Aklımdan Çıkmadı O güne Kadar Neden Nerde Yaşadığını Sormadım Ki İnşallah İstanbul'da Yaşıyordur.
İstanbul Büyük Şehir İstanbul'da Yaşasa Bile Nasıl Görüşeceğiz ki
Ömer
Tatilde Son Gündü.Her Yerde Onu Arıyordum.Nerede Bulabilirdim Onu. Acaba Bizden Öncemi Çıktı Off! İlk kez Aşık Olmuştum Ve Kızı Artık Bulamıyodum Nasıl Bir Şey Bu Ya Şansıma Tüküreyim!!!
Neden Her Güzel Şey Son Bulmak Zorundaki...Zehra
Ya Nerde Bu Çocuk Her Yerde Onu Arıyorum.Hayır Niye Sormazsın Ki Nerde Kalıyorsun? Bir Daha Görüşelim? Ah Salak Kafam Ah.. Ondada Suç Var Canım İnsan Numaramı İster. Ama Ben O zaman Çok Büyük Tepki Verirdim Nasıl Görüşücez.Offfffff
Her Güzel Şey Neden Son Bulur Ki...
-------------
Acaba Ömer Ve Zehra Bir Daha Görüşe Bilecek Mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIŞ GÜNEŞİM
Teen FictionNeden Bilmiyorum Ama Seni İlk Gördüğümden Beri Kalbim Hep Başka Atıyor Sanki. Seni Gördüğümde Midemde Kelebekler Uçuşuyor. Sen Her Bana Baktığında Dünyalar Benim Oluyor Senin Saçının Teline Zarar Gelse Ciğerim Parçalanıyor. Her Gün Senin Gelişini Ve...