Karolina.
Jesteśmy po śniadaniu, właśnie trwają zapisy na zajęcia. Czekam w kolejce do Jeremiego aby zapisać się na lekcje śpiewu.
- Księżniczka idzie na lekcje do mnie? ~ usłyszałam głos Jeremiego kiedy nadeszła moja kolej.
- Karolina Dulska a nie księżniczka haha~ Zaśmiałam się na jego wypowiedź.
-No dobrze dobrze ~ również się zaśmiał.
Martyna.
Wreszcie zapisy! Idę od razu do kolejki Rzemcha. Czekam, przedemną jeszcze 2 dziewczyny. Kilka minut później stałam przed Rafałem.
- Słucham panią ~ Powiedział wyciągając głowę spod kartki,pełnej zapisów.
- Martyna Wojciech i tak, idę do Ciebie. ~ Uśmiechnął się ukazując dołeczki.
- No ja myślę...
- A tak po za tym, nie źle tańczysz Rzemch ~ mrugnęłam przyczym się zaśmiał.
- Dzięki Miło mi słońce ~ powiedział się uśmiechając.
Natalia.
Karola poszła do Jeremiego Martyna do Rafała no a ja idę do Artiego.
Podchodzę do niego uśmiechając się.
-Hejka gamoniu ~ Uśmiecha się do mnie.
- Hejo Arti. ~ Odwzajemniam uśmiech.
- Ha czyli idziesz na gitarę do mnie! ~ porusza zabawnie brawiami.
- No oczywiście haha, ~ Uśmiecham się do niego.
- Już zapisuje, Natalia Jamroszczyk ~ Mówi na głos to co zapisuje.
Odchodzę i doganiam dziewczyny idące do pokoju.
Jeremi.
Cały Czas myślę o Karolinie.
- Chłopaki wiecie jaka super laska Martyna zapisała się do mnie na zajęcia ~ Wszedł Do pokoju Rafał
- Do mnie Śliczna Karolina ~ Odpowiedziałem
- no do mnie Natalka to moja internetowa przyjaciółka.~ Powiedział Artur
- miałeś się z nią nie zadawać! ~ krzyknąłem na niego wkurzony.
- Bo co? ~ odpowiedział chamsko Artur
- Bo ona zagraża tobie i twojej karierze a ty dobrze o tym wiesz. ~ Wytłumaczylem
- Nie obchodzi mnie to czy ty tego nie możesz zrozumieć?! Kocham Natalie i tyle. ~ Odpowiedział mi na co lekko się zdziwiłem.
NASTĘPNY DZIEŃ.
Ranek.
Martyna.
7:00.
Obudziły mnie hałasy dobiegające zza drzwi. Jako jedyna się obudziłam więc wstałam. A raczej się zmusiłam.
- Jezu pali się czy co?!~ krzyczę zbulwersowana. Otwieram i stoję wryta. W koszulce i spodenkach. W których widać mi pół tyłka.
- yyyyy sorry Martyna, Natalia może wstała? ~ powiedział Artur oglądając się za mnie.
Coooo? Że niby Sikorski zna moje imię?
- Znasz moje imię?
- Rafał ale to kiedy indziej. Powiedz jej, żeby potem pomogła mi znosić gitary ok?
- spoko...
Kiedy wychodził rzuciłam do niego :
- Artur!
- Hm?
- Tylko pospieszcie się z tymi "gitara"~ Poruszałam znacząco brwiami.
- Myślę, że 6/7 minut wystarczy - puścił oczko.
- Szybki jesteś. - zaśmiałam się.
Zamykam drzwi i idę w głąb pokoju.
- Kto to był? - pyta Natalia
- twój chłopak - odpowiadam
Natalia posyła mi nie zrozumiałe spojrzenie
- Młody Sikorski - rzucam i idę do łazienki zrobić lekki makijaż.
Słyszę za sobą " Ehhh " wydobywające się od Natalii.
Po śniadaniu.
Natalia
Idę właśnie pod sale czekając na Artura. Widzę go z daleka więc macham mu na powitanie. Bez słowa wchodzimy na salę. Dziwna ta cisza no ale.
- Coś się stało? - Pytam przejęta.
- właściwie to tak.- odpowiada chłopak
- Co takiego?! - Pytam
- To.- odpowiada uśmiechając się i zmniejszając odległegość między nami. Po chwili czuje jego ciepłe usta na swoich. Zszokowana po chwili oddaje pocałunek przez co Artur go pogłębia. Słyszę dźwięk otwierających się drzwi i słyszę głos Sylwii Przybysz mówiący
- Artur?!
CDN...
Odpycham Artur z całej siły który momentalnie patrzy na drzwi...
CDN...
YOU ARE READING
Fanka J.S.
RomanceKarolina to zwykła fanka dwojga młodych piosenkarzy. Razem z Jeremim poznają się na jednym z koncertów braci. Młoda nastolatka skrycie kocha się w idolu. Któż nie? Czy starszy z braci odwzajemni jej uczucia? Czy może to będzie tylko przyjaźń albo...