Okula vardığımızda hemen sınıflara koştuk. "Benimle otursana Marie" dedi Ari. "Y-yok ben Jeremy le oturucam. Sen gerginsindir şimdi. Birde derste sürekli şarkı söylüyon falan yhannii :s.s.s ders Matematik olmasa bişey demem de notum 55 ulan biraz saygı " (gerçekten 2. Dönemdeki Mattan ilk sınav notum 55. Gülin aplanıza sorun lan o cidden bilir) "Uff gerizekalı! Mankafa! Sen boksun seni pislik!" Dedi Ari birden. "Noluyo amk biraz sakin sadece Jeremy'nin yanına oturuyom sakin hacı :s.s.s" dedim. "Aynen Ari biraz sakin!" Diye atıldı Jer. " Kapatın çenenizi! O o***** nun yanındasınız siz di mi!" Dedi. "Sakin ol seni gerizekalı! Gruptan atılırsın!" Dedim. Sınırları zorlamaya başladı bu mal! "Aman çooook korktum! Bi daha sizle takılmıyorum ezikler!" Dedi. "Kapa çeneni pis sürtük!" Dedim. "Sakin ol ve otur." Dedi Jer. Bu çocuk psikolog olmalı benc.
--Chris'in Ağzından--
Sınıfa girdiğimizde gözlerim hemen onu gördü. Justin... Ancak en yakın arkadaşım için ona olan duygularımdan vazgeçmeliyim. Ne yani? O sadece Marie'yi rezil etti ve en karanlık sırlarını vermişti. Ve Justin bunları yaymıştı. Marie rezil olmuştu. Sonra kimseye güvenemedi. Başka bir okula gitti sonra bizde geldik. Hepimiz birimiz için!
"Selam Chris." Dedi Justin bana doğru gelerek. "Selam" dedim kabaca. Ve heyecanımı gizliyerek tabii. "Seçmelere katılıyormuşsun." Dedi. "Ne?" "Ponpon kız seçmelerine katılıyormuşsun." "Haa evet. Marie, Renesmee ve ben. Sen takım kaptanıydın değil mi?" "Bu sene değişebilirim ama, evet. Ve, Darcy'nin yanında, hiç şansın yok". Dedi ve omzuma omzuyla çarpıp gitti. Darcy'dd mi katılacaktı yani??? Justin'in sevgilisi? Ayrıca, Marie o kızdan ölesiye nefret ediyor. Anaokulunda ve ilkokulda sürekli Marie'ye eziyet ediyormuş. Yani ponpon kızların başı olmam için Darcy ve Marie'nin kavgalarına karışmam gerekecek. Sanırım?..
--Renesmee'nin Ağzından--
World ile sınıfa girdik ve aynı sıraya oturduk (Bana kızma Gülin :s.s.s). Oturduğumuz anda konuşmaya -daha çok dedikodu diyelim- başladık. Sknra aniden ikimize de mesaj geldi. Grubumuzu kuran arkadaş Marie, Whatsapp'taki grubumuza mesaj atmış (cümle fail, don't judge me ^_^) Ariana gruptan atılmış OMG! Hemen ardından bildirim olarak: "Ariana gruptan atıldı" yazısı çıktı.
(Siyah olan yerler mesaj şeysileri)
Kime: Purple Group
Mesaj: Heyy neden atıldı kiiğğğ :O :O :'O
Kimden: Purple Group (Marie)
Mesaj: Kız terbiyesiz lan :O yok yere bana sataştı :O :O :O :O :O :O
Kimden: Purple Group (World)
Mesaj: Yeter lan :O Ren, sende kapa şunu hoca geldi ayakta olmayan tek sensin ve hoca sana tip tip bakıyo hoca senden telefonu almadan önce ayağa kalk benc.
Valla kadın bana bakıyo kalkıyım bare ^_^
--Marie'nin Ağzından--
Kimden: Purple Group (World)
Mesaj: Yeter lan :O Ren, sende kapa şunu hoca geldi ayakta olmayan tek sensin ve hoca sana tip tip bakıyo hoca senden telefonu almadan önce ayağa kalk benc.
Mesajı okuyunca kopmak diye buna denir. Valla koptum. Jeremy'nin beni dürtmesiyle gülmemi bıraktım ve bana mal mal bakan hocaya dikkatimi verdim. O bana daha da dikdik bakmaya başladı. Bende aynı şekilde ona bakmaya başladım. Oturduğum yerden hocaya onun bana baktığı gibi bakıyordum. Tarih hocası gözlerini kıstı bana bakarken ve eğilirken. Bende oturduğum yerden aynı şekilde gözlerimi kıstım. Tüm sınıf bize dikkatini vermişti. Herkes ayaktaydı. Aaa demek ders Tarih'miş! İyide bu kadın hala bana dik dik bakıyor? "Ne bakıyon hocam?" dedim. "Ne terbiyesiz bir öğrencisin sen?" "İdolüm Selena Gomez'den önce sizsiniz hocam! Size özeniyorum! Demek başarmışım yuppii!" Hoca kızardı. Sinirden sanırım. Ne? O kadın bana dik dik bakıyordu, ve hala bakıyor. Bense hala oturuyor ve kadına aynı bakışları sergiliyordum. Ne yapmam gerekirdi ki? Diğerleri neden ayakta ki?! Dur biraz? Heeey anladım! Ayağa kalkmam gerekiyordu! Sanırım??? Oh lanet olsun :O
--Ders Sonu--
Evet tüm ders boyunca öğretmen ile romantik bakışlarımızı sergiledik. --Asbagdsbdzjkhıbaxjhbısqxbwxqc ulan kadın pis baktı amk ascvwefbwrgnwrgnerg-- he valla. Yeminlen tüm ders bakıştık. Neyse spor salonuna gitmeliyim. Ponpon kız seçmeleri vuhu (!)
Alıştırma yapıyordum. Havada taklalar, paranteler, ters takla, amuda kalkma... (Gerçek hayatta yapamadığımız şeyler yani :s.s.s) Chris ve Ren yanıma yaklaştılar ve gülmeye başladılar. "Ne oldu? Ayı mı oynuyor da bakıyorsunuz?" "Hayır, Jeremy dersinizin nasıl geçtiğini anlattı ascvasvasfvadfvwrgwgrbwdgq" Dedi Renesmee.
Hep beraber alıştırmamyaparken aniden çok sert bir sese kulak verdik. "JUSTİN ARTIK TAKIM KAPTANI DEĞİLSİN! KAFAN NEREDE SENİN!?" diyen koça yani. "ARTIK KAPTAN, DYLAN!" Öncelikle, Justin ile çooook kötü bir arkadaşlığımız olduğundan, ondan nefret ettiğimden vb sebeplerden, onun artık kaptan olmadığına sevindim. Diğer bir yandan, Dylan mı!? Ciddi misin!?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Half Of Love
Teen FictionBenim kendi hayatımdan alıp kurguladığım (değiştirdim tabii sii) bir hikaye. İçine komiklik ve aşk katacağım. Umarım eğleniriz Definers!