"Deniz, Deniz hadi kahvaltı hazır!" Diye bağıran annemin sesiyle yataktan kalktım berbat durumdayıdım. Neredeyse 1 haftadır banyo yapmıyordum. Can'la ayrılalı dört ay olmuştu aslında her şey güzel gidiyordu taa ki Can'ın yeni sevgilisinin Ayda olduğunu öğrenene kadar...
Ayda bizim tam 7 yıldır komşumuz olan Serap teyzenin kızı ve kendisi tam bir "komşunun çocuğu". Dokuz yaşından beri onunla bir rekabet içerisindeyiz. Ama bilin bakalım son sekiz yıldır kim önde, tabiki ben! Taa ki bu seneye kadar. Önce okulunu değiştirip benim okuluma sonra sınıfını benimle aynı sınıfta okumaya başladı! Tabii ki benim kadar popüler değildi ama hocaların gozdesiydi dedim ya "komşunun çocuğu". Biraz da Can'dan bahsedeyim. Can benim eski sevgilim,onunla tam üç senedir çıkıyorduk yani ortaokul sonuncu sınıftan beri. 4 ay önce ayrıldık çok kıskanç olduğu için ayrılmak istediğimi söyledim ama asıl sebebi bu değildi. Asıl sebebi onun çok gözde olmasıydı bir çok kız etrafındaydı evet aynı zamanda benimde böyleydi ama o katlanabiliyordu. Onun etrafındaki kızlar Can'ın sevgilisiyim diye sürekli bana düşmandı. Neredeyse hergün okul çıkışı beni sıkıştırmaya çalışıyorlardı tabi bana güçleri yetmiyordu o ayrı mesele. En yakın arkadaşım Selinay'da sürekli kavga etmekten bıkmıştı.
Selinay'ın bizde kaldığı bir gece bu konuyu onunla uzun bir şekilde konuşmaya başladım. Selinay da ben de ayrılmanın en doğrusu olacağını düşünmüştük ve o gece saat 2.48'de Can'a ayrılmak istediğimi yazdım.Ayrıldığımız ilk bir ay boyunca okula gelmemiş. E zaten bende gitmemiştim. Ben biraz daha toparladım kendimi ama Can çok üzgündü. Ama son bir ay içerisinde çok neşeli, çok mutlu gözüküyordu. Bir yanım çok sevinçli bir yanım kan ağlıyordu. Evet onun mutlu olması güzel ama benimleyken!
Bunları düşünürken annem odama girdi " Of yeter şu çocuk için kendini harap ettiğin bıktım şu Can'dan, valla kapılarına dayanıp kızımı rahat bırakın diye bağıracağım yakında az kaldı"
"Of anne boşver! Hem biz hala arkadaşız bi kereğğğ" dememle salya sümük ağlamam bir oldu. "Arkadaşığğğğz ühuhu arkadağğğş".
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLMEYE NE DERSİN!
Romance4 Ay önce ilişkilerini bitirmiş olan Can ve Deniz okul gezisinde aynı otobüste yeniden karşı karşıya gelir otobüsün anı bir kazası sonucu up uzun bir macera onları beklemektedir...