Ömer
Yeni Asistanımız Bu Gün İşe Başlıyor. Ondan Bir Saat Önce Gideyim Şirket Kusursuz Olsun Sonra Ona Kuralları Anlatırım.
Asistan Zehra Kaya Siyah Dalgalı Saçlarını Hafif Dağınık Bir Topuz Yaparak Üzerine Diz Boyunda Beyaz Bir Elbise Giyerek Gelmişti İlk İş Gününe Kusursuz Güzelliğine Hiç Bir Şey Söylenemiyordu. Hemen Ömerin Yanına Gitti.
Ömer:[içinden(Allahım Benim ki Çok güzel Giyinmiş Zaten Bakması İçimi Isıtıyor Ne Yapacağım Ben Ya )] Merhaba Zehra Hanım Bugün İlk İş Gününüz Benim Asistanımsınız Buyrun Odanızı Göstereyim.
Ömer Odayı Gösterir. Fakat Gözü Hep Zehradadır.
Zehra:[İçinden (Allahım Çok Teşekkür Ederim Bir Daha Bana Şans Verdiğin İçin)]Teşekkürler Ömer Bey. Bütün Kurallarınıza Uyacağıma Söz veriyorum.
Ömer:Tamam. Deyip Odasına Gider
Odasında
Ömer:Ya hu Zaten Bakışına Dünyalarımı Verecek Durumdayım Birde Şimdi Sekreterim Onunla Göz gözeyiz ya Allahım Çoo.k Mutluyum.Sesi Çok Güzel.Kusursuzluğu Beni Benden Alıyor.
Zehra
Adam Sevdiğim Çocuktu Şimdi Patronum Bu Nasıl İş Ya Allahım Çok Mutluyum...
Patronluk Çok Yakışıyor Ona Y
akışıklılıkta Üzerine Tanımıyorum.
Şirket Biter Ömer Eve Gider Evde Yemeğe Oturur.
Alev:Yeni Sekreterinden Memnun musun?
Ömer:Evet Hemde Çok. Tatlı İnsan Ay Yüzlü Sekreterim O Benim
Ayşe:Ooo Abi Isındın Heralde Yeni Sekreterine
Ömer:Evet Canım Benim
Zehranın Evinde
Salim:Ee Kızım Yeni İşin Nasıl Patronun İyi mi?
Yasemin: Evet Abla Patronun Nasıl Biri?
Zehra:Yeni İşimde Patronumda Çok İyi Patronum Çok Kibar Ve Bana Çok İyi Davranıyor.
Ömerin Evinde
Ömer: Ben Yatıyorum İyi Geceler
Herkes:İyi Geceler
Ömer Yatağına Geçmiştir Ama Tabiki Tatlı İnsan Ay yüzlü sekreteri Sürekli Aklındadır.
Zehranın Evinde
Zehra:Ben Yatıyorum Malum Yarın Erken Kalkacağım İyi Geceler
Salim-Yasemin:İyi geceler
Zehra Yatağa Yatmıştır Ama Aşırı Yakışıklı Patronunun sesi Asla Kulağından Gitmemektedir.
Ömerin Evinde
Alev:Yaaa Bu Yeni Sekreter Nerden Çıktı?Offf Ömer Beni Sevmeli Yeter Ya Nedir Bu Engeller.-----
Bölüm Bitti Nasıl Buldunuz Yoruma🙏
Sizce Alev Bir Şey Yapacak Mı? Tahminler Yoruma
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIŞ GÜNEŞİM
Teen FictionNeden Bilmiyorum Ama Seni İlk Gördüğümden Beri Kalbim Hep Başka Atıyor Sanki. Seni Gördüğümde Midemde Kelebekler Uçuşuyor. Sen Her Bana Baktığında Dünyalar Benim Oluyor Senin Saçının Teline Zarar Gelse Ciğerim Parçalanıyor. Her Gün Senin Gelişini Ve...