3.Finał [cz.1] "Oczami Alana"

32 4 9
                                    

ALAN POV

SIEEEEEEEEMANO!

Czas podsumować finał. Pomijając to, że nie ma mnie w tej top trójce to wiele się nie spodziewałem. Słabo.Hehe.

A więc tak ja omówię wam dziś pierwszą część finału, czyli to jak Darunka,Odeciora i Jarunczek wykonywali te ostatnie zadania. Baj de łej chodzi mi o przedostatni odcinek.

Kumacie co nie? Jak nie to trudno.Hehe.

Ok więc najpierw była mowa o tych kluczach,bleh,bleh... Ta.. właśnie o tych, co ja ciota rozwiązałem tą zagadkę o tych numerkach i powiedziałem o nich Jareczkowi. I oddałem jeszcze dwa klucze Jarusiowi. A co najlepsze?! Na karteczkach na tych kluczach wcale nie było imienia Jarka. Hehe. WIN WIN WIN.

Następnym zadaniem, które musieli wykonać to było to, że mieli 12 ponumerowanych kartek (od 1 do 12) Mam nadzieję, że zrozumieliście. I każdy z nich miał po 4 rekwizyty tzw. rzeczy dopasować do odpowiedniego odcinka. Jarek oczywiście dopasował te najłatwiejsze. Ej a ten Jarek to w ogóle to wszystko co się działo w poszczególnym odcinku zapisywał. I każdą osobę miał opisaną od A do Z. Tak się teraz zastanawiam, czy on aby nie opisywał tego jaki kolor majtek miał każdy w każdym odcinku....Ej to by było straszne. CRI! BOJE SIĘ LOLS. Szalony człowiek i te jego szalone notatki....

Dobra potem Edyta... znaczy Odeta dopasowywała a na końcu Darinka. Na końcu tego zadania oczywiście razem poprawiali swoje błędy, bo ktoś coś zjebał. Hehe. Norma. A to Ci agent podstępna żmija.

Oki czas na ostatnie zadanie. A więc każdy dostał kopertę... Lelum Polelum... Normalnie tajemnica taka sama jak wiek Małgoni Rozenek-Majdan...

No i wybiła ta godzina, która miała wybić (nwm jaka bo nie ogarnąłem) Daria miała się zakopać w trumnie na żywca (CRI), Odeta miała skakać z spadochronu (!), a Jarek miał masaż (LOL).

No i tak się zastanawiali.. W sensie, że dziewczyny bo Jaruś to już na golaska leżał pierwszy na masażyku...Bo jakże by inaczej.

Daria zdecydowała, że JOLO SŁEG ITP. I pozwoliła się zakopać na żywca (nie chodzi o piwo) Odetka też była JOLO SŁEG ITP i skoczyła. I w końcu wyszło tak, że hajsiwa nie zarobili. HEHE. LOLS.

A tak BAJ DE ŁEJ to podziwiam Darie bardzo! Nie wiem czy byłbym w stanie to zrobić.

Na koniec to mieli ten teścik de beścik. I po tym teściku się wszystko okazało. A właściwie to nic i teraz tylko czekać na finał finałowy. BEDE TAM! CZAISZ MATKA! BEDE TAM! I BEDZIE POMPA!


Ciąg dalszy nastąpi......


-----------------------------------------

Next juz niedlugo! ♥

H.





You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 11, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

PERYPETIE ALANA I KĘDZIORA | Alan Andersz & Piotr KędzierskiWhere stories live. Discover now