6.Bölüm-New York Tatili

336 42 12
                                    

Zehranın Evinde

Zehra:Yasemin Yanıma Gelsene bir.

Yasemin:Tamam Geliyorum Abla.

Zehra:Bu gün Ne Giysem Sence

Yasemin:Abla Bak Şu Kot İspanyol Paçalı Pantolonu Giy Üzerine Şu Mavi Beyaz Çiçekli Omuzları Açık T-shirt'ü Giy Saçını da Sal Şu Beyaz Çiçekli Tacını Tak.

Zehra:Teşekkür Ederim Canım. Ben Çıkıyorum Görüşürüz.

Zehra Şirkete Gider.

Ömer:Zehracım

Hemen New York'a Gidiyoruz. Ailene Haber Ver.

Zehra:Tamam Ömer Bey

Zehra Yasemin'e Şöyle Bir Mesaj Atar

Canım Biz 2 Günlüğüne New York'a Beni Merak Etmeyin.Sizi Seviyorum

Ömer:Haber Verdiysen Çıkalım.

Zehra:Tamam Ömer Bey Çıkalım.

Uçağa Binerler.Ve New York'a Giderler. New York'ta Otele Yerleşecekken

Ömer:Bize 2 Oda Lütfen.

Danışma:Malesef Sadece 1 Odamız Var.

Ömer Ve Zehra Birbilerine Bakarlar Mecburen Kabul Ederler Aslında Bu Durumdan İkiside Bir Bakıma Memnundur.

Ömer:Toplantı İçin 1 saate Aşağıda Ol.

Zehra:Tamam Ömer Bey.

1 Saat Sonra Zehra Ömer'in Yanına İner Dalgalı Saçları Kocaman Gözleri Küçücük Burnu Ve Tüm Kusursuzluğu İle Yanındadır. Efsunkar Bir Güzelliği Vardır.

Ömer:Tamam Toplantıya Başlayalım.

Zehra:Yarın Ki İhalede En Önemli Şey Rakiplerimizden Hilmi Yılmaz hakkında Bir Araştırma Yaptım Ve Hilmi Yılmaz İhaleyi Ancak Bir Çift Karşısında Kaybeder.

Ömer:O zaman Ne Yapacağız?

Zehra:Eğer İhaleyi Almak istiyorsak Bir Çift Taklidi Yapmalıyız.

Ömer:Bana Uyar Bu İhale Bizim Olmalı..

Zehra:Bende Öyle Düşünmüştüm.

Ömer:Tamam O zaman Yarın Büyük Bir İhale Var.Erkenden Yatalım.

Odaya Vardıklarında Nasıl Yatcaklarını Konuşurlar.

Mecburen Ömer Yere Zehra Yatağa Yatar Ve Uyur Tabiki Ömer Zehrasını İzlemektedir.Zehra'nın O Efsunkar Güzelliğini...

Ertesi Gün Olur İhale Başlar. Hilmi Yılmaz İlk Fiyat 10.000tl dedi.

Ömer:20.000tl

Hilmi Yılmaz:40.000tl

Ömer:60.000tl

Ve İhaleyi Ömer Almıştır Çok mutludur. Mutluluktan Ne Yapacağını Bilemez Ve Zehra'ya 20 Saniye Sarılır O 20 Saniye İçinde Zehra'nın Kokusu İçinde Hisseder.

Artık Dönüş Vakitleri Gelmiştir.İçlerinde Yarım Bir Burukluk Vardır.Çünkü Onlar New York'u Çok Sevmişlerdir.Eve Döndüklerinde Direk Yatarlar.

Ömer

Ya Ne Kadar Güzel 2 Gündü Acaba Ona sarıldığım İçin Bana Kızmış mıdır?Neler Diyorum Ben Yat Uyu Artık Ömer

Zehra

Ya ne Kadar Güzel Sarıldı Be Onu Çok ama Çok Seviyorum.Ya Neler Diyorum Ben Allahım!!

-----
Bölüm Bitti. Nasıl Buldunuz?
7.Bölüm Bol Süprizli Çoook Beğeneceğinizi Umduğum Bir Bölüm Olacak.
·Efsunkar:Büyüleyici,Göz Çarpıcı Anlamında Kullanılır?
Bir Daha ki Bölüm Ne Süprizi Olsun?

KIŞ GÜNEŞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin