-Heyecan- 10.bölüm

551 20 2
                                    

Vote: 13

Yorum: 2

Neyse ki bir gün daha bitmişti. Herkes gitmişti. Bende odama çıkıp günlüğüme yazmaya başladım :

''Anneme sarılıyorum tekrar. Beni sımsıkı kucaklıyor. ''Kuzum benim'' diyor. Diyemiyorum ki ona ''Sen bir çınar ağacısın, hiç ağaçların kuzusu olur mu?'' Oluyor işte! Ben yine annemin kuzusu oluyorum bir anda.İkimizin de başı bulutlara değiyor. Ha bide unutmadan söyleyim bugün acayip eğlendim. Biliyor musun? Artık Kerem'le daha çok vakit geçiyoruz. Bugün Kerem'le beraber resim yaptık, yaptığım yemeği yedik bide annemin doğum günü için pasta yaptık. Biliyor musun günlük, Kerem'in çok güzel bir yeteneği var. Çok güzel resim çiziyor. Onu çok seviyorum. Güle güle.''

Yine günlüğümü aynı yere koyduktan sonra yatağıma uzanıp Kerem'i düşündüm. Sonra birden evin kapısı çaldı. Bende koşarak açmaya gittim.

Ve gördüğüm kişi  karşısında donup kaldım.

'' MELİS!! ''

----------------

Donup kalıyorum bir anda. Hemen sarılıyorum. İnanamıyorum ya !

Ze: Sen ne ara geldin ya?

Me: Ya Barış'la geldik. 1-2 gün Barış'ın tanıdığı bir arkadaşı varmış onda kaldık işte.

Ze: Eee Barış nerede? dediğim anda Barış Melis'in yanında beliriveriyor.

Ba: Burdayımmm.

Ze: Ah canımm.

---

Zeynep'in ağzından:

Kapı sohbetimiz bittikten sonra içeri davet ediyorum çifte kumrularımızı. Şimdi siz merak etmişsinizdir. Ben size anlatayım. Melis benim ablam oluyor. Barış da ablamın sevgilisi. Ablam 4 sene önce üniveristeyi kazandı ve İngiltere'ye gitti. Modacılık bölümünü bitirdi. Barış'la da nerden tanıştılar onu da söyleyeyim. Ablam İngiltere'ye gidince bir ev tutu. Ev arkaşı arıyordu. Sonra Barış'ı buldu ve beraber kalmaya başladılar. Barış da işletmeyi bitirdi. İstanbul'da şirket açmayı düşünüyor. Ablamda şimdilik pek bişey yapmıyor. Ama yapmaya başlıycak. Yani böyle. İkisine çay yapıyorum ve tatlı bir sohbete dalıyoruz.

Ze: Naptınız bakalım anlatın.

Me: Çok bişey olmadı işte ders ders ders.

Ze: Burda kalıyorsunuz değil mi?

Me: Bilmem. Aşkım sen ne dersin?

Ba: Olur bitanem. Ya ben şey diycektim benim bikaç işim varda gidip gelsem olur mu?

Me: Tamam aşkım ama geç gelme.

Ba: Tamam. Deyip Melis'in dudağına bir buse kondurup gidiyor. Ah hadi ama !

Kötülüğün Sonu(düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin