Cap 5-Noua Katherine

61 2 0
                                    

Ma uitam neputincioasa cum lacrimi fierbinți se scurgeau lin pe obrazul alb al lui Stefan. Dar nu puteam ceda.
M-am intors si am plecat cu pasi grabiti, fiindcă nu stiam cat mai puteam tine in frau lacrimile mele.

*Acasa la Rebecca*

Reby : Hei, ai facut ceea ce trebuia.O sa fie bine.Acum , in primul rand, esti in siguranta...sau cel puțin cred...
Kat : Nu.Nu Sunt . Trebuie sa plecam urgent din orasul asta.Daca nu definitiv, macar pentru o luna... am zis eu printre suspine adanci.
Reby : Bine, bine.Uite, eu am o matusa in New York. Putem sta acolo o luna , daca vrei.
Kat:Da! am zis eu fara sa mai lungesc vorba.
Reby:Pai, atunci, ce mai stam?! Sa incepem sa pregatim bagajele si maine dimineata pornim la drum - a zis ea entuziasmata.

*Dimineata*

Kat:O sa imi fie dor de locul ăsta - am zis eu mai mult pentru mine.
Reby:Haide! Aici, incepe o noua viata, o noua aventura. Asa ca, sa nu ne mai gândim la personaje care apartin trecutului-a zis a referitor la mine.
Dar, chiar in momentul acela, ma trezesc la spatelele meu , cu Stefan!
St : Kathrine, imi...pare rau.Nu e nevoie sa pleci.Dar daca esti hotarata, macar spune-mi daca noi mai avem vreo sansa sau trebuie sa te uit...
Kat : Noi doi ... am terminat orice legatura.Uita-ma, pentru binele tau.
N-am mai stat de vorba si am pornit la drum , lasandu-l pe Stefan, asa cum trebuia,in urma...

*New York*

Casa matusii Rebeccai era mare, frumos decorata , in culori vesele.Totul era într- o atmosfera optimista,inafara de mine.Dar aveam de gand sa fac o schimbare in viata mea.Asa ca, am inceput sa zambesc.
Kat:Reby, ce-ai zice sa mergem la cumpărături, apoi poate la cinema sa vedem un film.
Reby:Oooo...suna foarte bine!

Am luat cardul de credit si am plecat.
Reby:Uite ce rochie rosie sexy!Probeaz-o!
Kat:Bine!
.
.
.
Kat:O iau! E foarte frumoasa! E chiar genul meu! m-am straduit eu sa mint.
Reby:Bine! Acum hai la film! Ce vrei sa vedem?
Kat:O dra...comedie! am remediat eu.
M-am dus mai intai pana la toaleta si, cand sa ies, dua peste un tip, alunec si chiar cand eram gata sa lovesc podeaua, acesta m-a prins in bratele sale puternice.Primul lucru la care m-am gândit:Stefan...Dar nu era el.
Damon:Oh.Iarta-ma! Nu te-am vazut.Eu sunt Damon.
Kat: Kathrine, si nu-i nimic - am zis eu zambind.
Damon:Kathrine, ti-a mai spus cineva ca ai cel mai frumos zambet? :)
Kat:Nu...Mersi! :*
Damon:Ca sa ma revansez in legatura cu ciocnitul , ai vrea sa ma insotesti la un film?
Kat:Aaa...Pai, eu eram cu prietena mea Rebecca.
Damon:Incantat-a zis acesta spre Reby- Poate veni si ea.
Kat:Pai,...bine .
Damon:Ce ziceti de un film romantic? a zis acesta facandu-mi cu ochiul.
Pulsul inimii imi crestea atunci cand se uita el la mine.
Ochii lui albastrii ca cerul si parul lui negru ca noaptea ma cucerisera.
Cum naiba facea asta? Avea control deplin asupra sentimentelor mele! Nimeni nu mai reusise sa imi faca asta pana acum.
Kat:Da...film romantic sa fie - am zis eu pierduta.
Reby : Sa mergem! a zis ea bucuroasa.
Filmul a fost lung si foarte siropos.Ala era cu adevarat genul de filme care imi placeau mie.
Imi amintea de noptile in care eu si Stefan ne uitam la "Titanic".Cate amintiri...
Damon:A fost ok, filmul.

Eu si Rebecca am aprobat.
Reby:Ok, eu trebuie sa plec.Va las.
Kat:Dar...
Damon:Deci, Kathrine, esti single intr-un oras atat de mare plin de tipi super cool ca si mine.
S-a apropiat de mine si mi-a mangaiat usor obrazul cu buzele lui catifelate, dar neobisnuit de reci.Apoi sarutarile au coborat usor spre zona gurii.
De ce eram asa? Nu puteam sa il fac sa se opreasca si, culmea, nici nu voiam.
Damon:Tot ce vreau in momentul asat este sa rup hainele astea de pe tine si sa iti sarut fiecare particica din corp.
A soptit el seducator, tragandu-ma de mana si ducandu-ma spre masina , apoi la el acasa....

Pasiune si fragilitateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum