tee-ga

428 16 1
                                    

"Kau pujuk balik," Jungkook berkata sambil memuncungkan mulutnya, bibir atasnya tersentuh hidungnya.

"Hodoh la muke kau. Aleh, japgi baik balik ah tu. Lek lek," Jimin berkata dengan selamba. Dia kemudian menyilangkan kakinya dan bersandar dikerusi.

"Kau ni takleh harap ah," Jungkook menggelengkan kepalanya lalu pergi mendekati Taehyung.

"Woi Taehyung, kau tak yah hadam sangat ape yg Jimin cakap tu. Aku support pe kau punya idea. Jangan risau," Jungkook cuba memujuk Taehyung dengan ayat manis.

Taehyung memandang Jungkook lalu tersenyum sinis. "Kalau camtu kita berdua jelah buat projek tu. Kita tinggalkan ja si Jimin kurang zat tu sorang-sorang. Nanti dia gak yang fail," Taehyung berkata sambil meninggikan suaranya dengan sengaja.

Jimin memalingkan kepalanya kearah Taehyung, "Kau ingat aku tunggul ke?" Jimin bertanya dengan nada yang sedikit garang.

Jungkook dan Taehyung tergelak-gelak macam kodok yang membuatkan Jimin bengang.

"Aku tak suke betulla gelak kodok dorang tu," Jimin bermonolog.

"Biarkan dia, biarkan dia. KEHETKEHETKEHETKEHET—" "Yola, yola aku ikut idea tu!"

Jimin membuat muncungan Jungkook tadi. "Aku tau kau takleh terima gelak kodok kitorang," Jungkook berkata sambil menjelingkan matanya keataas.

"Now mintak maaf skang," Jungkook menyuruh Jimin meminta maaf kepada Taehyung.

"Yela, aku mintak maaf. . . Sesangat," Jimin berkata dengan nada monotone.

Taehyung membuat muka derp kepada Jimin, kemudian membuat muka poker face nya kembali.

"Ye, aku maafkan. Senanye aku saje ja buat camtu nak kasi kau kesian skit kat aku," "APEDIE? Ok aku taknak idea tu,"

"Ala weyyy," Taehyung merengek sambil menggongcangkan badan Jimin. (Tulah sape soh)

"Kau ni kan Taehyung," Jungkook turut merengek sama. "Aku ade idea yang lagi bernas," Jimin berkata sambil meletakkan dua jari di bawah dagunya.

"Alaaa nak idea tadi," Jungkook merengek sambil menghentakkan kakinya sedikit.

"Dah, dah takyak nak melebih. Dengar ja dulu idea ni," Jimin berkata sambil membuat muka poker.

Taehyung dan Jungkook mematuhi arahannya. Kedua-dua oleh mereka membuat muncungan bibir tekena hidung itu.

(Merepek do aku tak habis² ngan moncong tu)

"Kelab Rombongan Pergi Restoran. Kita leh makan-makan," Jimin berkata dengan bangganya.

Jungkook dan Taehyung memandang antara satu sama lain lalu membuat muka geli.

"Eee makan je keje ko en," Taehyung berkata lalu menggelengkan kepalanya. "Aku tak setuju!" Dia protes.

"Sebenanya ok gak," Jungkook berkata lalu menyepetkan matanya sambil berfikir dalam.

"Elok kau kata? Kalau aku Puan Yin, aku akan tolak serta-merta weyh," Taehyung berkata lalu membuat senyum sinis.

"Masalahnya kau bukan Puan Yin. Puan Yin tua, kau muka cekodok lagi."

Kepada yang betul² minat cite ni, saya nak ucapkan terima kasihh. Terima kasih gak kerana menunggu saya update. Dekat sebulan gak aku tak update. Hohohohohohohohoohohohoho //gelak fake danish// (budk kelas aku je bleh paham)

kelab budak gay // vminkookWhere stories live. Discover now