Fata preşedintelui

10 1 0
                                    

,,Alo?!Da domnule e în siguranță.Să o aducem la..."

O voce de la capătul firului l-a întrerupt.După care a închis şi a zis :

,,Către Casa Albă."

,,Ce?!Ok,vrea cineva să-mi explice ce se petrece vă rog?"

Tânărul brunet şi cu ochii verzi,care era lângă mine mi-a spus o poveste incredibilă,cum că sunt fata preşedintelui.

,,Preşedintele a fost casătorit cu o femeie de aici până să aibă funcția.Însă de îndată ce a fost ales,a trebuit s-o părăsească.Inima nu-l lăsa,pentru că se iubeau mult.Dar serviciile secrete s-au ocupat de ea.A reuşit să te salveze pe tine,să te țină secret.Aveai 3 luni când te-a lăsat în grija familiei ....

,,Glumeşti nu?"

Acesta a ridicat o sprânceană în sus.

,,Nu.Sunt cât se poate de serios.Ei trebuiau să aiba grijă de tine.Dar se pare că au eşuat,serviciile secrete au aflat cumva de tine şi..."

,,....acum mă caută."

,,Dap.Numele meu e Jack şi voi fi bodyguardul tău de acum înainte."

Am amuțit.OMG!Ăsta nu e un vis!Chiar se întâmplă!!

Maşina a parcat şi Jack ma insoțit înăuntru,unde mă aştepta fiul preşedintelui.Nu ştiam ce să spun,cum să reacționez.A venit spre mine cu brațele întinse şi ne-am îmbrățişat.

,,Bun venit acasă sis."

Am început să plâng şi l-am strâns puternic.Nu-mi venea să cred.

Fata preşedinteluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum