Sabah baş ağrısından uyandım.Başım çatlıyordu.''Nerdeyim ben?''sorumun yanıtını hiç kimse vermemişti.Arkama baktığımda Kayra'yı gördüm.Lanet olsun demek beni arabasına bindiren 'KEREM'miş.Bu gerçek bir piskopat.Hem beni herkesin içinde rezil ediyor,hemde evine götürüyor.Cümlemi söylediğimde bağırdığımı hissettim.Kayra da uyandı.
Kayra:Noluyor burada?
Zeynep:Ebenin körü oluyor.
Kayra:Efendim?
Zeynep:Senin piskopat abin yine iş başında.
Kayra:Naptı ki?
Zeynep olanları anlatır.
Kayra:Ne! İnanmıyorum.Gerçi abimden beklenilcek bir şey ama.
Hemen Kerem'in odasına gittim.Zeynep'e nasıl yapabilirdi?
Kayra:Kerem
Kerem:Ne var?
Kayra: Sen ne yaptığını zannediyorsun?Zeynep'e nasıl yapabilirsin böyle bir şeyi?(Kayra da bağırır.)
Kerem:Sanane Kayra! Sana hesap mı vermem lazım?diye bağırarak Kayra'ya eşlik etti.
Kerem:Ben gidiyorum.
Kerem kapıya doğru yönelirken Zeynep yanıma geldi ve kulağıma eğilip ' si*ti* git! '
Sinirlice evden çıktım.Zeynep bana böyle bir şey nasıl derdi?
Kayra:Zeynep?
Zeynep:Hı?
Kayra:Senin ağzından böyle kaka şeyler çıkar mıydı?
Zeynep:Valla sinirlenince oluyor işte.Neyse.Kayra ben buna nasıl dayanırım?Ben Kerem'e aşığım anlıyor musun?Ondan nasıl vazgeçicem?Benim buralardan uzaklaşmam lazım.Şu an Kerem'e ne kadar aşıksam o kadar nefret ediyorum.Ben gidiyorum.
Kayra:güle güle.
Eve girip tam odama çıkıcakken annem aradı
- Dün nerdeydin kızım?
Zeynep: Şey Kayra'lardaydım.Kusura bakma haber veremedim.
Demet:Önemli değil yavrucum.
Zeynep eve gider. Teyzesi de tam valizlerini toplamış gidiyordu ki
Zeynep:Teyze nereye gidiyorsun?
Teyze:Artık gitmem lazım.Enişten beni bekler.
Zeynep:Teyze, bende seninle gelsem olur mu?
Teyze:Annen izin verirse olur.
Zeynep:Anne.
Demet:Tamam ama bir haftalığına.
Zeynep:Tamam.
Hazırlanıp aşşağı indim.
Teyzem : hazırsan çıkalım.
- Olur.
Otogara gittik.Biletleri alıp otobüsümüzü beklemeye başladık.Bende o sırada Kayra ya mesaj attım.'Ben bir haftalığına yokum.Nerde olduğumu sana söyleyemem.
Kayra:Gıcık.
Otobüse bindik.
-Yazarın ağzından-
İlk iki gün bir şey olmadı.Ama üçüncü gün Kerem Zeynep'i merak etmeye başladı.Kayra'ya nerde olduğunu sordu.Kayra bilmediğini söyledi.Ertesi gün Kerem tekrar sordu.Kayra tekrar bilmediğini söyleyince Kerem sinirlendi.Kayra Kerem'e Zeynep'i niye bu kadar merak ettiğini sordu.
--------
Kerem:Bilmiyorum.Kayra bunu sadece sana söyleyebilirim.Galiba ben Zeynep'i 'SEVİYORUM'
Kayra:Bunları yapmadan önce düşünecektin.
Evden çıkıp sahile gittim.
Kayra:Can,senin burada ne işin var?
Can :Gezmeye geldim.Kafeye gidelim mi?
Kayra:Olur.
Can: ................................................................
Kayra: Neeee?
EVET CANLARRR. BİR BÖLÜMÜN SONUNA DAHA GELDİK.KISA YAZMIŞ OLABİLİRİM AMA AKLIMA BİR ŞEY GELMEDİ.EVET GÖRÜŞLERİNİZİ ALALIM.
VOTE: 19+
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötülüğün Sonu(düzenleniyor)
Teen FictionBir kere SAYER aşık olmaz!.. Bir kere YILMAZ aşık olmaz!...