KAMP?

16 1 0
                                    

     Ben yatakta uzanırken Can sessiz ve yalnız bir şekilde evden çıktı. Arkamı bile dönmedim, dışarıdan gelen sesleri dinledim "Ay Can ne olmuş o salağa yineğ"
"Sevgilime salak deme!" " Formaliteden de olsa şu an benim sevgilim sensin AŞKIM!" "Ayda kes sesini artık ben eve gidiyorum. Yarın belki uğrarım Deniz dışarı çıktığında haber ver o zamanlarda gelirim size."

     Ne ne ne ne!? Can beni kıskandırmak için mi Ayda ile çıkıyor? Üzerimdeki o "depresif" halden birden bire kurtulmustum. Annem uyurken birden aklıma dank etti. Doktoru çağırmayı  ! Komidinin üzerindeki telefonu elime aldım kilit ekranında Can ve benim fotoğrafım vardı biraz o fotoğrafa bakıp dalıp gittim. Ama sonra annem aklıma geldi aile hekimimizi aradım ve durumdan bahsettim yola çıktığını söyledi. Telefonu kapattıktan sonra kapı çaldı. Bu kadar hızlı mıydı?

     Koşar adımlarla merdivenlerden indim. Kapıyı açtığımda karşımda Can vardı. Önce afalladım neden buraya gelmiş olabilirdi ki? Bir yada iki dakika boyunca birbirimizin gözlerine amaçsız bir şekilde bakakaldık. Bu bakışmadan sıkılmış olacak ki "İçeriye almayacak mısın?" Dedi. Ukala bir sesle "Hahaha "sevgilin" kızmaz mı?" "Bak Deniz beni içeriye alırsan anlatacağım" dedi iki kaşımı da havaya kaldırdım onaylamasını bekler gibi. Derin nefes aldı ve ekledi "Herşeyi" daha içeriye almadan biraz soru sormak istedim sonuçta onunla yeniden barışmak çok da mantıklı değildi şu sıralar.

     Ani bir şekilde "Neden geldin? Yoksa Ayda o ettiğin laflar karşısında tekneyi bastı mı sana?  Hahha pardon o senin formalite sevgilin değil mi? Unutmuşum! Şimdi ne söyleyeceksen çabuk şöyle!" Aslında bu sözleri söylerken o kadar içim yanıyordu ki sadece ben ve o mutlu olmak istiyorduk benimleyken yine üzülecekti, yine beni sıkıştırıyorlar diye kendini suçlayacaktı. Ve yine aynı son! Onun iyiliği için onun kalbini kırmak ne kadar doğru lütfen sorgulamayın.

     "Sadece bu gün okula gitmedin sanırım bana da Selinay haber verdi şehirler arası gezi varmış gelmek ister misin diye soracaktım ve eğer eve almak isteseydin başka şeyler de..." "Neden bunu bana sen haber veriyorsun Selinay akşam söylerdi bana." Dedim yine ukala ses tonumla. "Kamp alanı oluşturulacakmış Aydın kıyılarının orada olacakmış Aydın'a otobüsle sonrasında tekne ile o adaya gidecekmisiz. Ama..." "Ama ne?" "Ama kız ve erkek olarak çadırlarda kalmamız gerekiyormuş. Ve Ayda gelmeyeceğini söyledi bende en yakın seni gördüm malum diğer kızlar pek bana arkadaşça davranmıyor. Lütfen düşün Deniz" "Tamam hoscakal"

ÖLMEYE NE DERSİN! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin