Oh, da! Cum ati auzit:Damon stătea chiar in fata mea, strangandu-mi talia cu bratul lui puternic si lipindu-mi corpul meu slab de cel musculos al lui.
Sarutul crestea, prindea forta si pasiune, pana cand eu am hotarat sa il opresc, desi imi cam placea.
De data asta, chiar nu aveam chef sa ma culc cu el, simteam nevoia sa vorbesc cu cineva care ma putea intelege. Sincer, pe moment,Damon parea sa fie acea persoana.
Kat:Intra...-am zis, inca respirand sacadat.
Mi-a aruncat un zambet pervers cu care ma obișnuisem deja si a intrat , scotandu-si jacheta de piele neagră.
Am ramas amandoi in picioare pentru ca nu prea aveam chef sa stau acasa cu el.Am fost deschisa cu el si am spus lucrurile pe fata.
Kat:Pune-ti geaca la loc! Plecam!
Am zis, apoi am iesit pe usa, asteptand ca el sa ma urmeze, asa cum a si facut.
Dam:Încotro? a zis el amuzat.
Kat : Du-ma departe, departe de aici
Dam:Mmm...Petrecere in pijamale!-a zis el râzând.
Rasul lui m-a facut si pe mine sa surad ușor. Am condus pana la un motel unde urma sa petrecem noaptea.Am intrat pe usa si mi-am aruncat geanta într- un colt al camerei.Am luat sticla de tequila si al luat cateva guri sănătoase in timp ce el ma privea cu admiratie.
Kat:Stii...cand eram cu Stefan, capul imi spunea ca este lucrul potrivit, simteam ca el ma iubeste cu adevarat, dar....
Dam:Şşşşş...-a spus atingandu-mi buzele cu degetele-Hei...uneori, trebuie sa faci alegerile cu inima, nu cu capul.
A zis el facandu-mi cu ochiul.
Ne-am uitat unul la celalat pentru un minut, apoi ne-am apropiat desi stiam amandoi unde urma sa duca asta...NU NE PĂSA...
*Dimineata*
Nu prea imi aminteam ce se se intamplase seara trecuta.Dar mi-am amintit imediat ce mi-am dat seama ca sub capul meu era pieptul lui Damon.Am zambit, incepand sa-mi amintesc ce noapte de vis am avut alaturi de el.
L-am sarutat tandru pe buze, trezindu-l din somn.
Damon:Mmm...
Kat:Neata, somnorosule!
Damon:Neata...a spus raspunzandu-mi la sarut si luandu-ma in brate.
Kat:Ah...as vrea sa fie asa tot timpul.
Damon:Hei...nu strica momentul, iubire!
Am continuat sa ne sarutam.
Damon:Deci asta ti-a spus inima ta sa faci!
Kat:DAP!
A început sa rada.
Kat:Te iubesc mult...
Damon:Si eu, iubire!
Mereu mi l-am imaginat pe Damon ca fiind rece si crud, fara inima, dar zilele astea descoperisem partea buna a lui Damon-era iubitor si protector, si chiar tinea mult la mine....
Telefonul a inceput sa sune.
Damon:Oh, haide! zise el dezaprobator.
Tonul lui m-a facut sa chicotesc.
Dar orice suras s-a sters cand am vazut cine era cel care ma suna.
*La telefon*
Kat:Ce vrei?