Csókolj már meg

192 13 7
                                    

Már 1 hónapja annak, hogy David befogadott. Egészen jól összemelegedtünk. A haverjai is bevették az "eltitkolt huga vagyok" dumát. Jeremy a pofon óta vissza fogotabb let, egyre jobban kedvelem a kevésbé segfej oldalát. Theo- val minden rendben, még mindíg eggyüt járunk suliba én szoktam odamenni hozá. Kicsit bűntudatom van, hogy Theo nem volt még nálam, de én napi szinten átjárok hozzá.

Péntek van. Arra keltem, hogy David kihúzta a függönyt és ellepte a szobát a világosság. Lassan kinyújtóztam, majd körülnéztem a szobámban. A bútorok készek, de üresek mert a dobozok nincsenek kipakolva. David még mindíg a szobámban volt azzal a változatosságal, hogy most éppen az ajtónak támaszkodott.
- Jó reggelt álomszuszék!
- Jó reggelt.- töröltem meg a szememet.
- Sütöttem tojást! Kérsz?
- Aha.- pattantam ki az ágyból.
Nem érdekelt, hogy még pizsamába vagyok lesiettem a lépcsőn és lecsaptam magam az első székre ami előtt volt tányér. Megettem a paprikás tojást és mentem visza az emeletre.

Mivel elég meleg volt megint szoknyára esett a választásom. Fekete- rózsás haspoloval, fekete térd felé érő szoknyát és egy fekete vans tornacipőt is felvettem. Pár kiegészítőt is választottam.

Feldobtam egy minimál sminket, megfogtam a táskám és már éppen akartam indulni amikor még megálltam az ajtóban és visszaszoltam David- nek:- Arra számíts, hogy ma lehet, hogy át jön egy barátom

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Feldobtam egy minimál sminket, megfogtam a táskám és már éppen akartam indulni amikor még megálltam az ajtóban és visszaszoltam David- nek:
- Arra számíts, hogy ma lehet, hogy át jön egy barátom.
- Oké.- hallotam a hangját.
- Szia!- léptem ki az ajtón.
- Szia!!
Úgy gondoltam ma át hívom Theo- t, még úgy se járt nálam senki.

Hosszas sétálás után odaértem hozzá. Már megint egyedül volt. Most éppen a tv előtt ült.
- Szia!- köszöntem.
- Szia! Ma is csodálatos vagy.- villantot egy oldalas mosolyt.
- Köszi. Mit nézel?- huppantam le mellé.
- Halálos fegyver.
- Az jó. Figyelj, ma lenne kedved átjönni hozánk suli után.
- Persze szívesen.
- Am nem kéne már elindulnunk?- néztem a telefonom óráját.
- Nem.
Hirtelen rámugrott. A számon éreztem a leheletét. De a szokásához híven ezt a pillanatot is elcseszte. Leszált rólam majd felsegített. Elegem van abból, hogy folyamatosan játszadozik velem! Döntse el, hogy megakar csókolni vagy nem!

A gondolat menetemből az ajtó csapódása zökkentet ki.
- Na most jösz vagy nem?- nézett rám kérdön Theo.
- Aha.

Útközben sokat beszélgettünk és nevettünk. Olyan aranyos, kedves és humoros. Majd megérkeztünk minden baj okozójához, az iskolához. Beléptünk a kapun és ki fogadot?! Hát persze, hogy Jeremy. Ki más lenne. Megfogta a karom és magához rántott.
- Szia cica!
- Jeremy egy dolgot mondj meg nekem, mit akarsz tőlem?!
- Meg akarlak dugni, ahogy mindenki!
- Elmész te a picsába.- majd ott hagytam.
Hallotam ahogy még ott röhög az idétlen haverjaival. Született köcsög.

▪□▪□▪□▪□▪□▪□▪

Az óráknak vége. Mindegyik a szokásos unalmasságal telt. Theo- val a suli előtt találkozunk, de én még előtte elmentem WC- re. A suli szokásosan kihalt volt miután mindenki sietett haza nehogy véletlenül benn fogják a tanárok. Elvégeztem a dolgom és már menni akartam a kijárathoz, amikor Jeremy hirtelen nekinyomott a szekrényeknek és elkezdte csókolgatni a nyakam. Nagyon jó érzés volt, de tudom hogy ez nem helyes és azt is hogy csak meg akar fektetni.

Pici csókokat nyomott a nyakamra, majd elkezdte szivogatni. Jó érzés; de ezt nem kéne.
- Ne, állj le!- löktem el magamtól.
- Mi a baj?
- Ez nem helyes.
Otthagytam és a kijárat felé mentem. Theo ott ült a lépcsőn.
- Mi tartott edig?
- Hagyuk.
Elindultunk hozánk. Felültünk a buszra. 5 perc után már ott is voltunk.
- Ez a ti házatok?- nézett rám.
- Aha.
- Othonos.
- Köszi.
Kinyitottam az ajtót és bementünk. Meg sem álltunk a szobámig.

Elkezdtük kipakolni a dolgokat. Éppen anyu dolgait pakoltam ki amikor Theo leragadt két doboznál. Jól tudtam mik azok. Fehérneműk.
- Ez nagyon sexy megmutathatnád magadon!- vett elő egy fehér csipkés meltartót és egy fehér szintén csipkés tangát.
- Álmodozz csak.- vettem el tőle.
Tovább turkált.
- Tudom, hogy nagyok a melleid, de nem hittem, hogy ekkora a melltartó méreted.
- Na jó ezt a dobozt elveszem.- kacagtam.
Elkezdtünk veszekedni a dobozon majd a doboz felborult én pedig Theora estem.
- Most én vagyok felül.- kacagtam.
Lassan végig vezette a karját a gerincemen, a derekamon, aztán visszatért az arcomhoz. Lökött egyet, így ő volt felül, de ahelyet hogy kihasználná felült és engem is felrántott a földről. Elég a játékból.
- Csókolj már meg!- húztam magamhoz.
Az ajkaink összefonódtak egy szenvedélyes csókra. A nyelvünk vad táncot járt. Erre vártam egész eddig. Csak akkor váltunk el amikor már nem kaptunk levegőt. Megfogtam a kezét és az ágyamra löktem. Meglepetten nézett rám, majd levette magáról a pólóját.

Az ajtó csapódott és mind ketten tudtuk, mit jelent ez.
- Szerintem én megyek.- vette visza a poloját- De ne aggódj később folytatjuk.
Odahajolt hozzám elkezdte szivogatni a nyakam, végül nyomott egy puszit a homlokomra. A fülemhez hajolt és belesúgta:
- Kiszívtam a nyakad, hogy az a szarházi Jeremy is tudja, hogy kihez tartozol!
Vigyorogtam. Aztán lesétáltunk a lépcsőn és hát persze, hogy szembe találkoztunk apámmal, akkarom mondani a bátyámmal.
- Szia...sztok!!- nézett rajtunk végig.
- Szia bátyó!
- Szia!- fogott vele kezet Theo- Akkor én megyek, majd holnap találkozunk. Sziasztok!
-Szia!- mondtuk kórusba.
Mikor már kellő távolságban volt David megjegyzést tett volna, de én megelőztem:
- Kedves, aranyos, rendes és figyelmes.
Újra megakart szólalni, de tudtam mit akar.
- Nem csináltuk, de ha igen akkor védekezünk. Na megyek fel, mert még van pár doboz. Szeretlek!- nyomtam egy puszit az arcára.
Aztán boldogan felugráltam a lépcsőn, közben ő ott állt és próbálta feldolgozni az eseményeket. A szobám majdnem ki volt pakolva, de én már így is hulla voltam. Ledobtam magam az ágyra és 5 perc múlva már aludtam.

Sziasztok!
Remélem tetszik az új rész.
Jött pár új szereplő nézéttek meg.
Holnap jön a Az Éjszaka Rémei új része.
Puszi: 🌈Lexi🌈

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Aug 18, 2017 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Egyedül Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz