mamamoo#fact14

159 14 8
                                    

1

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

1. [+363 , -60] Ama onlar sadece müzik videolarını kopyaladılar, onur kırıcı hiçbişey yapmadılar giyinirken. Irkçı gibi mi giyindiler ?

2. [+128, -18]Amerika'nın bir barista'nın bir Asya müşterisine çekik gözleri çizdiği Starbucks tartışmasını hatırlıyor musunuz? Bu aynı şey. Barista'nın masum bir amacı olduğu ancak masum bir niyetle olsa bile, müşteriyi rahatsız etti. 

3. [+93, -18] Diyelim ki bir şarkıcı beyaz bir şarkıyı taklit etti. Beyaz vücutlarını boyadığını hiç gördünüz mü? Hayır, doğru mu ? Ama cildiniz siyahi bir şarkıcıyı taklit etmek bir sorundur. Beyaz bir şarkıcı yüzünü sarıya boyayıp "Gangnam Style"ın taklidine sokarsanız mutlu olur musunuz? 

4. [+23, -11] Bana"Heuk Hyung"u düşündüğümüz zamanı hatırlatıyor; siyahi insanlar için sevdirici bir terim olarak gördüğümüz onu dinleyen kişiye hala saldırıyordu. Birisi saldırgan bulursa, hareketi durdurmanız gerekir. Mamamookesinlikle özür dilemeli ve bunun için düşünmeye başlamalıdır. Yurt dışında bir çok akrabam var ve karayüzü saygısız bir davranış olarak görüyorlar. 

5. [+15, -3] Yüzlerini sarıya boyayarak K-pop'ı kopyalayan beyaz insanları hayal edin, nasıl hissediyorsunuz? Neden beyaz pop sanatçıları taklit ettiğinde insanlar beyaz yüzlerini boyamadılar? Beyazların kendini beğenmelerinin etkisi. 

6. [+10, -5] Görünüşe göre Amerikalıların siyahi insanlara karşı ırkçı bir davranış olarak görme hikayesi var, bu nedenle karayüz, tarihin can sıkıcı bir parçası olarak düşünülüyor ve bu hareket gerçekten de devam ediyor. Koreliler de yapmışlar ve üzerine defalarca özür dilemişlerdir. Bu gerçekten yanlış bir şey ve sadece ırkçı düşünülüyor cosplay olsa bile! 

7. [+10, -3] Bunun Koreliler için doğru ve ya yanlış çağrılması gereken bir şey olduğunu düşünmeyin. Eğer onların siyahi hayranları bu rahatsız ettiyse, buna saygı göstermeliyiz. 

8. [+9, -4] Neden bunu yapsınlar ki.... Ajansı, onların üreticilerinin hepsi aptal mı ?Kıyafetler yeterli olurdu, neden kara yüzün yapılması bir yere kadar gidildi? 

9. [+7, -1] Eğer siyahi insanlar bundan rahatsızlık duyarsa, aslında ırkçılardır. Sadece hatayı kabul et ve özür dileyip devam edelim.

~~~~

Buna vericek benim bile cevabım yok açıkçası.

mamamoo factsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin