3

90 8 0
                                    

S Jess jsem se zkamaradil  ale moc jsme si nerozuměli



Pohled Sáry
Už mám Lie  ( čti  lije) 3 roky a za týden máme první  závody  musím poradne  trénovat.
Pohled koně
Ano začala  mi říkat Li nevím  proc  ale co
Pohled Sáry
Na zavodech
Když  jsme konečně dojeli,  vyvedla jsem Lie z přepravníku. Pak jsem ho vyčistila,  nasedlala, nauzdila a dala mu cabraku,  která  byla sladění s dečkou a bandazema a taky s mim jezdeckym  oblečením, ktere jsem už mela na sobe.  Vzala jsem si hřebínek a gumičky a šla  učesat  liemu roztomile drdolky. Pak jsem mámu  poprosila,  jestli  mi pohlídá Lie,  že si ještě něco záridím. Chtěla  jsem jsem sice jít  za svou nejlepší kamarádkou Bárou,  která byla  taky soupeřkou,  ale nakonec protoze nebyl čas, tak jsem si rychle odskočila na dámy. Z dálky jsem se  jen podívala,  jestli už je bára hotová. Ještě  jsem se rychle rozběhla za trenérskou a zeptala se, jestli mužů jít první na řadu. Ona řekla, že půjdu 2. ze první půjde bára.  Pak jsem pozpichala zpatky za mámou a liem. Pak mi máma  pomohla  do sedla a jen co mi řekla:" neboj se to zvládneš "Mirne  jsem se začala  bát. Pak šla  bára  na řadu. Držela  jsem ji palce,  ale bohužel z hodila 1 překážku a jednou  ji scarlet  presla na dva kroky  do klusu. Pak přišla  řada  na mě. Doklusala  jsem na start a Lie se rozběhl vpřed. Před námi byla  první překážka vodní příkop, ten jsme skočili  na jedničku. Dale se k nám blížil  mali  křížek,  ten jsme taky zvládli  skvěle. A další sly na řadu dva vysoke  oxery a poslední  ještě jeden křížek. Pak jsme jen cvalali  asi 3 metry. Pote  jsme v jely  mezi  dva kuzeli,  kde jsme zastavili. Když jsem vyjela  ze závodiště čekala tam na mě bára,  barina máma ,její sestřenice ,  její sestra Klára,  moje teta z Anglie, máma a za chvilku  doběhl  i můj pes  FIGGI.

Pokračování  priste. ...
Jak se vám to zatím libi?

život očima koně A Závody Kde žijí příběhy. Začni objevovat