Beauty: Musím ti něco říct!
The Best: Povídej...
Beauty: Remus se se mnou rozešel. Zase.
The Best: To mě mrzí.
Beauty: Ale bylo to takový divný.
The Best: Co přesně??
Beauty: No to jak se se mnou rozešel.
The Best: Jak??
Beauty: Seděla jsem ve společence, Remus ke mě přišel a vášnivě mě políbil....Pak už to pokračovalo: Musíme si promluvit a slovy je konec. Naprosto jsem nechápala co se děje, ale on pak vyklopil celou pravdu. Prý je pro mě moc nebezpečný a chce mě chránit, prý mám na víc než je on. Údajně pro mě není ten pravý a já mám před očima někoho, kdo po mě touží, ale já to nevidím, že mám být raději s ním. Vypadalo to, že se se mnou rozejít nechtěl, ale dělal to pro dobro té třetí osoby...
The Best: To je mi líto...
Beauty: Nemusí, prostě jsme si nebyli souzeni.
Beauty: A co ta tvoje tajemná kráska?? Změnilo se u ní něco??
The Best: Už je nezadaná.
Beauty: To je zváštní. Je ve stejné koleji jako já, ve stejném ročníku, jsme si blízké, z NKÚ dostala stejné známky jako já a když ti řeknu, že už nejsem zadaná, tak ona najednou taky není...
The Best: Už???
Beauty: Siriusi, to nemůže být pravda!!!!
The Best: Ale ano může. Věř, že může.
Beauty: Já???? Proč já???
The Best: Smiř se s tím. Mě už se jen tak nezbavíš. Miluji tě Wyoming Whitová. Vždy jsem miloval a vždy budu.
Beauty: Teď je na čase vypustit na povrch mé dlouho ukrývané pocity.
The Best: A ty jsou???
Beauty: Taky tě miluji Siriusi Blacku.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Tak milí přátelé tohle je definitivní konec. Ale nebojte zítra ráno, bych měla vydat druhý díl. Děkuji všem, kteří při mě po celou dobu tvorby tohoto příběhu stály a zásobovali můj příběh velmi milými a krásnými komentáři.
Moc děkuji
Lara
ČTEŠ
Texting with Sirius Black ✔
FanficCo kdyby v Bradavicích měli wi-fi. Sirius Black a Wyoming White by měli asi opravdu zajímavé chaty. 17.5.2017-14.7.2017