5. Bölüm

6.2K 348 32
                                    

Sabah kalktım ve rutin işlerimi hallettim. Üstümü giyindim.*medya*

Saçımı topuz yaptım. Kulaklığımı taktım. Evden çıktım. Jong hyun tam karşımdaydı
-meraba
-meraba
-araban nerede senin
-bakımı var
-hımm anladım
Yürümeye başladık. Jungkook arabasıyla son hızla yanımızdan geçti. Yerdeki çamur ayağıma biraz damlamıştı. Fakat ben bunu farketmemiştim. Sınıfa girdiğimde jong hyun bacaklarıma baktı ve eliyle çamuru silmişti. Jungkook bize bakmaya başlamıştı. Jong hyun elini belime koyarak beni sürüklemeye başlamıştı. Sıraya oturdum. Jungkook hala bana bakıyordu. Ona baktım. Bu çocuk gün geçtikçe beni daha çok kendine bağlıyordu. Kolunda yine kesik izleri vardı. Hatta bir kesik izi kanıyordu. Onun yanına gittim. Peçete alarak kesigine bastırdım. Birşey demeden yerime geçtim. Bana hala bakıyordu. Hoca geldi ve bakışlarını kaçırdı. Okul çıkışı jong hyun kolumu tuttu ve beni kendine çevirdi.
-o çocuktan uzak dur
-neden
-tehlikeli bir çocuğa benziyor. Gormüyormusun kesik izlerini. Hasta mı bu? Hergün görüyorum. Kolunu kesiyor. Ondan uzak dur sana zarar vermesinden korkuyorum.
Jong hyun bunlari söylerken jungkook bize bakıyordu. Hemen koşarak oradan uzaklaştı.
-ne dersin Ma Ria bugün biryerlere gidelim.
-tamam olur biraz kafa dağıtırız.
Lunaparka gittik. Çok eglenmiştik. Fakat aklım jungkooktaydı. Jong hyun a bugun için teşekkür ettim ve eve girdim. Telefonuma gelen mesaj sesiyle irkildim
Gönderen:bilinmeyen
-Başına geleceklerden hazır ol
Gönderilen: Ma Ria
-ne demeye çalışıyorsun. Sen kimsin? Neden hep beni arıyorsun?
Korkmaya başlamıştım. Pijamalarımı giydim. Telefonuma mesaj gelmişti. Hemen açtım
Gönderen:bilinmeyen
-kim olduğumu çok mu merak ediyorsun. Yakında göreceksin...
Telefonumu kapattım ve uyumaya başladım.

HASTA | JEON JUNGKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin