#fact19 - 1K Özel! (1K Special!)

260 30 68
                                    

Selam MooMoo! 1K oldum kkkkkk bunun şerefine özel bölüm yapmak istedim.

@antaebiotics and  @RainbowBallpen Thank You! I like yours books!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Wheein, Memory albümünden Hash Swan ile ortak çalışması olan "Moderato" besteledi (hepsinin bir birinden yetenekli olması~~)

Moonbyul ve Solar turp turşusu olmadan yemeklerine başlamaz. Wheein ve Hwasa ise hiç sevmez (moonsun vs wheesa✌️)

Hwasa stres olduğunda Bon Jovi müziği dinliyor (o kim?)

Solar aslında Matematik dersinden nefret edermiş (cidden uzun uzun araştırma yaptım ve onaylanıyor)

Moonbyul ilk tanıştıkların da Solar'dan daha yaşlı olduğunu sanmış (ben maknae ya Moonbyul ya da Wheein'dir demiştim)

Moonbyul ve Solar ilk tanışmlaranın iyi niyetle olmadığını belirttiler (mealini verin şu cümlenin ya mdmcmc)

Solar'ın ablasının adı Yonghee

WheeByul bir zamanlar farklı bir şirkette ve aynı grupta lider - maknae pozisyonlarında bulunmuşlar. Sözü edilen grup 1 hafta sonra iptal edilmiş (kim yaptıysa eline sağlık)

Solar'a Moonbyul tarafından takılan Yeba lakabı - yeppeo (güzel) ve babo (aptal)

Hwasa'ya göre Solar 'yüksek nota dehası'

Wheein ve Hwasa birçok şirketin seçmelerine girmiştir

Wheein otobüse binmeyi severmiş (bende severim tabi kalabalık değilse)

Hwasa'ya göre Moonbyul bir 'makine dehası'

Wheein şiir okumayı sevdiğini ve ilham aldığını söyledi (iyiymiş eskiden kürsüde ince sesle bizde okurduk ama ilham falan yok bildiğin kulak zehirlemesi)

Moonbyul bir keresinde grubun tamircisi olduğunu söyledi. Video oyunu oynadığı gibi aynı zamanda üyelerin telefon ve bilgisayarlarını tamir ediyor (Appağğğ) (çünkü benim karım dicen biliyorum bluenblacknme)

Hwasa'ya göre Wheein 'dans dehası'

Moonbyul albümlerin 55 kopyasını bugüne kadar satın almış (riç)

Hwasa Hello albümünde kendi solo teklisi olan "My Heart /I Do Me" şarkısını kendi yazıp bestelemiştir. (efsane bi şarkı dinlemenizi tavsiye ederim)

Wheein kış sezonu geldiğinde mutlaka grip olurmuş

Hwasa'nın babası Memory albümünden 88 kopya satın aldı

Bazı insanlar Solar'a "bagel" diye sesleniyor - Kore terimi babyface ve sexy body- (cidden öyle kxmx)

Moonbyul, Melting albümünden 8 şarkının yazılmasına yardım etti -Taller than you, you're the best, friday night, hometown, emotion, ı miss you, my recipe, cat fight-

Byul gizli oyuncu (video oyunu vs.)
---------
MC : Siz çok tatlısınız! Aranızda ki en büyük kim?
MMM : /Solar'ı gösterirler
MC :
MMM :
MC : O-oh görüyorum. Peki maknae kim?
MMM :  /Hwasa'yı gösterirler
MC :
MMM :
MC :
MMM:
MC :Benden bu kadar
--------

En sonu da ufak diyalogla bitirdim mzmxmcmvömv 2K olursak belki tekrar özel bölüm yaparım ve bana soru sormak isterseniz Kakaotalk hesabımdan ulaşabilirsiniz - moonstarx

mamamoo factsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin