Medyada: dolunayın kuzeni ceren.İyi Okumalar😘😍
Sabah yatağımdan alarmin sesiyle uyandım ve saate baktim saat 7:00 'di.
Yatagimdan kalkip lavoboya gittim.ve asagiya indigimde annemle babam ise gitmişti kardeşim ise yatiyordu kahvaltiyi hazirlayip kardeşimi kaldiricaktim.Kahvaltiyi hazırlarken kuzenimden mesaj gelmişti bayadir gorusemiyorduk.ve mesajda biz sizin evin 1 üst sokagina tasinicaz askom yaziyordu o an sevinçten cihlik atmistim ve kardeşim kalkmisti.çünkü ayni okula gidicektik belki de ayni sinifa.
Kahvaltiyi unutmustum ve hazirladim hazirladiktan sonra kardesimle yedik.odalarimiza cikip hazirlanip okula gidicektik.
Odama ciktim ve dolabima baktim.
Mavi tulumumu ve ayakkabimdanda
nike giydim.
Cantami takip telefon ve anahtarida alip ciktik.kapinin önünde servisi bekledik.Servis geldi bindik ve benim yerimde bir kiz oturuyordu.kiz kumral sacli esmer ve orta boyda biriydi sanirim okula yeni gelen kiz buydu.yeni geldiği için birşey demedim ama kardeşim hemen orasi ablamin yeri kalkarmisin dedi kizda tabi dedi ve kalkti kardeşime otur dedim.
Kizla tanistik ve bizim sinifa geliyordu.kiz çok iyi biri ve cana yakin biriydi.hemen kanla olduk okula vardigimizda bizimkilerle tanistirdim tabi ece hemen oo bizi birak sen ya tamam diyince bende Kizla tanistirinca hemen onlarda kizla kanka oldular. Ve hemen benden özür diledi ama birşey olmaz dedim ve hemen Hoca geldi yiğite bakmistim ama yiğit daha gelmemisti.
Dersimiz fizikti ve test çözme günüydü ben yeni kizla oturdum tabi bizimkiler alinmisti ama yeni geldiği için birsey denediler.ve yiğit gelmişti hoca neden geç geldiğini sordu ve oda birşey de eden yerine geçti hoca ona teneffusten sonra sinifta durup hocayla konusmasini söyledi ama yiğit o kadar sinirliydiki takmadi.teneffüs zili çalınca hocayla konuştular.
Konuştuktan sonra yanina gidip yeni kizla tanistirdim ve ne olduğunu sordum ama cevap vermedi belki de ona mesaj atmadim diye kizmisti kizla tanistiktan sonra kişi cagirip bahçeye ciktilar O an ne olduğunu anlamamistim.kuzeninden mesaj geldi tasinmislar ve okula yazilmis sinifinida söylemişler ama bizim sinif değilmiş.
Uzulmustum ki tam o anda askom diye ses geldi ve arkami döndüğümde kuzenim bizim sinifa gelmişti bizim kizlar onu taniyordu ama yeni gelen kizla yiğit tanimiyordu onlari sonra tanistiricaktim.bu arada Yeni gelen kizin adi da ada'ydi.
Yiğitle ada geldiğinde adayi yanina oturmaya ikna etmişti bende birşey demedim yiğit bana ole davrandigi için bende ona ole davranmaya basladim ve kuzenim benim yanima oturdu.bizim kiar ana a göz yaptilar yiğitler adayi gösterdiler bende tam umursamadim dicektimki kuzenime anlatmislar bizimkiler. Kuzeni de bak bi kuzen diyince resmen el ele tutusuyorlardi.
Hizlica teneffusu bekledim zil caldiginda kizi yanima alip bizim kizlarla cerenide cagirip yanimiza konuştuk kiz ben bilmiyordum dedi ama diğer ders dede kiz gitti yigitin yanagindan öptü o an çok sinir olmuştum ve aglicaktim kizlar anlayinca hocadan izin isteyip ciktik.okuldan cikinca yigiti ve adayi alip konuşmaya basadik.
Yiğit bana senden ayrildim dedi ve o an onari birakip koşa koşa gitmiştim kuzenim arkamdan geliyordu.
Beraber eve gittik.bizim kizlar da sonradan adayi alip geldiler. Kiz özür diledi ben odama ciktim ama bizim kizlar adaya bagirdi. Bende kiza biz seni uyarmistik dedim kiz isteyerek yapmadigini söyledi yiğit solemis bizde affettik.
Onu spora cagirdik çünkü spora gidicektik ben kuzenimle idama cikip giyindim.
Cantamdanda su yeşilli spora giderken kulandigim cantami taktim kuzenimle beraber almistik kuzeyinde aynilarini giydi.
Ve kardeşimi de arkadaşına birakip kizlarla spora gittik.orda bi erkek var di bizim kizlar cerenle pan yapmislar bana da anlattilar.planlari yiğit beni kandirdigi için bende gidip o çocukla cikicaktim ve denedim nazil olsa ayrilmistik çocuk kabul etti adida Cinarmis.oda bizim okulda oluyormuş ama sinifindan memnun değilmiş bnde bizim sinifa gelmesini söyledim oda kabul etti.
ada bana bakarak yiğit ne olucak peki dercesine vakti bende bana ne dercesine ona baktim.oda benden izin alarak ben yiğitler ciksam olur mu Kanka ama alinma dedi bende cik kanka dedim ama o an kalbim sizliyordu.bende cinarin elinden tuttum ve biz gittik yolda giderken yiğit bizi gördü ve daha cok sinirlendi bende oturup askim ben Yoruldum beni eve birakirmisin diyince bana vakti yigit. Bu arada aklima gelmişken cinara onun eki sevgilim olduğunu neden ayrildigimiz anlattim.
Oda tamam dedi ve beni eve birakti kizlarda evlerine gittiydiler bende kuzenime bizde kalasini söyledim kabul etti eve gidip esofmanlarimizi giyip kardeşimi almaya gittik. Ve çok yorulmustuk eve gittiğimiz gibi yaticaktikki ama dedelerimiz vardi.3muzde 2saat Test çözüp odeverimii yapip birde tekrar yaptik ve yattik.
Evet arkadaşlar bugünkü hikayemde bu kadar di umarim begenmissinizdir. elimden geldiğince uzan yazmaya calisiyorum kimi zamanlar geçilebilir.ve o yüzden kusura bakmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Genç Kızın Günlüğü
ChickLitDolunay ve arkadaşlarının maceralı ve kotu günleri sizi bekliyor.☺😘