Emre ve Sel

5 0 0
                                    

    xmulti= Deniz
      Ne ne ne? Onlar buluşmuş ve benim bundan daha yeni haberim oluyor öyle mi? Evet bunu Selinay'a ödeteceğim. "Hop hop dur bakalım siz buluştunuz mu?" "Yiiağğni kankacım bak sinirlenme tamam?"

"Nasıl sinirlenmiyim be?! Siz buluştunuz ve benim haberim olmadı!"

"Ya bak sen zaten okula gelmedin ki. Bu gün oldu herşey. " Ufak bir göz devirmeden sonra cevap verdim "Neyse onu boşver bak sen bu çocuğu cidden seviyor musun? Haa yok Ayda'nın inadına yapıcam diyorsan yap kankacım tabi yap ama ileri gitme."

Selinay saçlarını geriye doğru savurdu, bacaklarını bağdaş yaptı rahat bir konuma geldi derin bir nefes aldı ve anlatmaya başladı "Bak şimdi biz dersteydik Can yanıma geldi ve annenin bayıldığını falan söyledi sonra Emre Can'ın yanına geldi meğerse bunlar arkadaşmış!" "Onların kardeş gibi olmadığını bilen var mı be haha!"

"Ben bilmiyordum Deniz! Her neyse, Emre gelince bana "merhaba" dedi cidden çok tatlı" "Merhaba dediği için mi?"

"Ya Deniz kesme yaa. Neyse merhaba dedikten sonra Can'a döndü göz kırptı ve "Ya kanka bana bir su alır mısın?" Dedi!  Yani benimle baş başa kalmak istedi kankağ! Sonra Can gitti "Oturabilir miyim?" Dedi "Tabi" dedim. Yanıma oturdu. "Ya bir kamp olacakmış haberin var mı? Yani benim var senin yoksa anlatıyım e senin de haberin varsa davet ediyim diye soracaktım" dedi ve hafifçe gülümsedi. "Yani ben konuyu az çok biliyorum ama sen anlat diye bilmiyormuş gibi yaparım" dedim ve güldüm."

Selinay bunları anlatırken durmadan gülümsüyor ve cidden gözlerinin içi parıldıyordu işte onun için çok sevindim ve belli etmek için "Oha kanka o giriş ne çok tatlı bir çocuk demek ki enistemizzz" dedim ve hafifçe güldüm. Selinay anlatmaya devam etti. "Sonra ne dedi biliyor musun kankağ! "İyi o zaman bende anlatma bahanesiyle seni kafeye götüreyim ikimizde baya dürüstüz he" dedi yaa şu çocuktaki poncikliğe bak!

Sonra ben ufak kahkaha attım dedim ki "Ben de o zaman gelmemek için bir bahane düşünüyim bari, Iıı bulamadım geliyorum hah." Yanağımdan makas aldı sıradan kalktı ve "Peki karşıdaki kafedeyiz öyleyse?" "Aynen". Böyle oldu işte kanka yoksa ben sana anlatırdım."

"Neyse tamam çok şeker bir çift olduğunuz için affedildin. Onu boşver de bugün Can geldi..."

ÖLMEYE NE DERSİN! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin