Μια Φυσιολογική Μερα

834 53 8
                                    

" Ξύπνα.." μου ψιθύρισε μια γλυκιά φωνή στο αυτί μου.
" Μμμ..." μουγκρισα εγώ σαν αγελάδα.
" Ξύπναα.." άρχισε τώρα αυτή η αρκετά γλυκια φωνή να σιγοφωναζει.
"Μμμ.. οχιιιι.." ξαναμουγκρισα και παρακάλεσα.
" Εεε, αντε ξυπνα κούκλα μου!!" τώρα αυτή η γλυκιά φωνή ήταν μια γκαρισια φωνή η οποία ούρλιαζε μέσα στα αυτιά μου και παραλίγο να ματωσουν..
" Τι θες ρε μαλακ... Ρεε Εβελιιιιιιιιν..." άρχισα να παραπονιέμαι και της πέταξα με όλη μου την δυναμη ένα μαξιλάρι και αυτή μου το ανταπέδωσε με περισσότερη δύναμη.

" Να ξυπνήσεις θέλω!! Αντε ρε Ταρα  δεν θέλω να αργήσουμεεεεεε..." μου είπε όλο παράπονο η.. αδελφή μου..

" Καλααααα... "της ξινισα τα μούτρα και σηκώθηκα για να πάω κάτω στην κουζίνα..

"Μεραα"
"Καλημέρα Ταρα μου" έσταζε μέλι η μάνα μου
" Καλημέρα μικρή "μου φώναξε ο μπαμπάς μου που διάβαζε εφημερίδα (?) (ποτέ δεν διαβάζει)

Πήρα μια μπανάνα και ανέβηκα πάλι πάνω για να ετοιμασω τα πράγματα για την σχολή... Ναιπ.. Παω μπαλέτο..
Και το ΤΙ έχω τραβήξει ΔΕΝ λέγεται..

Μόλις ανέβηκα πάνω φόρεσα το μαύρο μπουστάκι που έγραφε 'Fitness Rules', από πάνω έβαλα το σομον κορμακι με τα μανίκια και από κάτω το μαύρο κολάν με τα ροζ γράμματα που ποτέ δεν διάβασα τι έλεγε. Και φυσικά τα γκρι αθλητικά μου..

Στην τσάντα έβαλα το νερό μου και τις σομον πουεντ.

Εφτιαξα, έναν γρήγορο κότσο, έβαλα το μαύρο μπουφάν και.. ετοιμη!

...

...

...

Μόλις φτάσαμε στην σχολή.. Η ώρα ήταν 10:45 . Στις 11:00 είχαμε μάθημα και τελειωναμε στις 13:00.. :(

Η σχολή ήταν πολύ ζεστη.. Ήταν και Δεκέμβρης μήνας.

Τεσπα, πήγαμε στα αποδυτήρια και αλλάξαμε. Μόλις τελειώσαμε ακούσαμε κάτι φωνές.. Ναι.. ήταν η Λορεν και ο Μαξ. (Φίλοι δικοί μου και της Εβελιν)

" Χεη γκαϊζ" είπε όλο χαρά ο Μαξ
" Χεη" είπα σιγανά έως και ψιθυριστά.. Λες και του έλεγα κάνα μυστικό
" Τι κάνουν οι αδελφές Ραϊντ;" ρώτησε η Λορεν
" Καλά είμαστε.. Αν εξαιρέσουμε την βαρεμάρα.." κατεβασε κάτι μούτρα μέχρι κάτω η Εβελιν

" Κορίτσια σορυ που χαλάω αυτή τη τόσο ενδιαφέρουσα συζήτηση αλλά πρέπει να πάμε μέσα.. Η Ούρσουλα μπήκε μέσα.." μας έκανε νόημα ο Μαξ.. (btw Ούρσουλα είναι η αξιότιμη κυρία Λίλιαν που μας κάνει μπαλέτο..)

" Λοιπόν παιδιά, σήμερα θα κάνουμε μόνο ασκήσεις και τίποτα άλλο.. Μόνο για σήμερα όμως επειδή έχω κέφια..)

" Βρε.., λες να έκανε σεξ;" με ρώτησε η Εβελιν που βρισκόταν ακριβώς πίσω μου στην μπάρα.
" Γκχμ.. "πήγαν να μου ξεφυγουν γέλια αλλά τα συγκράτησα μόλις είδα την Ούρσουλα να μου ρίχνει δολοφονικες ματιές την μια μετά την άλλη.

" Ωραία παιδιά, τελειώσαμε για σήμερα (κάνει τον σταυρό της). Αύριο έχουμε πρόβα. Νωρίς νωρίς. 08:20 ξεκινάμε. Έγινα σαφής;... "

Γνεψαμε όλοι καταφατικά και βαριεστημένα

"... ωραία"

If You Fall, You Lose Onde histórias criam vida. Descubra agora