13 Ιουνίου
Αφού κοιμήθηκα αναπαυτικά στο καινούριο μου κρεβάτι ξύπνησα κατά τις 11.48!!!!! Δεν ξέρω γιατί σηκώθηκα τόσο νωρίς(λέμε τώρα νωρίς..) πήγα κάτω στην κουζίνα να πιω λίγο κρύο νερό γιατί είχε στεγνώσει το στόμα μου. Μετά πήγα στην τουαλέτα και έκανα τα απαραίτητα. Πήγα μια βόλτα στο σπίτι αλλά δεν βρήκα πουθενά την μαμά μου. Κατέβηκα ξανά στην κουζίνα και εκεί πάνω στο τραπέζι βρήκα ένα σημείωμα που λέει ότι πήγε για να κάνει την μεταγραφή μου στο καινούριο μου σχολείο!!!!!Αναρωτιέμαι πως να είναι εκεί....Θα με σχολιάζουν ή όχι????? Μακάρι όχι.
Κατά τις 2 και....έβαλα το μεσημεριανό μου στο τραπέζι και έφαγα. Η μαμά μου ακόμα να γυρίσει και ο μπαμπάς μου που ακομα δεν σας τον έχω αναφέρει είναι όπως πάντα στην δουλειά. Από μικρή που ήμουνα πάντα έλειπε. Δεν με ένοιαζε και πολύ όμως γιατί είχα την μαμά μου που πάντα αυτη με βοηθούσε σε ότι μου συνέβαινε.
Απόγευμα
Αφού η μαμα μου γύρισε μου είπε ότι από αύριο μπορώ να ξεκινήσω το σχολείο κι έτσι κι έκανα την επόμενη μέρα ξύπνησα και πήγα στο σχολείο. Ήταν μεγάλο αλλά και πολύ ωραίο, φωτεινό. Πήγα στο γραφείο του Λυκειαρχη και μου έδωσε το πρόγραμμα μαζί με τον αριθμό από το ντουλαπάκι μου. Καθώς κατέβαινα τις σκάλες συγκρούστηκα με κάποιον. Σηκώνω το κεφάλι μου και βλέπω ένα αγόρι με γαλάζια μάτια να με κοιτάει.
?-Συγνώμη....
-Δεν πειράζει εγώ συγνώμη...
?-Αλεξ
-Ειρήνη
Α-Ειρήνη???
-Ναι είμαι από την Ελλάδα!!!!
Α-Αααα Μάλιστα άρα είσαι καινούρια εδώ...
-Ναι...
Α-Ωραία τότε καλός ήρθες στο καινούριο σου σχολείο και μόλις τώρα γνώρισες τον καινούριο σου προσωπικό ξεναγό.
-Ααα ωραιααα χαίρομαι. Θέλω πολύ να γνωρίσω καινούρια άτομα απλά επειδή είμαι καινούρια δεν είναι και εύκολο.
Α-Μην ανησυχείς....θέλεις να έρθεις να γνωρίσεις την παρέα μου???Εγώ τον κοιτούσα λίγο περίεργα....τι να κάνω σε μια παρέα όλο αγόρια????
Α-Μην ανησυχείς και πάλι δεν είναι μόνο αγόρια στην παρέα!!!!
-Α Εντάξει τότε πάμεΚι έτσι κατευθυνθηκαμε προς ένα παγκάκι πίσω από το σχολείο.
Α-Παιδιά από εδώ η Ειρήνη είναι καινούρια στο σχολείο και θέλω να την κάνετε να νοιώσει άνετα!!!
Α-Ειρήνη από εδώ ο Φίλιππος, ο Γιώργος,η Έλλη και η Νικόλ!!!!
-Χάρηκα πολύ που σας γνώρισα παιδιά!!!!!
Όλοι-Κι εμείς!!!!
Ν-Παιδιά σήμερα έχει ένα παρτυ το κάνει ο Max θα πάμε ετσι???
Α-Εννοείτε!!!!
-Αλεξ ποιος είναι ο Max?
A-ο 7ος της παρέας!
-Αααα μα είστε μόνο 6 μαζί με τον Max.
A-Μα κι υ είσαι μέσα στην παρέα πλέον
-Στ' αλήθεια το λες πως είμαι στην παρέα????
Α-Ναι βρε κουτό
-Παιδιά θέλετε να ανταλλάξουμε τηλ. για να σας έχω???
Ν-Εεε δεν έχουμε θέμα γράφεις????
-Ναι....
Ν- Ωραία 69********
Γ-69********
Ε-69********
Φ-69********
Μ-69********
Α-69********-Ευχαριστώ! επειδή πέρασε η ώρα τα λέμε αύριο ξανά στο σχολείο!!!!
Ε-Δηλαδή δεν θα έρθεις στο παρτυ σήμερα ?????
-Για να έρθω πρέπει να με καλέσουν κι εμένα δεν με κάλεσαν λογικό αφού ο Max δεν με ξερει !!!!
Α-Μην λες χαζομάρες θα έρθεις και θα πεις κι ένα τραγούδι που μένεις????
-Στην οδό *************
Α-Καλά θα περάσω από το σπίτι σου να σε πάρω κατά τις 10.30 οκ????
-Οκ τα λέμε παιδιά!!!! Καλό μεσημέρι
Όλοι-Επίσης
Κι έτσι έφυγα για το σπιτάκι μου δηλαδή τι σπιτάκι σπιταρονα!!!!
Το μεσημέρι πήγα στο δωμάτιο μου και κοιμήθηκα κατευθείαν. Κατά τις 6.23 σηκώθηκα και πήγα να δω λίγο τηλεόραση. Όταν άρχισε να νυχτώνει αποφάσισα να πάω να ντυθώ!!!!
Έβαλα αυτά⬇μιας που ο καιρός ήταν πολύ ζεστός για Σεπτέμβρη μήνα.
Η ώρα ήταν 9.57 οπότε είχα χρόνο να μπω λίγο στο ινσταγκραμ και στο φεισμπουκ. Είδα καινούρια follow οπότε πήγα να δω από ποιους ήταν.
Όπως το είχα φανταστεί από την παρεα στο σχολείο. Τα δέχτηκα και ξαφνικά ακούω το κουδούνι!!!! Βλέπω την ώρα και είναι 10.25 λογικά ο Αλεξ θα είναι πάω στην πόρτα την ανοίγω και βλέπω.........Συνεχίζεται!!!!!
Γειαααα σαςςςςς το ξέρω οτι το αφήνω σε κρίσιμο σημείο αλλά τι να κάνουμε!!!!!!?😈
YOU ARE READING
Θα σε μισώ για πάντα!
Teen FictionΣε αυτήν την ιστορία είναι η Ειρήνη που είναι 17 χρονών ένα καινούριο κορίτσι που ήρθε από την Ελλάδα στην Νέα Υόρκη λόγο της δουλειάς του πατέρα της και ο Max που είναι 19. Αυτοί οι δύο γνωρίζονται τυχαία σε ένα παρτυ το οποίο θα παίξει σημαντικό ρ...