mamamoo#fact16

136 17 13
                                    

[Netizen]Mamamoo Irkçılık Eleştirilerine Özür Dileyerek Cevap Verdi

10asia via Naver

1. [+7, 586, -364] Bu beyaz bir şarkıcının Korece bir şarkıyı söylemesinden farklı değil

2. [+6, 469, -605] Bunun sonu cahillik. Gerçekte onlar hala ırkçılık yaptıkları fark etmediler.

3. [+5, 174, -340] Eğer onlar beyaz bir şarkıcıyı taklit etmişlerse sizce de beyaza boyanmış yüzlerini ortaya çıkarmak istemiyorlar mı?Hala istemeden de olsa bunun gibi şeyler ırkçılığı tanıtıyor ve fark etmeleri ve bir daha tekrar yapmamaları önemli

4. [+3,987, -227] Makale, halkın desteği döndükten sonra onlara  arka çıktı.

5. [+3,783, -456] Onlar hazırlık sürecinde bilmeleri gerekiyordu, neden açıkça konuşmak istemiyorlar ve aktarmasız gitmeden önce kötü olduğunu söyledi ㅠㅠㅠㅠㅠ Şarkıcı ve ajansın ikisi de en iyi şekilde ilgilenmeye ihtiyacı var..

6. [+1,067, -54] Amerikalıların bakış açılarına göre, esasen sarı yüzünü boyayan beyaz şarkıcı bizim gibi görünüyor ve "Gangnam Style" dansını yapıyor..

7. [+1,129, -112] Neden son zamanlarda düşüncesiz  davranan ünlüler var

8. [+736, -14] Kore'den dolayı hiçbir şekilde ırkçılığa karşı hukuk  ya da eğitim yok. Gün içerisinde kara yüze karşı komedi programlarının yapıldığını  ve YouTube yorumlarında rahatsız eden siyahi insanlar çok fazla olduğunu hatırlıyorum.

via Nate

1. [+596, -67] Eric Nam ile karşılaştırıldığında "köri konsepti" skeci yapmak istemedi, çünkü bütün bir ülkeye saygısızlık ve Gandhi'ye olan saygı saygısızlıktı. O ayrıca cinsel azgınlığın saygısızlık olmasından dolayı Hong Suk chung'u  taklit etmeyi reddetti. Kesintisiz giden skeçlerin hiçbirini düşünemiyorum gerçekten biz Hint haberlerine son vermeliyiz.

2. [+539, -73] Bu kesinlikle ırkçılık. Şarkıcılar ve ajansın ikisi de ziyadesiyle cahil ve düşüncesiz tsk tsk

3. [+514, -52] Herhangi bir insanın çekik gözlerini gördüğünüzde hepiniz ilk olarak kollara gideceğiniz çok komik ancak siyahi insanlara karşı çok yumuşaklar ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

4. [+71, -33] Bu grubun her zaman bununla olmasa da bir skandalla biteceğini biliyordum. Onlar her zaman her şeyiyle ince eleyip sık dokuyorlar.

5. [+61, -20] Taeyeon "siyahi bir kız olarak sevimli" diyerek en büyük saygısızlığı yaptı.

6. [+46, -11] Ben gerçekten "beagle-dols" oldukları için aldıkları övgü sonrası limitlerini bilmediklerini düşünüyorum, bir gün onların skandalla çıkacaklarını biliyordum..

7. [+44, -10] Ayrıca Taeyeon ve missA'den Min'in ırkçı söylemleri var. Bir çok idol baştan aptallar..

8. [+43, -1] Aptal olma ve onları korumayı dene. Herhangi bir hatayı eleştirmek için ortaya çıkan bir sürü aptal fanlardan nefret ediyorum. Onlar antiliklerini gizlemeliler.

9. [+35, -2] Bu eğlence şirketlerinin neden olduklarından daha büyük olamayacaklarını şimdi fark ediyorum... çünkü onlar piyasa bölümleri için zeki insanları kiralamıyorlar. Bu özür bildirileri gülünçler. Gururunuzu korumaya olanak sağlayan özür bildirileri sadece faydasız ve hiçbir şekilde söylememeniz en iyisi. Bir "yanlış anlama" mı? Bu nasıl bir yanlış anlaşılmadır. Kendinizi bir şekilde korumayı deneyin, her şekilde kaybedeceksiniz...

10. [+28, -1] Hala kara yüz yapan grup var mı??????? Onlardan önce yaşlıların hepsini gördükten sonra bunu yapmaktan nefret mi ettin? Ve onlar her şeyi öğrendi değil mi????...... Aigoo......

~~~~~~

S*kt*r
Bu olayın tarihi 7 Mart 2017.

mamamoo factsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin