-Beklenmedik İtiraf- 6.BÖLÜM

1.9K 75 13
                                    

SELAMMM.lÜTFEN HER BÖLÜME YORUM YAZIN YOKSA YENİ BÖLÜM GELMEYEBİLİR.BİRDE DÜŞÜNCELERİNİZİ YAZIN.HİKAYEMİN NASIL GİTTİĞİNİ,KÖTÜ MÜ YOKSA GÜZEL Mİ YAZIYORUM ÖĞRENMEK İSTİYORUM.O YÜZDEN YORUM YAPIN.LÜTFENN.ARKADAŞLAR BİRDE KAYRA'NIN FOTOĞRAFINI KOYDUM.

Can:Kayra ben sana deli gibi aşığım.

Kayra:Neee?Ben de sana deli gibi aşığım .Ama abim yüzünden...

Cümlemi bitiremeden

Can: Ama artık abinin yüzünden olmuycak tatlım.

Kayra: O zaman sevgili miyiz?

Can:Evet bitanem.

Can cümlesini bitirdikten sonra beni döndürmeye başladı. Çok fazla rüzgar da vardı.''Caaaaaannnnnn''

Can:''Efendim'' dedim usulca.

Kayra:''Can biraz midem bulandı''dedim karnımı tutarak.

Can:''Çok mu döndürdüm?dedim küçük çocuklar gibi suratıma tatlı bir ifadeyi yerleştirip.

Kayra:''Caaannnnn kusucam'' dedim karnımı hala tutarak.''Poşet getirr.''

''Tamam tatlım''ben böyle telaşlaşınca tam bir salak gibi oluyorum.O yana koşturdum,bu yana koşturdum.Sonun da Kayra'nın yanına gelebildim.

''Hadi Can ver şu poşeti' dedim.Bezgin bir halde.Poşeti çöpe atarken Can masum çocuklar gibi yanıma gelerek''özür dilerim hayatım''.''Önemli değil bitanem''dedim onu güldürmeye çalışırken.

Can:Banka oturalım mı?

''Olur''dedim gülerek.

Sahilin yanındaki banka oturduk.Birbirimize sarılıp hiç konuşmadık.Taki benim telefonum çalıncaya kadar.

TELEFON

Kayra:Efendim Zeynep?

Zeynep:Bizim evin önüne gelsene.Seni bir süpriz bekliyor.

Kayra:Niye ki?

Zeynep:Orasını da sorma istersen.

Kayra:Tamam geliyorum cadoloz.

------------------------

Kayra:Can benim gitmem lazım.Zeynep beni çağırıyor.

Can:Yaaa.

Kayra:Yine buluşuruz. Dedim ve dudağına küçük bir öpücük kondurup gittim.

Zeynep'lerin sokağına girdiğimde Zeynep'i gördüm.Birbirimize sarılıp:

Kayra:Canım seni çok özledim.

Zeynep:Bende seni çok özledim.Eve girelim mi?

Kayra:Olur.

Kayra'yla kek yapıp bahçeye çıktık.

Kayra:Zeynep sana iki tane haberim var.Birincisi Can'la bugün sevgili olduk.İkincisi...

O sırada telefonum çaldı.Arayan Kerem'di.Açmadım.Kayra tam konuşacaktı ki Kerem aramıştı.

Zeynep:Kayra benim burda olduğumu söyleme.

Kayra:Tamam.

Tamam diyip telefonu hopörlörden açtım.

Kerem:Kayra neredesin?Zeynep'ten bir haber varmı?Onu çok merak ediyorum.Telefonumu açmıyor.

Kayra:Ben sahildeyim.Zeynep'ten bir haberim yok.

Tam o sırada Zeynep'in annesi geldi.''Zeynep geldin mi kızım?''diye bağırdı.Kerem Kayra'nın Zeynep'lerde olduğunu anlayıp telefonu kapattı.

Zeynep: Of anne yaa.

Kayra:İşte Zeynep ikinci haberim buydu.Kerem yaptıklarında dolayı çok pişman ve seni sevdiğini söyledi.

Ağzım açık kalmıştı.Ağzıma sinek girmese iyi olur düşüncesiyle kısa bir şoktan sonra ağzımı kapattım.

Zeynep:Öncelikle Can'la sevgili olmanıza sevindim.Sizi tebrik ederim.İkinci habere ne tepki vereceğimi bilemiyorum.Kerem'i hala sevsemde ona acı çektirmem gerekiyor.

Kapı çaldı.Kapıyı annem açtı.

Demet:Hoşgeldin Kerem'cim.Kızlar bahçede.

Kerem bahçeye gelince ona bakmamaya çalıştım.Kerem belli etmesede seviniyordu.

Kerem'in ağzından

Masaya oturup bir dilim kek aldım.Ve direk ağzıma attım.Zeynep o sırada bana bakıyordu ve kahkahayı patlattı.

Kerem:Komik bir şey mi var?

Zeynep:Aslında sen zaten şakasın ama onun haricinde bu halinle'OYUNCAK AYI'ya benziyorsun.

Ben cümlemi bitirdikten sonra da Kayra kahkahayı patlattı.

Kayra'nın ağzından

Zeynep ve Kerem'i baş başa bırakmak için mutfağa gittim.

Kerem'in ağzından 

Zeynep'le konuşmaya çalışıyordum ama 'KEÇİ İNADI' olduğu için bir türlü konuşmuyordu.Ağzını bile açmıyordu.

Kayra'nın ağzından 

Bahçeye geldiğimde Zeynep'i bıraktığım gibi kollarını birbirine dolamış şekilde görünce konuşmadığını anladım.Zeynep'e neden konuşmadın?bakışı attım.Zeynep'te banane anlamında omuz silkti.

------

Yine kapı çaldı. Bu sefer ben açtım.Karşımdaki erkeğe mutlulukla sarıldım.

Zeynep:Canım seni çok özledim.Ne zamandır görüşemiyoruz.

X:Bende seni çok özledim.Bitanem.

Birbirimize sarılırken Kerem gelip''öhöhöhöm''

EVET CANLAR BİR BÖLÜMÜN SONUNA DAHA GELDİK.YORUMMM YAZIN.

Vote:20+

 

Kötülüğün Sonu(düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin