Mutsuz Bir Gün

5 1 0
                                    

Medyada;Dolunay
Arkadaşlar bayadır yazamadım cunku hem telefonum bozuktu sonra telefonumu yaptırdım ve bursadan ankaraya tasındım kusura bakmayın okulda oldugu ıcın pek fazla ılgılenemıyorum ama mümkün oldugunca daha fazla aktif olmaya calısıcam sizlerde lutfen okuyun yorum yapmayı unutmayın sizi seviyorum ❤❤Başlayalım...

Sabah kalktıgımda cok mutluydum ama nedenını bende bilmiyordum neyse sonra ogrenırız bı an okula gec kaldım zannettım ama saate bakınca daha okula 1 saat oldugunu gorunce tekrar yatacakken annem içeri girdi ve "Dolunay yatma hadı kahvaltı hazır kalk artık.!"dedi bende odamdan hemen çıksın diye tamam dıyerek gecıstırdım ve annem cıktı derken tam kafamı koyacakken Telefonum caldı ve arayan yiğitti içimden uyutmamak için mi yapıyolar anlamıyorum dedım ve actım.
-Yiğit:Dolunay uyuyormuydun? Tatlım
-Dolunay:uyanıktım ama tekrar dan yatıcaktım ama annemle ıkınız herhalde benı uyutmamak için kararlısınız noldu neden aramıştın?
-Yiğit:okulda sana birşey dicemde okula gelıcekmısın diye sorucaktım.
-Dolunay:ben ve okula gelmemek ne içtin acaba sen ben gelmek istemesem de annem benı rahat bırakırmı gelicem. Şimdi solesen olmaz mı?
-Yiğit:hm tamam iyi gel gel şimdimi olmaz neyse ben yemek yıcem okulda görüşürüz Bebeğim
-Dolunay:tamam bay bay
Dedıkten sonra kapattık şimdi yiğit bana bebegim mi dedi ben mi yanlış duydum. Derken annem alt kattan seslendı hemen yuzumu yıkayıp aşağıya indim.
Yemek hazırdı hemen yemegımı bitirmek istiyordum annem bana bakarak babama senın kızın mal mı bakışını attı. Bende anneme bakınca annem;Kızım hayırdır noldu? Yavaş ye boğulcan...
Ben;anne yavaş yıyıyorum babama da sor ıstersen dıyerek yemegıme devam ettım.
Annem;Dolunay akşam arkadaşlarınla buluşucakmısın? Dedi
Ben de; evet anne noldu? dedım
Annem;tamam aksam eve geldıgınde senınle bırsey konusucaz dedı.
Bende tamam dedım. Ve yemegımı bıtırıp hazırlanmaya çıktım. Hazırlandıktan sonra cıktıgımı söyleyip cıktım. Dersın başlamasına 40 dakika vardı bende kulaklıgımı taktım ve bir yandanda annem benimle ne konusucaktı? Bu da neydi? Dıye dusunurken bir mesaj geldi baktım eceydı mesaja baktıgımda sok oldum. Mesajda aynen su yazıyordu. Kanka yiğit seni gerçekte sevmiyormus adayı sevıyormus yazıyordu bi an gözümden yaş geldı bende okula varmıstım göz yaslarımı sılerek eceyı aradım ve yiğitle beraber kantındeydı yanlarına gittim naptıklarını sordum onlarda benı bekledıklerını soyledı bende yanlarına oturdum.. Ben yiğite tripli bi şekilde yiğit noldu ne soyluyosan soyle işim var dedım oda hemen tamam tamam başlıyorum dedi...
-Yiğit;Biliyorum beni sevıyorsun bende senı sevıyordum taki adayla tanışana dek ben adaya asık oldum adanın onu sevdiğimden haberi yok ama sız bısey demeyın benden ogrenmesını istiyorum nolur beni anla seni kırmak istemezdim ama ben senle artık yapamam buna ragmen senle cıkmaya devam etseydım sen uzulurdun kusura bakma...
-Ben;seni seviyorum evet hemde çok yiğit o benım en yakın arkadaslarımdan bırıydı benle cıkarken baskasına asık olman benin kalbimi kırdı ben adaya demem merak etme seni anlıyorum ama simdi benden ayrılıyosun ben yıne üzülüyorum sende beni anla serkan ağlamaya başladım ve koşarak lavoboya gıttım.
Peki bugun yiğit neden bana karsı bebeğimli canımlı konusmustu? hersey bır anda nasıl değişmişti? Yiğite nolmuştu? Aklımda bir suru soru vardı ve zıl çaldı ben bu halle derse gıremezdım bu yuzden lavobo da kaldım.teneffüs zili caldıktan sonra bahceye ındım ada ordaydı ve kosarak bana geldi noldu dıye sordu ama ben hiç birşey diyemezdim birazcık başımın agrıdıgını ve bu yüzden derse gırmedıgımı soledım ınanmış gibiydi. Acaba ada da yiğiti seviyormuydu? Yiğit benle çıkıyor diye solemiyo olabilir miydi? Benim aklıma bi an yiğit beni sevmiyorsa zorla sevdırmeyecegım geldi. Belki de notlarım sırf bu aşk meşk işlerinden dolayı dusuktu artık kendimi derslere verebilirdim. Bidahakı derse gırdım hoca bizi quiz yaptı işte bu benim için bir denemeydi eğer yuksek alırsam kimseyle cıkmayacaktım ama yıne düşük alırsam kimseyle alakası olmadığı bır tek benımle alakası oldugunu anlayacaktım. Ve hoca bizi serbest bıraktı sonucları dıger ders acıklayacaktı diğer ders cabucak geldı. Neredeyse herkesın adı okunmustu ece bana sevinçle bakarak kankaaaa 96 almışımmm dıye bağırdı bende guldum o an sınıftakı herkes bize baktı sonra hoca benım adımı okudu veee bende 93 almıştımm önceki notlarımdan ıyıydı ve bu derste matematikti ben baya sasırmıstım ama bi yandan da sevinmiştim yiğit bana baktı bende tınlamamış gıbı yaparak devam ettım derken diğer dersler gelıp geçti akşam hep birlikte buluştuk yiğitte ordaydı ve tabı ada da yiğit bi an bir şey acıklayacagını soyledı ve herkes susup yiğiti dınlemeye basladı.
-Yiğit;Arkadaşlar biz dolunayla ayrıldık bu konuyu kımse acmasın ben aranızdan birini seviyorum dedı sonra bende.
-Ben;evet arkadaşlar biz ayrıldık birbirimizi artık sevmiyoruz bu konuyu kımse açmasın dedim ada bana baktı bende umursamaz bır sekılde omzumu sılktım sonra yiğit devam ettı.
-Yiğit; Ben adayı sevıyorum ada benimle çıkar mısın? Dedi ada bana baktı bende bir şey demedim.
-Ada;Yiğit farkında mısın sen daha dun ben dolunaya asıgım onu cok seviyorum onun için her şeyi yaparım dıyordun şimdi benden asla gelipte kabul etmemi bekleme dedi.
-Yiğit;ya nolur bi şans ver. O zamanlar gercekten cok sevıyordum dedı ve ada eve gudecegını söyledi.
Bizde eve dagıldık eve gelırken adayla beraber donuyorduk ada bana baktı bende. Kanka sevıyorsan kabul et benı düşünme dedım. Oda kanka hayır dedi ve benı optu cunku eve varmıstık zile bastıgımda kapıyı annem açtı ama suratı dusuktu yemekte yapmamıstı acaba bana sabah diyecegı seyle ılgılımıydı?

Arkadaşlar bu bolum de bu kadardı devamı yarın akşam gelır nolur okuyun yorum yapın arkadaslar iyi akşamlar sizleri seviyorum ❤😍😘💖

İYİ OKUMALAR
YORUM YAPMAYI VE VOTE ATMAYI UNUTMAYIN.
YENİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE. ANNESİ SİZCE NE DİCEK FİKRİ OLANLAR YORUMA YAZSIN BAKALIM KİMLER BİLİCEK...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 12, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir Genç Kızın GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin