Adayla Bir Gün

7 1 0
                                    

Medyada:Ada
Ben ada kumral saçlı esmer tenli Çakır gözlü uzun boylu bir kızım ve de dolunay'la kankayız.İyi Okumalar...😍😘

Sabah kalktigimda alarm calmamisti.yataktan hemen kalkip saate baktim ve saat 7:20 geciyordu.kardesimin odasina fidip kardesimi uyandirdim.ve yemek yemeye zamanimiz kalmadigi icin hemen giyinicektik.serviide kacirmistik.ben odama cikip ne giyecegime baktim ve yeni aldigim sortu giydim.lip balmimi surup parfumumu sikip kardesimle ciktik.tam okula dogru giderken adayi ve cereni almaya ugradik.onlarda gec kalmisti.

Bugün adayla ve kuzenimle bir gün geciricektim ada bugün okulda yigite çıkma teklifi edicekti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bugün adayla ve kuzenimle bir gün geciricektim ada bugün okulda yigite çıkma teklifi edicekti.okula vardiklarinda daha ogretmenleri girmemisti.

Sinifa girdigimizde cinar ordaydi yigitle otyruyorlardi.ada yiğit'in yanina gidip ona onu sevdigini ve onunla cikmak istedigini soyledi.

Yigitte hemen olur askim dedi.cinar dolunayin yanina geldiginde yigitle arkadas olduklarini soledi.bu arada da cerenin sevgilisi daha yok ama olabilir.ceren dun bizde kalmisti.hatta anneme soledik.bizimle yasicaklar artik cerenin babasi yoktu.ceren daha 7'ye giderken vefat etmisti.o gunden bugune baba konusunu acmiyoruz.

Bizim canimiz sikilmasin diye anneme Soyleyip okul ciksinda 2tane yavru kedi ve yavru kopek alicaktik.tabikide izin vermislerdi.ogretmen sinifa girdigin de cinari tanistirip.derse gecti dersimiz kimyaydi.cok sikiciydi dersimiz bittikten sonra Okuldan cikarken markete ugradik kizlar bize geliceklerdi abur cubur aldik.

Ve gidip kedilerle kopekleride alip onlarin gerekli olan esyalarini aldik ve eve gittik.eve gittigimizde kiar geldi ve aksama kadar eglendik.

Ve hayvanlara yemek verip sizluye calistik calistiktan sonrada yattik yarin erken kalkip geziye gidicektik okulla.

İyi Okumalar😘😍😘😍

Bir Genç Kızın GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin