Herkese merhaba !
Öncelikle size hikayedeki baş karakterlerini tanıtarak daha kolay hayalinizde canlandırabilmenizi istedim.
Ana karakter olan Güneş'ten başlayalım.Güneş, 1.75 boylarında, çok hafif balık etli, saçları açık kumral, ela gözlü, kaşları kalın ve düzende,burnu orta boyutlarda (kemiksiz),dudakları ise büyük ile orta arasında , dişlek, Türkiye standartlarına göre oldukça modern aynı zamanda insanı kendine çeken bir kız.
Kişilik özelliklerine değinirsek, bazen fazla ayarsız ve sakar olabiliyor.
19. yaşına kadar aşık olmamaya yeminli gibi davranmasını, kendince 'Sevilecek bir tip değilim, bu yüzden sevgilim olmadı.' diye düşünerek değerlendiriyor.
Asıl sebebi ise, ne kadar alımlı olursa olsun, birisi arkadaşlık seviyesini aşarsa onu hayatından yırtıp atması. Bu olay artık onun için rutinleştiğinden kendisi de sevgilisi olmamasına alışıyor.
Yukarı da bahsettiğim gibi, bu rutini 19. yaşında son buluyor.Gelelim 2. Ana karakterimize. Batım.
Batım, lise sondan itibaren hayatına karşı pes etmiş,kendini alkole vurmuş bir alkolik. Günde bitirdiği bira şişeleri 6'yı aşıyor. Arkadaşları ne kadar onu alkolden alıkoymaya çalışsalarda bırakamıyor. Nedeni ise eski sevgilisi Bengü. Bengü, Batım'ı, Batım'ın en zor zamanlarından biri olan, anne ve babasının boşanması akşamı aldatıyor. Aldattığı kişi ise Batım'ın en yakın arkadaşı olan Ömer.
Bengü'yle Ömer yatakta yakalanıyorlar Batım'a. 2 senedir konuşmuyorlar birbirleriyle bu üçlü. Batım'da aşık olmamaya yemin ediyor o gece. Taa ki 20. yaş gününe kadar.Batım, 1.79 civarında, kaslı (boksla uğraşıyor), koyu kahverengi-hafif kıvırcık saçları, kalın kaşları , açık mavi gözleri ile ergen türk kızlarını kendine çekecek nitelikte uzun kirpiklere sahip.
Sadece baş karakterler için medya kullanmayacağımı bilin istedim. Çünkü hayal etmenizi tercih ediyorum. Tabii isterseniz sonraki bölümlerde medyalarını da bulurum. Fakat bence şuanlık böyle iyi ^-^
Hadi hikayeye geçelim 👇🏽👇🏽