-Εγώ είμαι 17 και σε 2 βδομάδες γίνομαι 18. Είμαι θεωρητική κατεύθυνση και μου αρέσει πολύ η φωτογραφία.
-Ααα Μάλιστα λοιπόν θέλεις να έρθεις στο παρτυ μου τώρα μαζί με την φίλη σου????
-Δεν νομίζω να είναι καλή ιδέα....
Max-Μα γιατί θα περάσουμε πολύ ωραία!!!!Είχε και αυτό το εκνευριστικό πονηρό χαμόγελο δηλαδή αμαν ούτε σπίτι σου να μην σε αφήνουν να κάτσεις
-Καλα καλά εντάξει θα έρθω αλλά δεν είμαι σίγουρη άμα θα έρθει η Μαρία
Max-καλύτερα μουρμούρισε αλλά εγώ τον άκουσα...
-Το άκουσα αυτό😉😂
Max-Οκ σορρυ πάμε τώρα???
-Τι έτσι θα έρθω απαπα με τις πιτζάμες με τίποτα περίμενε εδώ κάτσε αναπαυτικά στον καναπέ εκεί και έρχομαι σε λίγο.
Max-ok
Max POV
Την είδα να απομακρύνετε και εγώ πήγα και έκατσα στον καναπέ που μου είπε. Έχει πολύ ωραίο σπίτι. Αφού άκουσα την πόρτα από ένα δωμάτιο να ανοίγει μετα απο λίγη ώρα κατάλαβα οτι η Ειρήνη ήταν έτοιμη έτσι εγω σηκώθηκα και την περίμενα.
Μόλις την είδα έμεινα. Ήταν πολύ όμορφη. Δεν με κατάλαβε που την κοιτούσα έτσι. Αμέσως όμως με ειδε και μου είπε οτι είναι έτοιμη.Ε-Εγω είμαι έτοιμη ξεκινάμε???
-Εε....ναι ναι πάμε...
Επίσης Ειρήνη είσαι πολύ όμορφη!!!!Ε-Ευχαριστώ
και κοκκινισε!!! Είναι πολύ γλυκιά
Δεν ανέφερε το γεγονός οτι κοκκινισε
για να μην γίνει από ντομάτα σαν πατζάρι!!!Αφού φτάσαμε στο σπίτι μου άνοιξα την πόρτα της. Κατευθηνθηκαμε προς την πορτα του σπιτιού και μπήκαμε μέσα. Βρήκαμε τα παιδιά και μόλις είδαν την Ειρήνη όλοι χειροκρότησαν. Μόνο ο Αλεξ πήγε και την αγκάλιασε.
Εγώ δεν ξέρω γιατί αλλά με πείραξε αυτό. Θα δω τι είναι. Η βραδιά πέρασε πολύ όμορφα με καλή μουσική και πολλά γέλια.Κατά τις 1 παρά αποφασίσαμε να παίξουμε το καθιερωμένο παιχνίδι μας........ΜΠΟΥΚΆΛΑ........και φέτος θα έπαιζε και το καινούριο μέλος της παρέας. Σε όλη την βραδιά ο Αλεξ την κοιτούσε συνέχεια Αμαν αυτό το παιδί.
Πήγαμε στην ταράτσα τα παιδιά που θα παίζαμε μπουκάλα και κάτσαμε σε έναν κύκλο. Ο Αλεξ έκατσε επίτηδες απέναντι της κάτι ξέρεις πονηρουλι και εγώ από δίπλα του. το παιχνίδι ξεκίνησε και εγώ εχω φιλήσει 5 φορές την Νικόλ και μια την Ηλέκτρα ένα τσουλακι από την σχολή μου. Τώρα γυρνάω εγώ και πετυχαίνω τον Αλεξ κι άλλη μια "ας μην είναι η Ειρήνη ας μην είναι η Ειρήν" και ναι είναι η Ειρήνη. Τώρα πόση ώρα να πω για το φιλί??? 7 λεπτά κάπου στην μέση από το όριο.
-Λοιπόν Αλεξ όπως είδες θα φιλήσεις την Ειρήνη για......7' οκ????
Α-Οκ
Εντομεταξυ η Ειρήνη είχε γίνει κατακόκκινη.Ο Αλεξ της δίνει το χέρι του και αυτή του το δίνει. Σηκώνονται και πάνε στην άκρη. Αυτός πάει κοντά της και αρχίζει να την φιλάει........περνάνε 5' και ακόμα να τελειώσουν........6' αντε 1' ακόμα.....
.7'λεπτά επιτέλους!!!!!!! Ναι όμως δεν σταματάνε συνεχίζουν.......εεεε έλεος αυτό το φιλί ..........Εεε τι ρε παιδιά έχουμε και ένα παιχνίδι στην μέση.....Τίποτα άλλο!!!!
-Παιδιά θα συνεχιστεί αυτό για πολύ ώρα????
Αυτοί απομακρυνθηκαν ο ένας από τον άλλον και η Ειρήνη είναι πάλι κόκκινη μάλλον από την παρατήρηση που έκανα αλλά δεν πειράζει. Αυτός της λέει κάτι στο αυτί και αυτή κουνάει το κεφάλι της καταφατικα. Μα τι της είπε???
Μετά αφού ήρθαν γύρισε ο Αλεξ το μπουκάλι και έτυχε εμένα με........την Ειρήνη
Οοοοο τέλεια(να σημειωθεί η ειρωνεία)
πήγα κοντά της και της έδωσα ένα φιλί που κράτησε 3 λεπτά τόσα μας έδωσε ο Αλεξ.
Μέσα σε αυτόν τον χρόνο που με φιλούσε η Ειρήνη σε κάποια φάση έβαλε το ένα της χέρι στο λαιμό μου κι εγώ ανατρίχιασα......μα τι παθαίνω ώρες-ώρες.....Μάλλον επειδή ήταν κρύα τα χέρια της!!!!!
Αφού πήγε 3 και... αποφασίσαμε να το διαλύσουμε κι έτσι όλοι έφυγαν.Πήγα κατευθείαν για ύπνο δεν μπορούσα να κουνηθω από την νύστα που είχα.
Παιδιά άλλο ένα παρτ με τις σκέψεις του Max θα ερωτευτεί την Ειρήνη ή αυτό μπορεί να φέρει σε μεγαλύτερους μπελάδες ακόμα και τον ίδιο????
See you!!!😘
VOUS LISEZ
Θα σε μισώ για πάντα!
Roman pour AdolescentsΣε αυτήν την ιστορία είναι η Ειρήνη που είναι 17 χρονών ένα καινούριο κορίτσι που ήρθε από την Ελλάδα στην Νέα Υόρκη λόγο της δουλειάς του πατέρα της και ο Max που είναι 19. Αυτοί οι δύο γνωρίζονται τυχαία σε ένα παρτυ το οποίο θα παίξει σημαντικό ρ...