Apa

184 11 0
                                    

Örömmel keltem hiszen tudtam, hogy tanítás után elmegyek apuhoz. Úgy érzem ma semmi és senki sem törölheti le a mosolyt az arcomról.

Belenéztem a szekrénybe. Egy cuki fekete-rózsszín egyberuhát, fekete fűzős magassarkút és a kedvenc Chanel- es táskám amit anya vett 18-dik szülinapomra.
Ma ékszereket is választottam: egy levél alakú nyakláncot és egy pár masnis fülbevalót.

Ma ékszereket is választottam: egy levél alakú nyakláncot és egy pár masnis fülbevalót

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Lassan elindultam Theo- hoz akivel megbeszéltük, hogy együtt megyünk suliba.

Csöngettem.
- Gyere be!- hallotam meg Theo hangját.
Nem kellet sokáig keresnem, megtaláltam a konyhában a törülközőbe csavarva.
- Szia!- nézett rám.
- Szi..szi..a!- elpirultam.
Végig mértem. Nagyon aranyos volt, a haja vizes volt, majd lejebb nézetem. Egy darabig csak bámultam a kockahasát. Ezt ő is észrevette:
- Meg akarod fogni?- villantott egy féloldalas mosolyt.
- Talán.
Közelebb jött, megfogta a csuklóm és rárakta a hasára. Szép lasan végig sinítottam. Oda hajolt a fülemhez és belesúgta:
- Ebben a ruhában nagyon izgató vagy!
Szerintem már paradicsom piros volt az arcom.
- Kérsz reggelit?- nézett rám.
- Aha.- huppantam le az egyik bárszékre.
- A pirítóst vajjal, nutelával, mogyoró krémmel vagy májkrémmel?
- Nutellával.
Elkezdte megkenni a kenyereket. Csupa nutella és vaj volt. Oda léptem mellé és lenyaltam a nutellát az ujjairól.
- Én nem elégszem be ennyi nutellával!!- felkaptam a nutellás dobozt és elkezdtem vele futni.
- Add visza!- futott utánam.
Hátráltam. Nem vettem észre és ráestem a kanapéra. Theo rám ugrott, kivette a kezemből a dobozt és ledobta a földre. Egy darabig így maradtunk aztán megszólalt a telefon időzítője.

Már a suli előtt voltunk. Éppen a szekrényembe kotorásztam és azon gondolkoztam, hogy kerülhetem el Jeremy.
Becsapódott a szekrény és az emlegetett szamár állt elöttem.
- Szia hercegnő!
- Eddig jó napom volt. EDIG!!
Magához húzott és megcsókolt, közben belemarkolt a fenekembe. Ellöktem magamtól és teljes erömből pofon csaptam.

A nap úgy telt ahogy szokot nem volt semmi érdekes. Alig vártam, hogy kicsöngesenek. Egyenesen rohantam ki az iskolámból. Gyors léptekkel elmentem a buszmegállóba és láttam, hogy az egyik helyijárat 5 perc múlva indul.

Gyorsan oda értem apához és kis sétálás után meg pillantottam a házat. Két szintes családi ház. Bele se gondoltam, hogy családja is van. Úr isten. Jó becsöngetek. Felmentem a tornácra és megnyomtam a csengőt. Egy 20-30 év körüli férfi nyitott ajtót.
- Szia!- köszöntött kedvesen.
- Szia! David Diamond-ot keresem.- mondtam félénken.
- Én vagyok az. Mit szeretnél?
Ez nagyon meglepő. Nem hittem, hogy az apám ilyen sexy.
- Beszélnem kel veled!
- Ki vagy?
- Evelin Diamond.
Megijedt és már rám akarta csukni az ajtót, de én megakadályoztam.
- Mit akarsz tőlem?- emelte fel a hangját.
- Csak szeretnék veled beszélni.
- Én meg nem!!
- Kérlek! Te vagy az egyetlen esélyem!- kezdtem el sírni.
Megenyhült és beengedett.
- Ülj le!!- mutatott a székre, majd folytatta- Miért jöttél?
- Nem akarlak megismerni csak szállást keresek.
- Ott vanak a szüleid, menj hozzájuk!
- Nem érted? Nincs senkim! A szüleim meghaltak 1 éve és egy lepukkant házban lakom és a gyerek tartásodnak köszönhetően nem haltam éhen! Ha nem fogadsz be az utcára kerülök! Én ezt már nem birom!- bőgtem.
- Tételezük fel, hogy ide költözhetsz. Mit mondanék a barátaimnak?
- Hogy én az eltitkolt hugod vagyok.- szipogtam.
Végigmért, majd megadta magát.
- Három feltétellel: - 1: nem avatkozol bele                                                az életembe
 

                                  - 2: nem szólíthatsz 
                                            apunak
                                       - 3: nem mondhatod el 
                                        senkinek, hogy az apád
                                        vagyok
- Értem.
Megöleltem David-et.
- Na gyere, elmegyünk a cuccaidért.- simitotta meg az arcom.
Megtöröltem a szemem és beültünk a kocsiba.

Már az összes cuccomat áthoztuk az én szobámba. Újra van saját szobám. Imádom David- et és hálás vagyok neki.
- Nagyon köszönöm.- ugrottam a nyakába.
- De tartsd be a szabájokat.
- Oké.

Sziasztok!
Remélem tetszett!
Sietek a folytatással!
Ha tetszett ☆- ozatok és commenteljetek!
Puszi: 🌈Lexi 🌈

Egyedül Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin