Ne diyeceğimi bilemedim. Çok sevinçliyim. Ona
-Şuan çok kötüyüm. Bu soruyu sonra tekrar alsam.
-Sen ne zaman istersen,dedi ve odadan çıktı. Niye öyle birşey dedim ki bilemedim. Salak mıydım acaba.
5 saat sonra
-Almina uyuyormusun?-Hayır uyumuyorum Buğra içeri gir.
-Sorumu tekrar sorayım mı iyisen.
-Tamam. Sor.
-Benimle çıkarmısın?
-Tabiki eveeeeeet.
Sonra bir anda dudaklarını dudaklarımın üzerinde hissettim. Sanki bir rüyaydı. Sonra bir an kapı çaldı. Hay... Tam zamanında. Aşağı indik kapıyı açtık. Annem ve Taner abi yani babam gelmişti.
Yukarı çıktılar ve valizlerini topladılar. Aşağı indiler.-Baba nereye? Dedi Buğra
-Bu ev sizin biz gidiyoruz. Buğlem i de alıyoruz.
-Nereye yaa? Diyiverdim. Bende gel-diycektim ki Buğra ağzımı kapadı. Ama ben onla kalamam sevgili olsak ta. Sonra ağzımdan.
-Gözde ve Yankı da bizle yaşasınlar.
-Tamam kızım. Bu arada bir Avusturya ya gidicez. Bir daha dönmeyiz.
-Tamam. Ben Gözde ye haber vereyim, dedim odama çıktım. Üstüme rahat birşeyler giydim.
(Almina)
Ve sonra Hemen Gözde yi aradım. Çok sevindi.Olur dedi. Artık en yakın arkadaşımla aynı evde kalıcaktık. Bir anda telefona mesaj geldi.mesajda
''gel kahvaltı hazır aşkım'' yazıyordu çok utandım.
'' tamam geliyorum '' yazdım. Ve hızlı hızlı merdivenleri indim. Tam masaya oturdum kapı çaldı. Buğra
-Sen otur ben açarım fıstık, dedi
Kapıyı açtı. Buğlem Di
-Abla neredesin?
-Burdayım Buğlem ne oldu?
-Abla Bana para vermen lazım.
-Niye?
-Peşimde silahlı adamları var ve eğer 10.000 TL vermezsek Ailemize zarar vereceğini söylüyor. Yolda önümüzü kestiler. Ben kaçtım ama annem ve taner abi yi rehin aldılar. Zor kaçtım.
-Tamam geç hadi. Buluruz bir şekilde.
Bir an birşey fark ettim. Buğra Buğra neredeydi yoktu.
-Buğraaaaa, diye bağırdım.
-Efendim, dedi
-Neredesin gel.
Sesim ağlamaklıydı. Koşarak geldi.
-Ağlama Ben yanındayım. Onları kurtaracağız. Ben yukarıda biriktirdiğim bir kaç kuruşu getirdim. 4.350 TL çıktı.
-Bende de var yaklaşık 3.990 TL civarı. Dedim ve Buğlem atladı
-Ben de de yaklaşık 1000 TL var. Toplam 9.340 TL oldu gerisi ne olacak.
Tam o sırada kapı çaldı. Gözde ve Yankı geldi. Olanları anlattık. Gerisini de onlar tamamladı. Bir anda Buğlem e mesaj geldi. Bize adres attılar.
Tabiki paraları da aldık ama polisi çağırdık.
Herşey çok iyiydi. Eve geldik. Bir de ne fark ettik. Buğlem ve paralar yok.
Hayır bunu yapmış olamaz.Hayır.
-Buğlem ve paralar yok.
-Evet aşkım öyle. Dedi Buğra
Aşkım dedi çünkü Annemle babam gittiler. Yankıyla Gözde de yukarıda biz Buğra yla bahçadeydik. Off paralar gitti. Ama umurumuzda değildi. Yeter ki beraber olalım.
-Aşkım. Yarın işe başlıyoruz.
-Neeeeee? Nerde? Nasıl? Niye?dedim.
-Bizim Cafe de Adı Bahar Cafe.
-çok güzeeeeel. Peki Yankı ve Gözde de
-Tabiki hep beraber.
-çok sevindim hadi yatalım artık
-Tamam aşkım.
Pijamalarımı giydim
(Almina)
Heyecandan uyuyamadım. İnşallah hayırlı olur.
OYLAMAYI VE YORUM BIRAKMAYI UNUTMAYIN...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜVEY ABİM
Chick-LitKız üvey abiye aşık Üvey abi ise onun kız kardeşine Bakalım olaylar nasıl ilerleyecek kız hayallerine kavuşacak mı yoksa...