Ωχ τι είπε τώρα.... Είμαι σίγουρη ότι παίζει μαζί μου. Ένας τέτοιος κούκλος να του αρέσει κάποια σαν και εμένα αποκλείεται. Άλλωστε και πριν μου μίλησε τόσο απότομα που αμφιβάλλω αν έχει τέτοια άποψη.
Στεφ- Γιατί δε μιλάς κούκλα; Με ρώτησε πονηρά. Να το πάλι αυτό το κούκλα.... Ουφ ευτυχώς χτύπησε το κουδούνι και τη γλύτωσα.
Αθ- Κύριε Στέφανε μπορώ να φύγω τώρα;
Στεφ- Ναι μπορείς. Αλλά δεν θα τη γλυτώσεις εύκολα.
Ωχ τι να εννοούσε με αυτό; Πάντως έτσι όπως ήμουν κόλλημένη στον τοίχο και αυτός με είχε εγκλωβίσει μπορώ να πω ότι μου άρεσε και θα ήθελα να με φιλούσε αλλά είμαι τόσο γρουσούζα που χτύπησε το κουδούνι.
Ναυσ- Αντε ρε που ήσουν;
Αθ- Δε θα το πιστέψεις!
Ναυσ- Λεγε ρε θα με σκάσεις.
Αθ- Λοιπόν είδα το νέο λυκειάρχη-γυμναστή και το νέο φυσικό.
Ναυσ- Σοβαρά τώρα; Και δε μου λες ωραίοι;
Αθ- Ναι είναι πολύ ωραίοι. Λοιπόν ο λυκειάρχης-γυμναστής είναι ο Στέφανος με τον οποίο συγκρούστηκα και ο φυσικός είναι ο φίλος του ο Μάρκος.
Ναυσ- Μου κάνεις πλάκα τώρα;
Αθ- Μα εγώ δεν έχω σκοπό να σε κοροϊδέψω. Φιλενάδα δεν θα σου έκανα ποτέ τόσο σοβαρή πλάκα καθώς εγώ δεν κάνω ποτέ πλάκες. Και αντε πάμε για προσευχή γιατί θα αργήσουμε.
Ναυσ- Οκ πάμε. Αλλά μετά θέλω όλες τις λεπτομέρειες.
Αθ- Εντάξει.
Και κάπως έτσι πήγαμε να κάνουμε προσευχή. Κατόπιν ο Στέφανος ο οποίος είναι τόσο κούκλος μιλούσε για ποιο λόγο ανέλαβε τη θέση του Λυκειάρχη και κάποιες κοπέλες τον κοιτούσαν σαν πεινασμένες. Η αλήθεια είναι ότι ενοχλήθηκα λίγο αλλά ο Στέφανος δεν είναι το αγόρι μου για να κάνω κάτι.
Τελείωσε με το λόγο του και πήγαμε στις τάξεις μας για το πρώτο μας μάθημα. Ευτυχώς θα ήμουν μαζί με τη Ναυσικά και θα καθόμασταν μαζί. Φτάσαμε στην τάξη και καθίσαμε στο πρώτο θρανίο όπως πάντα καθώς εγώ θέλω να κάθομαι πρώτο θρανίο για να προσέχω στα μαθήματα ώστε να μην έχω κανένα κενό και η Ναυσικά θέλει και αυτή να καθόμαστε μαζί και δεν μου έχει χαλάσει ποτέ το χατήρι. Δεν ξέραμε ποιος καθηγητής θα ερχόταν πρώτος οπότε καθόμασταν και περιμέναμε.
Πέρασε η ώρα και δεν ερχόταν κανένας καθηγητής
Αθ- Πάω να ρωτήσω γιατί δεν έρχεται κανένας.
Ναυσ- Αντε πήγαινε.
Κατέβηκα τις σκάλες και πήγα προς το γραφείο των καθηγητών. Όταν μπήκα μέσα άκουσα κάτι παράξενους ήχους από το γραφείο του λυκειάρχη. Πήγα προς τα μέσα, η πόρτα ήταν ανοιχτή και αυτό που είδα με σόκαρε. Ο Στέφανος συνουσιαζόταν με την φιλόλογο την κυρία Αναστασίου. Δεν το πίστευα αυτό που έβλεπα. Έφυγα αμέσως από εκεί γιατί με έπιασαν τα κλάματα χωρίς κάποιο ιδιαίτερο λόγο. Άκουσα κάποιον να κατεβαίνει από τις σκάλες σήκωσα το κεφάλι μου και είδα την Ναυσικά. Μόλις είδε τα κατακόκκινα μάτια μου έτρεξε αμέσως και με πήρε αγκαλιά.
Ναυσ- Κοριτσάκι μου τι έχεις;
Αθ- Πήγα να ρωτήσω γιατί δεν έρχεται κάποιος καθηγητής να μας κάνει μάθημα και άκουγα κάτι παράξενους ήχους από το γραφείο του Στεφάνου και τον είδα με την κυρία Αναστασίου να......
Ναυσ- Μην στενοχωριέσαι αγάπη μου. Όταν καταλάβει ότι σε πλήγωσε θα είναι αργά.
Τότε έβγαιναν έξω ο Στέφανος με την κυρία Αναστασίου οι οποίοι γελούσαν και εγώ ξαναέβαλα τα κλάματα.
Αθ- Φιλενάδα δεν αντέχω άλλο😭
Ναυσ- Ηρέμησε γιατί έρχονται εδώ.
Αθ- Θα προσπαθήσω.
Στεφ- Εσείς δεν έχετε μάθημα;
Ναυσ- Δεν ήρθε κάποιος καθηγητής στην τάξη. Του είπε κάπως επιθετικά.
Στεφ- Μάλιστα. Η Αθανασία που είναι;
Αθ- Εδώ είμαι. Είπα με φωνή βραχνή από το κλάμα και είμαστε σίγουρη ότι τα μάτια μου είναι κατακόκκινα.
Κυρία Αν- Αθανασία παιδί μου είσαι καλά; Με ρώτησε με μια ανησυχία στην φωνή της.
Εν τω μεταξύ ο Στέφανος με κοιτούσε στενοχωρημένος να το πω δεν μπορούσα να το προσδιορίσω.
Αθ- Μια χαρά είμαι. Απλά κάτι θυμήθηκα και στενοχωρήθηκα.
Κυρία Αν- Σίγουρα είσαι καλά; Τα μάτια σου είναι κατακόκκινα.
Ναυσ- Σας είπε ότι είναι μια χαρά. Απλά πρέπει να πάει στην τουαλέτα να πλύνει το πρόσωπο της.
Κυρία Αν- Εντάξει ας πάει.
Αθ- Σας ευχαριστώ πολύ. Είπα και κατευθύνθηκα προς την τουαλέτα. Όταν έφτασα και μπήκα μέσα άφησα τα δάκρυα μου να τρέξουν ελεύθερα και έκλαιγα βουβά.
Στεφ- Αθανασία είσαι εδώ;
Αθ- Ναι εδώ είμαι. Μόλις με είδε το πρόσωπο του άλλαξε 15 χρώματα. Μάλλον θα τρόμαξε.
Στεφ- Γιατί έκλαιγες;
Αθ- Νομίζω πως αυτό δε σας αφορά. Είναι ένα προσωπικό μου θέμα και δεν θέλω να το συζητήσω με κανέναν.
Στεφ- Κάνεις λάθος. Με ενδιαφέρει και πολύ μάλιστα. Είπε καθώς με πλησίαζε με αποτέλεσμα να εγκλωβιστώ ανάμεσα στο τοίχο και σε αυτόν. Ίσως έχει κάποιο πρόβλημα με τους τοίχους δεν εξηγείται αλλιώς.
Αθ- Δεν μου είστε κάποιο σημαντικό πρόσωπο ώστε να σας πω τι μου συμβαίνει και τι όχι.
Του είπα και έφυγα από εκεί. Πήγαινα προς την κολλητή του όταν είδα την παρέα του Κώστα. Ο Κώστας είναι ένα αγόρι το οποίο πως να το πω φλερτάρει με έναν όχι και πολύ ευγενικό τρόπο οποίο κορίτσι-γυναίκα περνάει από μπροστά του. Και μαντέψτε: εγώ έπρεπε να περάσω από μπροστά του. Τι να έκανα έπρεπε να πάω στην κολλητή μου. Έτσι όπως περνούσα ακούω κάτι σφυρίγματα και κάποια σχόλια που ούτε να τα σκέφτομαι δε θέλω. Τέλος πάντων έφυγα από εκεί και κατευθύνθηκα στην κολλητή μου.
Ναυσ- Τι έγινε με τον Στέφανο;
Αθ- Τίποτα προσπαθούσε να μου μιλήσει αλλά δεν τον άφησα και έφυγα.
Ναυσ- Καλά.
Και κάπως έτσι τελείωσε η πρώτη μέρα στο σχολείο. Πήραμε και τα βιβλία τα οποία ήταν πάρα πολλά και απορώ πως δεν πιάστηκα. Τέλος πάντων αύριο πρώτη ώρα είχαμε με τον Μάρκο ο οποίος φαίνεται πολύ καλός και πιστεύω πως θα καταλάβω τη φυσική φέτος. Αα δε σας είπα φέτος είμαι και απουσιολόγος αφού έβγαλα στις εξετάσεις 19.6 τον μεγαλύτερο βαθμό σε όλη την τάξη μου.
Έφτασα στο σπίτι μου, άφησα τα βιβλία στο δωμάτιο μου και αφού οι γονείς μου απουσίαζαν έβαλα να φάω, είδα λίγο τηλεόραση και κοίταξα το αυριανό πρόγραμμα. Αα μάλιστα είχαμε γυμναστική 3η ώρα που σημαίνει ότι θα κάνουμε με τον Στέφανο. Ελπίζω τουλάχιστον πως στην γυμναστική θα τα πάω αρκετά καλά και με αυτές τις σκέψεις με πήρε ο ύπνος.
KAMU SEDANG MEMBACA
Ο αγαπητός μου λυκειάρχης
Romansa- Μικρή μην μου μιλάς με αυτόν τον τρόπο γιατί δεν ξέρεις τι μπορώ να σου κάνω! Μου είπε αυτός - Έχω αρχίσει να τον φοβάμαι όμως για κάποιο περίεργο λόγο η θερμοκρασία στο δωμάτιο έχει ανέβει και με καθε του άγγιγμα εγώ ανατριχιάζω - Μήπως με φοβάσ...