Αφού γνώρισα τις συγκατοίκους μου, πήγα να γνωρίσω και τη σχολή.
Κατ'αρχας είναι πολύ χαρούμενη η σχολή..
Έχει χρωματιστούς τοίχους με πορτραίτα σπουδαίων χορευτών..
Έχει την σωστή θερμοκρασία..
Τον χειμώνα ζέστη αλλά όχι για να θες να ξετσιδωθεις
Το καλοκαίρι κρύο αλλά όχι για να θες να βάλεις εκατό ρούχα πάνω σου
...
Πρώτα, με πήγαν στο ντουλαπάκι μου..
Ήταν φούξια και μόλις το άνοιξα τι να δω;!
Στο πρώτο ράφι, είχε ένα ζευγάρι καινούριες σομον πουεντ!!!!
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!
Στο δεύτερο είχε ένα ζευγάρι φούξια χαμηλά τακούνια.. (?)
Οκ.. Αυτό ήταν λίγο παράξενο με τα τακούνια..
Στο τρίτο είχε καλλυντικά.. Όπως λίπ-γκλος, μάσκαρα και διάφορα τέτοια..
Και στο τέταρτο ειχε 2 αρώματα..
Πήρα το φούξια άρωμα και..
... Δεν έβαλα σε εμένα άρωμα..
" Αχ κορίτσια.. Μπορώ να βάλω λίγο αρωματακι;"
" Και φυσικά να βάλεις.."
" Οκ.." είπα και καταλαθως δεν έριξα σε μένα αλλά σε μια κοπέλα που περνούσε τυχαία..
" Ααααααααα!!! Βρομαω κολονιααααααα!!! Ποιος στο δ..; Εσύ;!" έβγαζε καπνούς από τα αυτιά της η.. αυτή..
" Ε-ε-εγω.. τ-τ-τι..;" είπα σαν αρνάκι που θα το σβαζανε σε λίγα δεύτερα
" Εσύ μου έριξες;!" μου είπε το κορίτσι με τον κότσο
" Όχι! Δηλαδήηη.. Ν-ναι.. Α-αλλά το έκανα κ-καταλαθως.. Χίλια συγγνώμη.. "
" Και ποια είπαμε πως είσαι εσύ;! Η καινούρια;!" με κοίταζε από πάνω μέχρι κάτω με ειρωνεία και εγώ ήθελα να ανοίξει η γη να με καταπιεί ολόκληρη!!!
" Ν-ναι.. Ε-εγω.. είμαι.."
" Μάλιστα.. Βιολέτα.. Πάμε στις τουαλέτες.. Τωρα!!.. " και στο τώρα με κοίταξε με τοσο μίσος που μάλλον δεν θα ήταν η τελευταία φορά που την έβλεπα..
Και αυτό δεν μου άρεσε ΚΑΘΌΛΟΥ!
Όταν έφυγαν οι δύο δικτατορινες τις σχολής ( που εγώ έτυχα να ρίξω άρωμα στην πιο άγρια..) τα κορίτσια μου έδειξαν ένα κουμπί πάνω στο ντουλαπάκι που αν το πατήσεις μια φούξια κουρτίνα έρχεται γύρω σου και μέσα από την κουρτίνα είχε μπλουζάκια, φουστιτσες, καλτσουλες και όσα χαμηλά τακούνια θες εσύ!!
Δηλαδή δοκιμαστηριο..
Μόλις φύγαμε από τα ντουλαπάκια, πήγαμε στα στούντιο χορού...
Τζαζ
Χιπ-χοπ
Μπαλετο
Και
ΤανγκοΌλα τα στούντιο χορού ήταν πολύ μεγάλα με καθρέφτες και ξύλινα πατώματα
Οι τοίχοι όμως είχαν διαφορετικά χρώματα κάθε φορά
Τζαζ - πράσινο
Χιπ-χοπ - πορτοκαλι
Μπαλέτο - ροζ
Τανγκο - κόκκινοΜετά πήγαμε στα στούντιο μουσικης..
Ραπ
Και κανονικόΑπό όργανα η κάθε τάξη είχε τα δικά τις..
Βιολί
Κιθάρα
Πιάνο
Και άλλα που βαριέμαι να γράψωΚαι αυτές οι αίθουσες ήταν μεγάλες μόνο που αντί για χρώματα στους τοίχους είχαν διάφορες ζωγραφιές από μεγάλους καλλιτέχνες
Αμέσως μετά πήγαμε στις τουαλέτες..
Νταξει.. Ήταν κόκκινες.. Αυτό!
Μετά πήγαμε στην καντίνα με τα ΕΚΑΤΟΜΜΎΡΙΑ άτομα
Αργότερα μου έδειξαν ένα μυστικό μέρος για να συναντιομαστε, ήταν πίσω από τη σχολή και ήταν μια μικρή λιμνούλα με χρυσόψαρα και κίτρινα ψάρια και ένα δέντρο που από κάτω είχε ένα παγκάκι και γύρω γύρω είχε λουλούδια..
Συγκινήθηκα..
Και τέλος, τα κορίτσια ήθελαν να μου γνωρίσουν άλλους 3 φίλους τους που ήταν αγόρια και τα πιο δημοφιλή σε ΟΟΟΟΛΗ τη σχολή..
" Λοιπόν Ταρα έρχονται.."
"Οκ.." είπα ψυχραιμα αλλά όταν αντίκρισα 3 αγόρια.. Τα δύο δεν τα παρατήρησα αλλά το ένα ναι..Ήταν ψηλός, με κοιλιακούς, καστανοξανθα μαλλιά, τα μάτια του ήταν καφεπρασινογαλαζογκρι φάση και το χαμόγελο του ήταν θεϊκό..
Και.. Είχε λακάκια..
Πέθανα..
Και..
" Γειά.." μου είπε ενώ χαμογελουσε και μου απλωνε το καλογυμνασμενο χέρι του
" Γει..."
Ναιπ!.. Λιποθύμησα..
ESTÁS LEYENDO
If You Fall, You Lose
Historia CortaΈνα κορίτσι, η Ταρα, χάνει στα 16 της χρόνια την πολυαγαπημενη αδελφή της Εβελιν... Μία μουσικοχορευτικησχολη.. Ένα όνειρο απραγματοποιειτο.. Ή ζήλια, ο φθόνος και ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος .. Ποιος θα κερδίσει; Ή ζήλια; Ο ανταγωνισμός; Ή...