Το σήκωσα και ήταν από τον Δημήτρη.
Τηλ.
Δ:Γειαααα:Γειαααα
Δ: Τι κνς???
: Μια χαρά υ????
Δ: Εεεε .... κλ
: Χαίρομαι!!!!!
Δ: Θες να βγούμε για το καφέ που λέγαμε???
: Εεεεε ν σμρ????
Δ: Ναι αν δεν έχεις τπτ να κνς!!!!
: Οχι Εντάξει δεν έχω τπτ να κάνω.
Δ: Ωραία θα σου στείλω την διεύθυνση από την καφετέρια!!!!
: οκ τα λέμε στις....8.30????
Δ: οκ τα λέμε
Τέλος❤
Η ώρα ήταν 7.34 οπότε πήγα να ντυθώ λίγο πιο χοντρά γτ το βράδυ κάνει λίγο ψυχρα!!!!! εεεε λογικό αφού είναι αρχές Σεπτεμβρίου!!!
Έβαλα αυτά⬇
πήγα έβαλα λίγο ρουζ και πήγα στο κντ μου. Είχε την διεύθυνση από την καφετέρια οπότε βγήκα από το σπίτι και πήγα προς τα εκεί.
Αφού έφτασα μπήκα μέσα και τον βρήκα να κάθεται σε ένα γωνιακό τραπέζι. Πήγα εκεί και μόλις με ειδε σηκώθηκε και με αγκάλιασε. Δεν το περίμενα αυτό αλλά οκ. Κάθισα κάτω και αρχίσαμε να μιλάνε για άσχετα πράγματα.
Μετά από ώρα κοίταξα το ρολόι και είδα ότι η ώρα ήταν 10:18 οπότε του είπα να φύγουμε.
-Δημήτρη τι λες να φύγουμε είναι περασμένες 10.
Δ-Οκ αλλά θα σε πάω εγώ
-Δεν είναι ανάγκη θα πάω με τα πόδια.
Δ-Οχι επιμένω!!!!! Επίσης που θα βρεις αλλού ευκαιρίες για να πας βολτα με μια μηχανή???
-Πουθενά......Καλά οκ με έπεισες.
Έτσι ξεκινήσαμε για το σπίτι μου.Του είπα από που να πάει και μετά από κανένα 5' φτάσαμε.
-Καληνύχτα, σε ευχαριστώ πολύ που με έφερες με την μηχανή σου και πέρασα πάρα πολύ ωραία σήμερα.
Δ-Δεν κάνει τίποτα. Κι επίσης κι εγώ πέρασα πάρα πολύ καλά.
-Να ξαναβρούμε οπότε!!!😉
Δ-Δεν έχω κανένα πρόβλημα!!!
- οκ
Αφού μπήκα στο σπίτι, πλυθηκα και έβαλα τις πιτζάμες μου. Πήρα το κινητό μου και μίλησα με την Μαρία. Εξαναγκαστηκα και την είπα για τον Δημήτρη γιατί ήθελα να πω σε κάποιον πως πέρασα σήμερα!!!!
Έμαθα πολλά πράγματα για τον Δημήτρη όπως την ηλικία του που είναι
18 χρονων και σπουδάζει ιατρική!!!! Έχει αλλά δύο αδέρφια το ένα αγόρι 19 και το άλλο το κοριτσάκι 5.Μετά από πολύ ώρα κοιμήθηκα.....
YOU ARE READING
Θα σε μισώ για πάντα!
Teen FictionΣε αυτήν την ιστορία είναι η Ειρήνη που είναι 17 χρονών ένα καινούριο κορίτσι που ήρθε από την Ελλάδα στην Νέα Υόρκη λόγο της δουλειάς του πατέρα της και ο Max που είναι 19. Αυτοί οι δύο γνωρίζονται τυχαία σε ένα παρτυ το οποίο θα παίξει σημαντικό ρ...