Sınıfa girdik. Yerime oturdum. Jungkooka elimle yanıma gel işareti yaptım. Jungkook tam yanıma oturacakken birisinin yanıma oturduğunu hissettim. O kişiye baktım. Bu jong hyun du.
-ne ara sevgili oldunuz?
-bundan sanane neden böyle davranıyorsun? Ellerini belime koymalar,ne ara sevgili oldunuz demeler bundan sanane
-gerçekten anlamadın mı?
-neyden bahse-
Jong hyun dudaklarını benimkiyle birleştirmişti. Sertçe ittim. O bana bakarken sert bir yumruğu yemişti. Jungkook elimden tutarak kendi yerine oturttu. O da oturduktan sonra ellerimizi birbirine kenetledi.
Ders boyunca herkes bize bakmıştı. Özellikle de jong hyun un sinirli bakışları ve mesajları beni delirtmişti. Okul çıkışı jungkookla beraber arabaya bindik. Bir cafe ye geldik. Masaya oturduktan sonra salep lerimiz gelmişti. Bir yandan yağmurun yagışını izliyordum bir yandanda salep imi yudumluyordum. Salep imi masaya koydum jungkookun elinden tuttum ve yağmura sürükledim. Ikimizde ıslanıyorduk. Çok eğlenceliydi. Jungkook bana yaklaştı ve dudaklarımızı birbirine kenetledi.
Jungkook arabayı çalıştırdı fakat benzin çok azdı. Bizim eve gidemezdi en yakın olarak jungkook un evine gittik. Eve girdiğimizde jungkook odasına giderek bir kırmızı bir t-şort verdi.
-ımm bu sana uzun gelir altın için bir şey bulamadımBeni banyoya sürüklemeye başladı. Duş kabinine sokunca
-seni aşağıda bekliyorumDuş aldıktan sonra t-şort u giydim. Saçlarımı kuruladıktan sonra aşağıya indim. Jungkook koltukta uzanmış film izliyordu. Yanına gittim. Arkadan onu korkutacaktım fakat aniden beni kendine çekti. Kucağına düşmüştüm. Gülümsedi ve
-böylesi daha iyi
Filmi kapattı ve-artık bana sormak istedigin soruları sorabilirsin
-yalnız mı yaşıyorsun?
-evet. Annem ve babam ben 10 yaşındayken hayatını kaybetmiş. Bir katil yüzünden.
-k-katil mi?
Gözlerim dolmuştu.
-a-annem ve babam da katil yüzünden ölmüştü.
Jungkook eliyle gözyaşlarımı sildi.-peki neden elini kesiyorsun
-annem ve babam öldükten sonra acımı bir yerimi acıtarak kapatırdım. Hatta bunun yüzünden hastaneye de yatırılırdım. Her zaman,her gün yalnızdım. Hiçkimse yoktu yanımda. Şuan çok iyiyim çünkü sen varsın sana aşık olduktan sonra iyi olmaya başladım. İyi ki varsın Ma Ria.
Birbirimize sorular sorduktan sonra uykum gelmişti jungkook kolumdan tutarak beni odaya sürükledi. Önce kendisi uzandı sonra kollarını açtı ve beni kendine çekti. Göğsüne kafamı koydum. Saçımı öptükten sonra uyumaya başladık...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HASTA | JEON JUNGKOOK
Fanfiction-Bir akıl hastası çocuk beni kendine nasıl aşık etti? -sıradan bir kız nasıl bir akıl hastasının hayatını değiştirebilir ki? ~Hayran kurgu #838~ {Başlangıç= 05.07.2017} {Bitiş= 14.09.2017}