Dönüm noktası !

78 2 1
                                    

Nil'in ağzından 》

Eski hayatımı özlediğimi fark ettim hem de çok. Böylece Ingiltere'ye dönmeye karar vermiş oldum. 15 yaşından 17 yaşıma kadar Ela ile orda kalmıştık Ingilizcemizin iyi olmasını buna borçluyuz. Tabi bunu Ela'ya sormalıyım hatta istesem şimdi bile sorabilirim çünkü evimiz gerçekten çok yakın ama üşendim.

Şu anda bir sevgilim var ama çok seviyor muyum belli degil.Tabi ergen olmak bunu gerektirir.Şimdi tek yapmak istediğim telefonumu elime alıp salak vineleri izlemek.

Evet bu benim takıntımdı ve ayrıca Justin , Demi ve Mileyli de kesinlekle takıntılarımdan.

Ela'nın ağzından《

Yatakta sırtüstü uzanıyordum ve hayatımın sıradanlığını düşünüyordum. Her şeyin değişmesini ve farklı olmasını istiyordum. Ingilterede yaşadığım günler aklımdan bir film şeriti gibi geçiyordu. Yoksa o gunlerimi mi özlüyordum? Yavaşca ayağa kalkıp aynada kendime baktım . 19 yaşında biri için kısaydım. Ama çok ta umrumda değildi. Yavaş adımlarla mutfağa indim. Annemler daha yatıyordu büyük ihtimalle babamda işe gitmişti. Mutfakta televizyonu açtıktan sonra kendime kahvaltı hazırladım. Bu saatlerde televizyonda haberden başka bir şey yoktu ama ara sıra güzel şeyler oluyordu. Tam kanalları gezerken Cnbce kanalında durup The vampire diaries izlemeye başladım. O sırada kapı çaldı.

Nil'in ağzından 》

Giyindikten sonra çantamı alıp canım anneme güle güle dedikten sonra Elaların kapısını çaldım ama salak arkim benim daha hazır değildi bekledim sağ olsun.Okula doğru yürürken Ingiltere konusunu açtım. Olur dedi.(başka ne diycektiki)

"Ailemize danışalım ama"dedi.Bende "Yok Ela istersen evden kaçalım nasıl?"dedim.Ona şaka yapmak onunla uğraşmak benim için çok zevkliydi çünkü onu seviyordum(kanka olarak ha yanlış olmasın :D)

Derse girince benim bütün mutluluğum uçup gidiyordu sanki dersteki uyku gelmesi her şey benim için alışkanlık oldu.Bir yandan Ingilteredeki hayallerim vardı aklımda bir yandan da hoca dersi dinliyorum sansın duygusu.O hayallerden bahsediyim biraz size çok mutlu,maceracı,deli ve aşık olmak istiyordum yani kısacası şu anda olmayan herşey tamamen değişmek istiyordum.Elayla yan yana oturmaktan asla vazgeçmezdik. qBiz birbirimizin ruh öküzü gibi bir şeyiz bu yüzden de telefonumda adı "danam".

Şimdi Elayla beraber hayal kurmaya sesli söylemeye başlamıştık.Bunu çok seviyodum.Ingiltere hayalleri bir yere sevgilim geldi. Adı Barış.

"Ne bu konuşma isteği bırakıyorum konuşma geliyorum konuşma."Güldü.Gülüşünü yediğim.

"Ne oldu zoruna mi gitti Nil'i çaldım senden diye ama unuttma sen yokken ben vardım."dedi Ela.

Gerçekten şu anda Elayi tuzlayıp yemeyi düşünüyodum.

"Tamam.Naber sevgilim dedi Barış. "İyi sen" dedim.Veeeeeee zil çalar büyük aşk biter(agagagsh :D)

Ela'nın ağzından《

Herzaman ki gibi ders çok sıkıcıydı. Barış ve Nil kendi hallerinde takılıyorlardı. Tam o sırada Karşıdan gelen Sarp'ı gördüm. Bana doğru gülümseyerek geliyordu. Sarp benim sevgilim. Onu çok seviyorum en azından seviyordum. Artık onu sevdiğimden bile emin değildim.

~ "Naber sevgilim" dedi gülümseyerek.

~"Iyi senden" dedim aynı samimiyetle.

~"Ne olsun işte aşkım okul dersler idare ediyoruz" dedi.

~"Hey Sarp" diye araya girdi bir ses. Ikimizde aynı anda sesin geldigi yöne doğru döndük. Kuzey'di.

~"Naber"dedi Kuzey. Sesinden anlaşıldığı kadarıyla cok heyecanliydi. Bir sınavdan bahsediyordu. İngilterede ki bir okulun bursluluk sınavından. Ingiltereyi duyar duymaz heyecanlanmıştim. O sirada Nil ve Barışın da Kuzeyi dinlediğini fark ettim.Nil ile birbirimize bakiyorduk. Daha bu sabah Ingiltere'ye dönmeyi düşünmüştük. Şimdi de bu bursluluk sınavı bizim için bir şanstı. Nil ile aynanda kesin katılıyoruz dedik.Sarp ile Barış pek memnum gibi durmuyorlardi. Aksine üzülmüş gibiydiler.

Catch The LifeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin