Sabah uyandığımda çırılçıplaktım. Nasıl olurdu bu. Odada kimse yoktu. İyi ama ben pijamayla yatmıştım yoksa...
Hemen üstümü giyindim(Almina)
Buğra nın yanına koştum. Ama nasıl diyecektim. Utanırım.
Kapıyı çaldım.
-Girrr.
-Buğra sana çok acil birşey demem lazım.
-Söyle aşkım söyle de ne oldu çok telaşlısın.
-Buğra aşkım çok utanıyorum. Nasıl diyeceğimi bilmiyorum.
-Aşkım söyle ne oldu.
- Ben akşam pijamalarımı giyip yattım. Ama sabah sabah...
-Ne ee? Nasıl?
Ağlamaya başladım.
-Ağlama aşkım. Hadi hastaneye.
Hastaneye gittik. Test yaptık. Hiçbirsey im yok. Çok sevindim. Ama nasıl olur da öyle uyanırım. Neyse Gözde ve Yankı Yı aldık Cafe ye gittik. Gözde de mükemmel olmuş
(Gözde)
Cafe ye girdik. Çok güzeldi. Sadece biraz tadilat gerekliydi. Hemen ustaları aradık. Tadilatları yaptırmaya başladık. O sırada eve gittik. Daha saat 15.30 Du. Ne yapacaktık. Gözde bir an
-Hadi bahçedeki havuza girelim, dedi.
Ama ben yüzmeyi Bilmiyorum ki ama bunu onlara diyemem.
Hepimiz olur dedik. Yankı ve Buğra sort giydiler. Ben mayomu giydim.(Almina)
Gözde ise bikini giymişti.
(Gözde)
Evet herkes havuza atladı. Beraber yüzüyorlardı. Beni biri aşağı çekti. Ben boğuluyorum.
-Buğğğ--raaaa
-Gözde Almina nerde? Alminaaaaaaaaa. Boğuluyor.
Beni çıkardı. Ve suni teneffüs yaptı. Ve ben bir anda uyandım. Kalktım ve eve gittim koşarak utandım. Bilmediğim için.
-Aşkıııım. Nereyeeee?
-Gelme beni yalnız bırak.
-Geliyorum. Ne oldu?
Salonda koltuğun üstüne oturduk.
-Aşkım ben yüzme bilmiyorum.
-Neden bize demedin.
-Dalga geçersiniz sandım.
-Geçmeyiz. Hem ben izin vermem. Ne olur birdaha herşeyi söyle olurmu?
-Tamam.
Dememle dudaklarına atladım. Uzun süre öpüştük. Bıraktım. Kafamı eğdim.Elini çeneme koydu, kafamı hafifçe kaldırdı.-Öpüşmekten utanırmışta. Yerim ben onun utanan suratını.
-Daha da utandırıyorsun aşkıım.
-Aşkım diyen dudağını öpeyim.
-Yaa Aşkıııım. Dedim ve telefon çaldı.
Tadilatlar bitmiş yarın gidip işe başlayacağız. Çok heyecanlıyım. Gidip rahat birşeyler giyeyim.
(Almina)
Giydim. Ve aşağı inecektim ama yatakta uyuya kalmışım. Aslında annemleri düşünüyordum.o sırada uyuyakalmışım. Onlar için endişeleniyorum.
BUĞRADAN
Almina Üstüne birşey giyinmek için çıktı ama gelmedi. Yukarı çıktım ona baktım. Melekler gibi uyuyordu. Onu izledim.
MERHABA ARKADAŞLAR OYLAMAYI VE YORUM BIRAKMAYI UNUTMAYIN...
SİZLERİ SEVİYORUM...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜVEY ABİM
ChickLitKız üvey abiye aşık Üvey abi ise onun kız kardeşine Bakalım olaylar nasıl ilerleyecek kız hayallerine kavuşacak mı yoksa...