Sana hiç aşık oldun mu diye değil de hiç aşkı hissettin mi diye soruyorum. Sahi sen hiç aşkı hissettin mi? Öyle gösteriş için ortamda döktüğün bi kaç göz yaşında da değil de gece yarılarında yastığa sarılarak yorganın altında boğulurcasına onun için ağladın mı? Sadece arkadaş olarak da olsa onu bi erkeğin veya kızın yanında görünce içinde kıyametlerin koptuğunu kalbinin sızladığını veya ne bileyim bedeninin sana ait değilcesine uyuştuğunu hissettin mi? Ya da en azından telefonuna bi mesaj geldiğinde ondanmışcasına açarken kalbinin heyecandan içinden çıkacakmış gibi attığını, ona ait olmayan mesaja bile heyecanlanmak nedir biliyo musun? Peki ya o hayal kırıklığını biliyo musun? Sen hayallere kapılıp sabaha kadar ağlamak nedir biliyo musun ? Gerçek olmayan hayaller de mutluluğu aramayı, sevdiğin insanın seni yok sayması, görmezden gelmesi ne demek biliyo musun? Sevdiğin insanın yanında bi gün kendi adını duymanın hayalini ve yine bigün Aynı soyadı taşımanın hayali nedir biliyo musun? Bigün olsun kalbinin sesini dinleyerek, nefesini hissederek, onun gülüşünün verdiği huzurla uyanmanın hayalini ve bunların gerçeklesmeyeceğini bile bile bi anlık mutluluk için bu hayallere muhtaç olmak nedir biliyo musun ?
Sen hiçbir şey bilmiyorsun..
👉Arkadaşlar yeni bolum için lütfen beğeni ve yorum yapınız
👉Her türlü paylaşmamızı istediginiz yazıları paylaşırım
👉Hayalet okuyucu olmayin lütfen...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Sözcüsü
PuisiGecelerimiz boş geçmesin iki üç kelam yapalım genç sairleri aramizda görmek isterim.